Jak efektivně oslovit nové zákazníky?

Akviziční činnost je jedna z hlavních cílů marketérů. Oslovit potenciální klienty zajímavou nabídkou, získat je a následně motivovat k opakovanému nákupu, jsou aktivity, které vyžadují nemalé úsilí... Celý článek >>

Kampaň: Strauss Café Poland

Na přelomu Května a Dubna 2018 jsme zopakovali úspěšnou kampaň se slevovým kupónem Strauss Café Poland Sp. Z o.o. Společnost provozuje e-shopm mkfresh.pl a specializuje se na... Celý článek >>

Péče o krásu s velkými hráči

Media Markt a Yves Rocher, renomované značky e-shopů, v první polovině tohoto roku na maďarském trhu spojily své exkluzivní slevové kódy a vytvořili kupón se synergickým efektem:... Celý článek >>

Příběh značky ZOOT

Po úspěšné vánoční kampani pro největší internetový obchod s originálními módními a designovými kousky Zoot na Slovensku jsme spustili v průběhu března 2018 i jarní kampaň. Filozofií... Celý článek >>

e-Commerce KRAKOW

BALÍK PLUS vás zve na další ročník e-Commerce do Polska. V Krakowě se znovu setkají prestižní firmy a značky z online byznysu. Nepromeškejte jednu z největších událostí... Celý článek >>