Zveřejněné

SmartOptika.hu, webshop kamenné prodejny Optic World Exclusive, využila jarní sezónu na pilotní akviziční kampaň v rámci sítě eshopů csomag PLUSZ s atraktivním slevovým kupónem.

Využití slevového kódu

Více než 30 000 potenciálním zákazníkům nabízí -35% slevu do e-shopu smartoptika.hu na výhodný nákup vybraných značek slunečních brýlí. Jednoduché uplatnění slevového kódu v nákupním košíku motivuje za pár kliků získat špičkovou kvalitu světoznámých značek za výhodnou cenu.

Voucher smartoptika.hu oslovuje široké publikum s cílením na segmenty FASHION, BEAUTY, HOME & DECOR a MEDIA, při kterých je očekávaný nadprůměrný response. Zvolená platnost kupónu 30.06. značí, jak efektivně eshop využívá sezónní měsíce duben až červen na zvýšení návštěvnosti a podporu prodeje.

Sledujte náš blog i nadále a nechte se inspirovat velkými značkami a jejich marketingovými aktivitami.

 

voucher_SmartOptika_hu

 

Profil společnosti

Optic World Exclusive

působí na trhu již od roku 1995 a je jeden z největších prodejců brýlí, slunečních brýlí a kontaktních čoček v Maďarsku. Zastupuje tři svetozmáme brandy Marcolino S.p.A. – Guess, Guess by Marchiano Gant; Marchon Europe – Tom Ford, Chloe and Nike; Luxottica CE a značky jako Ray-Ban, Oakley, Bvlgari apod..

V současnosti obsluhuje více než 30 specializovaných provozů s optikou a její maloobchodní prodej se nachází až v 42 zemích. Její obchody najdete v nákupních centrech v Budapešti a obchodních domech Auchan po celém Maďarsku.

„Léto bez brýlí? – No, to urcite ne!“ Navštivte Smartoptika.hu a přesvědčte se.