Podle obchodní ředitelky paní Hrazdílkové kampaň dopadla nad očekávání, jelikož se v rámci ní dosáhl respons nákupů na úrovni 1,9%. Za největší přínos celé zrealizované kampaně však považuje až 43% podíl nákupů od zcela nových zákaznic, z nichž několik již mezitím udělalo další objednávky a stalo se tak jejich pravidelnými odběratelkami.
Zveřejněné
Kampaň se realizovala ve dvou zemích a komunikačním nástrojem byl voucher s benefitem vyzkoušení produktů.
Jednotliví nakupující měli zájem o módu na míru, kterou tato značka nabízí. Kampaň se realizovala na Slovensku, iv České republice. Komunikačním nástrojem byl voucher s benefitem, který měl motivovat zákaznice k tomu, aby vyzkoušely produkty od Maxany.
Další zajímavé články
Zveřejněné
Jak překonat povánoční pokles prodeje. 6 marketingových tipů pro e-shopy
Vánoce se pomalu blíží a vy jste si pravděpodobně všimli, že objednávky ve vašem e-shopu rostou. Budete mít plné ruce práce s přijímáním objednávek, balením a odesíláním balíčků všem svým zákazníkům a budete si užívat toto super rušné období, kdy můž ...