Portfolio produktů

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cílené a dosahem efektivní zasílání reklamních příloh a vzorků českým a slovenským on-line nakupujícím. Prostřednictvím této formy reklamy můžete získat nové zákazníky, jakož i budovat loajalitu stávajících zákazníků.

Na základě několika výběrových kritérií oslovíte přesně svou cílovou skupinu, ať už si ji vyberete podle věku, pohlaví, preferovaného produktu nebo nákupních zvyklostí nakupujícího.

V rámci našeho produktového portfolia vám nabízíme několik konceptů.

 

Balík Plus 1
  • Příloha formátu DL (210 x 100 mm) pro jednoho partnera
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní chování)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus 2
  • Dva partneři se dělí o přílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií (životní styl, hobby, technika)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus Extra
  • Příloha jednoho partnera s možností vkládání libovolné přílohy - letáky, brožury, katalogy
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkládání reklamních vzorků, testerů, nebo celých produktů do balíků zákazníků internetových obchodů.
  • odpora komunikace formou aktivní on-line kampaně přes bannery, newslettery, články, soutěže, a na sociálních sítích, s možností přesné segmentace na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Věrnostní program pro internetové obchody formou poděkování za nákup
  • Obalový materiál s individuálním grafickým obsahem sloužícím na poděkování zákazníkovi, prezentaci značky a produktů prostřednictvím obálky vkládané do balíků
  • Rozměr: 240 x 224 mm (složený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahrnuje tisk

OFFLINE BONUS KATALOG

Recent Posts

Chystáte se na RESHOPER 2020?

Rok 2020 otevírá jeden z největších e-commerce eventů roku. Nenechte si ujít příležitost setkat se s lídry v oblasti obchodu a online marketingu na RESHOPER 2020.

30.01.2020 – PVA EXPO PRAHA – 8:00

Základní vstupenka je zdarma.  Zaregistrujte se právě teď!

Konference  |  Poradenská zóna  | Děláte první krok k podnikání? | ReshoperNovinka  |  EXPO 100+ vystavovatelů  |  

Exkluzivní voucher -10% BALÍK PLUS 


#KONFERENCE RESHOPER

Strategický rozvoj e-shopu na základě dat je nosným tématem diskutovaným v konfereční části Reshoperu. Jedenáct expertů na e-commerce, v 9-ti unikátních přednáškách představí aktuální studie a analýzy zpracované pro účely tohoto eventu. Instagram, SEO, nákupní chování a loajalita zákazníka, světové e-shoptrendy v Čechách, best practices z vývoje e-commerce na německém trhu, řízení investic v marketingu, či jak správně řídit marketing, vývoj a rozvoj e-shopu zajisté zaujmou nejednoho návštěvníka a inspirují ho ke zvýšení výkonnosti vlastního byznysu. Více o programu

Do pozornosti také dávame večerný Organizovaný Networking s Gabrielou Mrkvicovou, tapas a dobrým vínkem 😊.

BP_blog_Reshoper_konference_930x600


#PORADENSKÁ ZÓNA

Máte problém či otázku, kterou byste potřebovali zkonzultovat? Využijte prostory této zóny a navštivte Reshoper poradce. Doporučí řešení a nasměrují Vás k vystavovatelů na kterých se můžete obrátit.


# DĚLÁTE PRVNÍ KROK K PODNIKÁNÍ?

#RESHOPER NOVINKA – PARTNER STAGE

Novinkou tohoto ročníku je partnerský stage. V rámci základní vstupenky návštěvníci získají přístup k 10tim exkluzivním přednáškám výstavci s produktovými novinkami či případové studie.

Těšit se můžete na:

  • CASE STUDY DECODOMA.CZ: OD E-COMMERCE STRATEGIE AŽ PO DLOUHODOBOU SPOLUPRÁCI
    Petr Čerbák – Project Manager, oXyShop
  • INTELIGENTNÍ RETAIL MANAGEMENT ANEB JAK ŘÍDIT KAMENNÉ POBOČKY?
    Petr Kavánek – CEO, ExTech s.r.o.
  • TRENDY BALÍKOVÝCH SLUŽEB VE 21.STOLETÍ
    Petr Horák – Managing Director PPL CZ s.r.o.
  • STUDIE: JAK NA VAŠEM E-SHOPU „VYMAČKAT“ Z VYHLEDÁVÁNÍ MAXIMUM?
    Michal Barla spoluzakladatel Luigi’s Box & Tomáš Bzirský, Performance Marketing manažér, Košík.cz
  • ZÁKAZNICKÁ PODPORA AKO SÚČASŤ ZNAČKY
    Tomáš Hyben – Technický konzultant, Daktela s.r.o.
  • JAK ZAČÍT PRODÁVAT 20 MILIONŮM ZÁKAZNÍKŮ V 9 ZEMÍCH ANEB EXPANZE DO ZAHRANIČÍ NA ZÁKLADĚ DAT Z HEUREKA GROUP
    Honza Kotek, Business Development Manager & Michal Buzek, Head of Business Intelligence
  • AUTOMATIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ V E-SHOPU. JAK SE ZBAVIT RUTINNÍ A ZBYTEČNÉ PRÁCE?
    Lubomír Veselý – Chief Sales Officer, GRiT
  • STUDIE: E-MAILING POSTAVENÝ NA DATECH O ZÁKAZNÍCÍCH A STRATEGII, KTERÁ PŘINÁŠÍ ROI 600 % A VÍCE
    Lukáš Balek – Marketing Manager, Vivmail

#100+ VYSTAVOVATELŮ

EXPO poskytne prostor více než 100 výstavcem na prezentaci svých produktů a služeb souvisejících s e-commerce. Výrobci, konzultanti či marketingové agentury, nejen z Česka jsou připraveni poskytnout informace „z první ruky“ každému návštěvníkovi. Seznamte se s firmami, díky kterým váš e-shop poroste!


#EXKLUZIVNÍ VOUCHER -10% OD BALÍK PLUS

I tento rok se BALÍK PLUS aktivně podílí na eventu jako jeden z vystavovatelů. Při této příležitosti nabízíme návštěvníkům konference elektronický Voucher se slevou -10% na produkty a služby z našeho portfolia. Už brzy ho naleznete v našem newlettru. Zastavte se u nás „na kávě“ 😊, rádi se s vámi setkáme. 

Ješte jste se nepřihlásili k odběru newslettru? Kontaktujte nás na info@balikplus.cz


KDE NÁS NA RESHOPERU NAJDETE?
BP_blog_Reshoper_map_2020_1200x510

Více info o akci na www.reshoper.cz

Nashledanou na RESHOPER-u!

  1. MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji… Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…
  2. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  3. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  4. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  5. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  6. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  7. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  8. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  9. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore