Portfolio produktů

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cílené a dosahem efektivní zasílání reklamních příloh a vzorků českým a slovenským on-line nakupujícím. Prostřednictvím této formy reklamy můžete získat nové zákazníky, jakož i budovat loajalitu stávajících zákazníků.

Na základě několika výběrových kritérií oslovíte přesně svou cílovou skupinu, ať už si ji vyberete podle věku, pohlaví, preferovaného produktu nebo nákupních zvyklostí nakupujícího.

V rámci našeho produktového portfolia vám nabízíme několik konceptů.

 

Balík Plus 1
  • Příloha formátu DL (210 x 100 mm) pro jednoho partnera
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní chování)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus 2
  • Dva partneři se dělí o přílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií (životní styl, hobby, technika)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus Extra
  • Příloha jednoho partnera s možností vkládání libovolné přílohy - letáky, brožury, katalogy
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkládání reklamních vzorků, testerů, nebo celých produktů do balíků zákazníků internetových obchodů.
  • odpora komunikace formou aktivní on-line kampaně přes bannery, newslettery, články, soutěže, a na sociálních sítích, s možností přesné segmentace na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Věrnostní program pro internetové obchody formou poděkování za nákup
  • Obalový materiál s individuálním grafickým obsahem sloužícím na poděkování zákazníkovi, prezentaci značky a produktů prostřednictvím obálky vkládané do balíků
  • Rozměr: 240 x 224 mm (složený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahrnuje tisk

OFFLINE BONUS KATALOG

Recent Posts

Stoklasa, více než sto radostí

Stoklasa, přináší sezónní inspirace pro kreativní lidi, jakož i tvůrčí nápady do domácnosti. Aby upevnil leaderské pozice na českém trhu a posílil povědomí značky Prima na slovenském, maďarském a polském trhu, společnost vstupuje do jarní kampaně slevovým kupónem -20% na celý sortiment v eshopu.

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS a partnerských e-shopů na Slovensku, v Maďarsku a Polsku aktivně oslovuje více než 250 000 aktivní online nakupujících zákazníků. Jarní vydání Offline Bonus Katalogu, jehož voucher Stoklasa je součástí, přináší výhodnou slevu na nákup kreativních potřeb, korálků, textilní galanterie, bytových dekorací a dalších doplňků pro kreativní tvorbu v eshopu www.stoklasa.cz.

V minulém roce Stoklasa realizoval prostřednictvím sítě BALÍK PLUS podzimní kampaň, v níž poskytla prostor pro výběr nákupu krásných vánočních dárků. Jarní kampaní chce oslovit i budoucí nevěsty s množstvím doplňků a dekorací nejen v tradiční bílé, ale i mystické fialové barvě v různých odstínech.

Právě vhodnou segmentací slevový kupón oslovuje klienty podle věku a pohlaví a také preferuje kategorie MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, které patří mezi nejsilnější segmenty a se zajímavou návratností investice v tomto období.

Zvolená printová forma akviziční činnosti je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie Stoklasa, která přispěje k získání nových zákazníků a upevní strategické místo na trhu nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku.

3_vouchers_stoklasa

  1. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  2. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  3. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  4. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  5. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  6. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí
  7. Konference INTERNET HUNGARY 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference INTERNET HUNGARY 2018
  8. Narozeninová oslava Philips Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Narozeninová oslava Philips
  9. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase