Zveřejněné

Budování vztahu se zákazníky, ale i hledání způsobů, jak předčit jejich očekávání při každém dalším nákupu je klíčové.

Jak můžete umocnit zážitek z nákupu? Našim partnerským e-shopům nabízíme možnost komunikace s vlastními zákazníky prostřednictvím vkladu exkluzivní obálky s designem brandu, kterou naplníme atraktivními kupóny.

 

Produkt BALÍK PLUS LOYALTY nabízí 2 typy věrnostních programů:

 

Pokud se rozhodnete pro BP Loyalty Program 3, dostanete od nás exkluzivní obálku s vlastním grafickým návrhem, ve které budou 3 atraktivní kupóny od známých značek. My se postaráme o tisk a dodáme už naplněné obálky na váš sklad. A navíc vám za vložení obálky do vašeho balíčku zaplatíme. Profitovat tak budete vy i vaši zákazníci. Oni od vás dostanou přidanou hodnotu v podobě dárkových kupónů a vy si díky odměnám za vklady dokážete snížit náklady na balení zásilek.

Pokud máte zájem i o reaktivaci vlastního zákazníka, využijte BP Loyalty Program 4, který vám umožňuje vložit do zásilky exkluzivní obálku, která bude kromě 3 kupónů známých značek obsahovat váš vlastní reaktivační kupón. Prostřednictvím vlastního kuponu tak dokážete zákazníka okamžitě motivovat k nákupu. Ostatní kupony, které se nacházejí v obálce, pocházejí od nekonkurující značek. Celou tuto službu, která zahrnuje tisk obálky, 3 kuponů jiných značek a vlastního kupónu a dodání partnerovi, od nás dostanete zdarma.

Je jen na vás, co na kupón umístíte. Můžete zákazníkům odprezentovat novou službu, nebo jim nabídnout slevový kód, či kupón na dárek ke další objednávce. Tímto způsobem snadněji překonvertujete zákazníka, který u vás nakoupil poprvé, v stálého zákazníka.
Pokud i vy posíláte zákazníkům několikrát do měsíce newsletter a nepřináší to požadované výsledky, možná je na čase zkusit nový přístup a propojit váš online obchod s offline strategií.

Zvyšte míru konverze až o 5 %

Čísla mluví sama za sebe. Z průzkumu GfK vyplývá, že až 67 % respondentů plánuje v budoucnu s vysokou až velmi vysokou pravděpodobností využít přílohu v balíku, v případě, že bude na míru šitá jejich potřebám. Zároveň až 42 % z nich si přílohu přečte, případně navštíví webovou stránku inzerenta.
Přesné cílení a motivování zákazníka k opětovnému nákupu mohou zvýšit míru konverze u stávajících zákazníků až o 5 %. Kromě vyšších tržeb je velká šance, že spokojený zákazník vám zanechá pozitivní recenze na webu či sociálních sítích nebo o vás řekne svým blízkým.

 

Cenové podmínky

Získávejte od nás odměny a snížíte si tak své náklady. Při vložení čtvrtého kupónu s vlastní nabídkou získáte tuto službu zdarma. Služba zahrnuje tisk obálky, tisk kupónů, vložení kupónů a doručení materiálů na váš sklad.

 

Kdy kampaň probíhá?

Kampaň má fixní distribuční termín a bude se realizovat v termínu říjen – listopad 2021. To znamená, že všechny své nabídky a konkurenční výhody můžete svým klientům odprezentovat ještě před hlavní sezónou. Tuto službu si můžete objednat v případě, že posíláte alespoň 2500 balíků měsíčně. Minimální náklad na tisk produktu BALÍK PLUS LOYALTY je 5000 kusů.

Proč spolupracovat s agenturou BALÍK PLUS?

Síť BALÍK PLUS je síť internetových obchodů na vkládání reklamních příloh a vzorků do balíků, která má dopad na více než 3 miliony online zákazníků. Působíme v 9 zemích východní a střední Evropy – Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Chorvatsko, Slovinsko, Ukrajina. Máme více než 2500 partnerů a klientů a ročně zrealizujeme více než 50 milionů vkladů.

V případě, že potřebujete doplňující informace, rádi se s Vámi popovídáme a najdeme to nejlepší řešení pro váš e-shop. Neváhejte nás kontaktovat.

Těšíme se na spolupráci.