balik_horny baner_930x300_2

Příběh značky ZOOT

Po úspěšné vánoční kampani pro největší internetový obchod s originálními módními a designovými kousky Zoot na Slovensku jsme spustili v průběhu března 2018 i jarní kampaň. Filozofií módního e-shopu Zoot je originální nabídka 300 značek obsahující 300 000 stylových módních kousků, kterou chce svým zákazníkům přinášet radost. Kromě e-shopu přináší navíc i vlastní časopis Zoot s nejnovějšími trendy a informacemi ze světa módy a zároveň inspiruje svými pravidelnými blogy.

Cílem kampaně klienta bylo předat radost zcela novým online zákazníkům v podobě dárkového voucheru v hodnotě 10 EUR na nákup v internetovém obchodě www.zoot.sk. Jako komunikační nástroj byl zvolen exkluzivní slevový kupón prezentující příchod jarní sezóny s trendovými trenčkoty s heslem „trenčkot v němž každá žena dostává komplimenty každý den“. Kampaň byla směřována k podpoře e-shopu s celkovým trváním 2 měsíce.

Druhým cílem bylo rozšířit povědomí o Výdejnách radosti, kterých je dnes na Slovensku 11 a umožňují zákazníkům při objednávce zboží ještě dnes, už druhý den si ho vyzkoušet a zaplatit jen za to, co zákazník opravdu chce.

balik_voucher_700x335

Další novinky
E-commerce RESHOPER 2020 Praha
Chystáte se na RESHOPER 2020?
Rok 2020 otevírá jeden z největších e-commerce eventů roku. Nenechte si ujít příležitost set... Celý článek >>
Voucher - Slevový kupón Moebelix
MÖBELIX - to nejlepší pouze výhodněji...
Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v ... Celý článek >>
BP_booking_cover_930x300
Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
Slevové kupóny a kódy jsou přirozeně na první pohled spojovány s módním a kosmetickým průmys... Celý článek >>