Kupónová kampaň na pojištění pro pojišťovnu UNION

Crossmediálne koncepty dokáží být velmi vhodným nástrojem pro získávání zákazníků, pokud je koncept oslovení a výběr cílové skupiny dobře navržen. Onlia.sk, poskytující pojištění vozidel přes internet, hledala vedle klasických komunikačních kanálů vhodnou formu jak oslovit potenciálního zákazníka. Tato služba, kterou přinesla na trh pojišťovna UNION se odlišuje od klasických typů pojištění hlavně tím, že zákazník si celé pojištění auta řeší z domu, nebo z kanceláře přímo přes internet, přičemž dostává řadu výhod.

Při tvorbě kampaně jsme proto pro klienta volili formu oslovení přes slevový kupón formou vkladů do balíků internetových obchodů. Klient oceňoval právě výborné zacílení na cílovou skupinu a to, že všichni oslovováni jsou lidé, kteří mají zkušenosti s nakupováním na internetu. Nakolik služba je nová, v rámci komunikace byla zákazníkům poskytnuta sleva ve výši 10% na první objednání služby.

Onlia.sk balik

Další novinky
Akviziční kampaň factcool.com v síti BALÍK PLUS
Kampaň e-shopu factcool.com zasáhne až 1,9 mil. on-line nakupujících
Znalcům módních e-shopů internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť představovat. Intern... Celý článek >>
Interview s marketingovým manažérem Answear.hu
Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč!
ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovat v roce 2017 a od té doby měli ... Celý článek >>
Voucher - Slevový kupón Moebelix
MÖBELIX - to nejlepší pouze výhodněji...
Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v ... Celý článek >>