Portfolio produktů

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cílené a dosahem efektivní zasílání reklamních příloh a vzorků českým a slovenským on-line nakupujícím. Prostřednictvím této formy reklamy můžete získat nové zákazníky, jakož i budovat loajalitu stávajících zákazníků.

Na základě několika výběrových kritérií oslovíte přesně svou cílovou skupinu, ať už si ji vyberete podle věku, pohlaví, preferovaného produktu nebo nákupních zvyklostí nakupujícího.

V rámci našeho produktového portfolia vám nabízíme několik konceptů.

 

Balík Plus 1
  • Příloha formátu DL (210 x 100 mm) pro jednoho partnera
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní chování)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus 2
  • Dva partneři se dělí o přílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií (životní styl, hobby, technika)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus Extra
  • Příloha jednoho partnera s možností vkládání libovolné přílohy - letáky, brožury, katalogy
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkládání reklamních vzorků, testerů, nebo celých produktů do balíků zákazníků internetových obchodů.
  • odpora komunikace formou aktivní on-line kampaně přes bannery, newslettery, články, soutěže, a na sociálních sítích, s možností přesné segmentace na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Věrnostní program pro internetové obchody formou poděkování za nákup
  • Obalový materiál s individuálním grafickým obsahem sloužícím na poděkování zákazníkovi, prezentaci značky a produktů prostřednictvím obálky vkládané do balíků
  • Rozměr: 240 x 224 mm (složený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahrnuje tisk

OFFLINE BONUS KATALOG

Recent Posts

Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě

Bez ohledu na to, zda nakupujete v e-shopech, nebo v obchodních centrech, se setkáváte se slevovými kupóny. Z pohledu zákazníka zajímavá nabídka, z pohledu společnosti ideální forma propagace a získávání nových zákazníků. Kampaně BALÍK PLUS nabízejí internetovým obchodům příležitost vytvořit kampaně, v nichž jsou speciálně vytvořené slevové kupóny, v které jsou vkládány do expedovaných balíků v síti partnerských e-shopů. Tímto umožňují oslovit zcela nové zákazníky, kteří mají potenciální zájem o produkty a využití komerční nabídky na slevovém kupónu.

BP_voucher_p&c_1

Uvedená služba je určena jak velkým mezinárodním společnostem, tak i malým. Od 14. května až do 9. června 2019 polská pobočka BALÍK PLUS spustila ve spolupráci s mezinárodní značkou Peek&Cloppenburg novou kampaň. Již od roku 1990 tato značka spojuje své nejlepší prodejní a marketingové koncepce v oblasti fashion a sází na univerzálnost. S ohledem na neustále se měnící svět, nabízí svým zákazníkům dokonalou kombinaci aktivit pro podporu online i offline prodeje.

Slevový kupón Peek & Cloppenburg distribuován v polské síti BALÍK PLUS poskytuje potenciálním zákazníkům 12% slevu při nákupu nad 250PLN stejně tak i na online na www.peek-cloppenburg.pl, jakož i offline v kamenných prodejnách. Efektivnost kuponu byla podpořena dvěma perforovanými kupóny, které příjemce mohl darovat svým známým a přátelům.

BP_voucher_p&c_2

Úspěch kampaně závisí na několika faktorech, od oslovení cílové skupiny, přes samotnou distribuci slevových kupónů v síti i mimo. Všeobecně právě forma sdílení – darování slevového kupónu – ve všeobecných marketingových průzkumech zvyšuje zásah u cílové skupiny až o 18%. Věříme, že se to projeví i v kampani Peek&Clopenburg a dosažení dobrého výsledku otevře dveře další spolupráci.

  1. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  2. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  3. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  4. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  5. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  6. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  7. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  8. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  9. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí