Zveřejněné

Získejte si pozornost zákazníka nejenom grafikou vašeho reklamního materiálu, ale nabídněte mu možnost otestovat Váš produkt.

Koncem léta byla v rámci sítě BALÍK PLUS realizovaná kampaň pro klienta prodávajícího prací gely značky Surf.

Cílem kampaně bylo uvedení produktu na trh, podpora znalosti a povědomí o produktu, zvýšení samotného prodeje vkládáním vzorků pracího prášku formou gelu, zákazníkům nakupujících v módních e-shopech, který tak měli možnost hned otestovat si jednorázové praní s novým gelem. Smyslem komunikace bylo odevzdat zákazníkům poslaní objevení vůně prádla, okouzlit vybranými květinovými kombinacemi, a prezentovat kvalitní produkt formou čistoty a účinností praní.

Rádi si při dobré knize vychutnáte dobrou kávu? V tomto duchu jsme v průběhu srpen realizovali pro společnost. Nestle samplingovou kampaň, distribuce vzorku 2g instantní kávy Nescafe Gold Barista. Partneři, které dané vzorky kávy přikládali ke svým objednávkám byli hlavně knižní e-shopy, aby si zákazník mohl pročítání nové knihy zpříjemnit  vychutnáním lahodné kávy, jakoby jí dostal připravenou od profesionálního baristy. Kampaň jsme realizovali na slovenském a českém trhu v celkovém objemu 20 000 kusů.

Prostřednictvím této formy marketingové komunikace dokážete působit na zákazníka pomocí dodatečných podnětů, čím u něho iniciujete zájem o nákup vašich výrobků, nebo služeb. Zákazník se tak aktivně zúčastňuje vaší komunikace a vyvoláváte v něm pozitivní reakci.