Portfolio produktů

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cílené a dosahem efektivní zasílání reklamních příloh a vzorků českým a slovenským on-line nakupujícím. Prostřednictvím této formy reklamy můžete získat nové zákazníky, jakož i budovat loajalitu stávajících zákazníků.

Na základě několika výběrových kritérií oslovíte přesně svou cílovou skupinu, ať už si ji vyberete podle věku, pohlaví, preferovaného produktu nebo nákupních zvyklostí nakupujícího.

V rámci našeho produktového portfolia vám nabízíme několik konceptů.

 

Balík Plus 1
  • Příloha formátu DL (210 x 100 mm) pro jednoho partnera
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní chování)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus 2
  • Dva partneři se dělí o přílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií (životní styl, hobby, technika)
  • Produkt zahrnuje tisk a vkládání reklamních příloh
Balík Plus Extra
  • Příloha jednoho partnera s možností vkládání libovolné přílohy - letáky, brožury, katalogy
  • Možnost segmentace podle produktových kategorií nebo zasilatelských partnerů, jakož i podle demografických charakteristik kupujících (věk, pohlaví, nákupní zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkládání reklamních vzorků, testerů, nebo celých produktů do balíků zákazníků internetových obchodů.
  • odpora komunikace formou aktivní on-line kampaně přes bannery, newslettery, články, soutěže, a na sociálních sítích, s možností přesné segmentace na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Věrnostní program pro internetové obchody formou poděkování za nákup
  • Obalový materiál s individuálním grafickým obsahem sloužícím na poděkování zákazníkovi, prezentaci značky a produktů prostřednictvím obálky vkládané do balíků
  • Rozměr: 240 x 224 mm (složený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahrnuje tisk

OFFLINE BONUS KATALOG

Recent Posts

Jak efektivně oslovit nové zákazníky?

Akviziční činnost je jedna z hlavních cílů marketérů. Oslovit potenciální klienty zajímavou nabídkou, získat je a následně motivovat k opakovanému nákupu, jsou aktivity, které vyžadují nemalé úsilí marketérů a prodejců ve velkých i malých firmách. A řekněme si pravdu, kolikrát jste to i zkusili a nemělo to efekt.

Koncept BALÍK PLUS je jedním z efektivních řešení náboru nových zákazníků na lokálních i zahraničních trzích. Kupónový marketing je zavedenou praktikou v marketingu renomovaných e-shopů a díky výsledkům je stále in. Tiskovou formou eshopy oslovují nové i stávající trhy, segmenty a rozšiřují portfolio aktivně nakupujících klientů. Využitím partnerské sítě BALÍK PLUS je možné oslovit kromě slovenského také český, maďarský, polský i rumunský trh.

Podívejme se na to, jak to vlastně celé funguje

 

Máte otázky? To je dobře, jsme připraveni Vám je všechny zodpovědět. Neváhejte nás kontaktovat.

  1. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kampaň: Strauss Café Poland
  2. Péče o krásu s velkými hráči Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Péče o krásu s velkými hráči
  3. Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu?
  4. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  5. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáře nejsou povolené u textu s názvem GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  6. Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018
  7. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.
  8. Příběh značky ZOOT Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Příběh značky ZOOT
  9. e-Commerce KRAKOW Komentáře nejsou povolené u textu s názvem e-Commerce KRAKOW