UrbanStore – nejlepší značky na jednom místě!

Klient

Cíl

Posílit brand
Oslovit nové zákazníky

Produkty

Slevový kupón na exkluzívní zľavu

Služby

Vklad do balíků

Rok

2018

O kampani

Sezónní změna šatníku je tématem, kterou e-shop www.urbanstore.cz využívá na podzimní kampaň. UrbanStore se rozhodl rozšířit své marketingové aktivity také prostřednictvím exkluzivního voucheru. Cílem této kampaně je získat nové zákazníky, budovat povědomí o značce a upevňovat své postavení mezi módními e-shopy na trhu

 

Charakteristika kampane

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS mají naši klienti možnost oslovit aktivně online nakupující zákazníky ve více než 1500 partnerských e-shopech na českém a slovenském trhu. Právě to vytvořilo ideální předpoklad pro zahájení spolupráce mezi námi a UrbanStore

Do více než 80 000 balíků jspolečnými silami vložili exkluzivní slevový kupón na výhodný online nákup se slevou v hodnotě 100 Kč. Nakupující mohli kupón uplatnit na kompletní nabídku sortimentu e-shopu.

 

urban store voucher

 

Důležité je načasování kampaně

Načasování spuštění kampaně a distribuce voucheru v balících byl zvolen právě v době sezónní obměny šatníků, kdy letní šaty nahrazují podzimní -zimní oblečení a boty a je očekávané „velké nakupování“ právě v segmentu móda – oblečení, obuv či doplňky. Délka platnosti kupónu – až do konce roku – poskytuje prostor využití slevy i na nákup vánočních dárků a už nyní ovlivňuje rozhodování klienta při výběru e-shopu, ve kterém bude nakupovat.

Vytvoření cílových skupin

Právě vhodnou segmentací voucher oslovuje klienty podle věku a pohlaví a také preference kategorie MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, která patří mezi nejsilnější segmenty a se zajímavou návratností investice v tomto období.

Zvolená printová forma akviziční činnosti je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie UrbanStore, která přispěje k získání nových zákazníků a navázání efektivní a dlouhodobé spolupráce.