Podle obchodní ředitelky paní Hrazdílkové kampaň dopadla nad očekávání, jelikož se v rámci ní dosáhl respons nákupů na úrovni 1,9%. Za největší přínos celé zrealizované kampaně však považuje až 43% podíl nákupů od zcela nových zákaznic, z nichž několik již mezitím udělalo další objednávky a stalo se tak jejich pravidelnými odběratelkami.
Zveřejněné
Kampaň se realizovala ve dvou zemích a komunikačním nástrojem byl voucher s benefitem vyzkoušení produktů.
Jednotliví nakupující měli zájem o módu na míru, kterou tato značka nabízí. Kampaň se realizovala na Slovensku, iv České republice. Komunikačním nástrojem byl voucher s benefitem, který měl motivovat zákaznice k tomu, aby vyzkoušely produkty od Maxany.
Další zajímavé články
Zveřejněné
Jak oslovit miliony online nakupujících pomocí offline marketingu?
V dnešním digitálním světě můžete snadno oslovit miliony lidí během jediného dne. Otázkou je, zda Vaše kampaň osloví zákazníka se silnou kupní silou, nebo někoho, kdo jen sleduje podobné stránky, ale nemá v úmyslu si nějaké zboží koupit?