Zveřejněné

Kde váš ideální zákazník nakupuje a jak s ním budovat vztah? Využijte možnost exaktního cílení prostřednictvím sítě e-shopů BALÍK PLUS.

Mohla by to být efektivní marketingová strategie pro váš e-shop, jestliže:

  • chcete zvýšit míru konverze u stávajícího zákazníka
  • nakoupí u Vás zákazníci jen jednou a více se na váš web nevrátí
  • dosahujete v recenzích průměrné až podprůměrné výsledky
  • chcete překonat zákazníkova očekávání
  • chcete od nás získávat finanční odměnu a snížit si tak náklady na odesílání balíků

 

Vaši nabídku uvidí 3x více zákazníků

Kdy jste si naposledy cíleně otevřeli newsletter od jiné firmy, nebo značky? Kolik jste jich dostali do schránky jen za poslední týden? Jaké procento z nich skončilo okamžitě ve spamu, nebo v koši? Proč si myslíte, že vaši zákazníci to dělají jinak?

Výhoda přílohy vložené do balíčku spočívá v tom, že zákazník ji nemá šanci přehlédnout. Tuto výhodu při emailovém newsletteru nemáte. Kupón je váš tištěný newsletter, který má 3-4 násobně vyšší čtenost než newsletter zaslán do vaší e-mailové schránky.

Hlavné výhody

  • Možnosť odprezentovať svoj obchod – konkurenčnú výhodu, ponuku, špeciálne akcie.
  • Ak dáte zákazníkovi pridanú hodnotu v podobe zľavového kupónu, je veľká šanca, že u vás nakúpi opäť.
  • Budujete si vernosť zákazníkov – poďakujete im za nákup a komunikácia s nimi nadobudne osobnejší charakter.
  • Za každý vklad do balíka od nás získate finančnú odmenu. Týmto spôsobom si dokážete znížiť náklady na balné.

 

Ako to funguje?

Vy si zadefinujete ciele kampane a cieľovú skupinu, ktorú chcete osloviť. My doručíme reklamné prílohy zasielateľským partnerom a kontrolujeme zasielateľskú sieť. Internetové obchody potom vložia prílohy do svojich balíkov. Zákazníci si spoja pozitívny nákupný zážitok s reklamnými prílohami a využijú výhodné ponuky.

Máte otázku? Neváhajte nás kontaktovať