Zveřejněné

Tak proč nepoužít systém slev i při akvizici nových zákazníků a neposkytnout jim „welcome slevu“ na zvýhodněný nákup již při první objednávce.

Technicky nenáročné řešení

Pravidelně pracujte s políčkem „SLEVOVÝ KOD“ v nákupním košíku vašeho e-shopu a využijte naši síť internetových obchodů BALÍK PLUS pro předání vašeho tištěného slevového kupónu novému online nakupujícímu. Pokud ještě fungování sítě neznáte, doporučujeme se zapojit vlastním slevovým kupónem do připravovaného kupónového katalogu, který distribuujeme mezi aktivní online nakupující zákazníky. Vyzkoušejte si účinnost tohoto marketingového kanálu se zajímavým poměrem počtu 100 000 oslovených a náklady na jejich získání.

V krátkém videu se podívejte, jak slevový kupón oslovuje nového zákazníka a jak jej motivuje k nové online objednávce.

https://www.youtube.com/watch?v=HeKpgQPPO8U

Akviziční činnost, která přináší své ovoce. Pokud máte otázky, jsme připraveni je zodpovědět. Neváhejte nás kontaktovat.