Zveřejněné

Sezónní změna šatníku je tématem, kterou UrbanStore s. r. o. využívá na podzimní kampaň 2018.

UrbanStore – nejlepší značky na jednom místě! Podívejte se, jak trendový e-shop s lifestylovým a sportovním oblečením a botami světových značek www.urbanstore.cz oslovuje nové zákazníky a posiluje brand na Slovenku i Českém trhu. S cílem získat nové zákazníky, budovat povědomí o značce a upevňovat postavení značky UrbanStore mezi módními e-shopy byl zařazen exkluzivní voucher.

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS, do více než 1500 partnerských e-shopů na českém a 22slovenském trhu, oslovujeme aktivní online nakupující zákazníky. Do více než 80 000 balíků je vkládán exkluzivní slevový kupón na výhodný online nákup se slevou v hodnotě 100Kč na kompletní nabídku sortimentu e-shopu.

Načasování spuštění kampaně a distribuce voucheru v balících byl zvolen právě v době sezónní obměny šatníků, kdy letní šaty nahrazují podzimní -zimní oblečení a boty a je očekávané „velké nakupování“ právě v segmentu móda – oblečení, obuv či doplňky. Délka platnosti kupónu – až do konce roku – poskytuje prostor využití slevy i na nákup vánočních dárků a už nyní ovlivňuje rozhodování klienta při výběru e-shopu, ve kterém bude nakupovat.

Právě vhodnou segmentací voucher oslovuje klienty podle věku a pohlaví a také preference kategorie MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, která patří mezi nejsilnější segmenty a se zajímavou návratností investice v tomto období.

Zvolená printová forma akviziční činnosti je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie UrbanStore, která přispěje k získání nových zákazníků a navázání efektivní a dlouhodobé spolupráce.