Podle obchodní ředitelky paní Hrazdílkové kampaň dopadla nad očekávání, jelikož se v rámci ní dosáhl respons nákupů na úrovni 1,9%. Za největší přínos celé zrealizované kampaně však považuje až 43% podíl nákupů od zcela nových zákaznic, z nichž několik již mezitím udělalo další objednávky a stalo se tak jejich pravidelnými odběratelkami.
Zverejnené
Kampaň se realizovala ve dvou zemích a komunikačním nástrojem byl voucher s benefitem vyzkoušení produktů.
Jednotliví nakupující měli zájem o módu na míru, kterou tato značka nabízí. Kampaň se realizovala na Slovensku, iv České republice. Komunikačním nástrojem byl voucher s benefitem, který měl motivovat zákaznice k tomu, aby vyzkoušely produkty od Maxany.
Ďalšie zaujímavé články
Zverejnené
Proč vkládat přílohy do balíků?
Přesycený trh nutí prodejce přicházet stále s novými, kreativními řešeními, jak se odlišit od konkurence a neztratit se v záplavě ostatních e-shopů. Pro kontinuální nárůst tržeb a budování zákaznické loajality je nezbytné znát svého zákazníka a dát mu ...