Pro naše partnery sítě BALÍK PLUS přinášíme nový produkt – BALÍK PLUS LOYALITY ve formě věrnostního programu pro internetové obchody, který představuje:
- obalový materiál pro vyjádření poděkování za nákup ve vašem e-shopu
- vlastní grafický obsah pro prezentaci značky
- možnost využití vkladů jakýchkoliv benefitů, anebo vlastních materiálů do obalu (faktúra, kupón, reklamní příloha, …
88% firem, které budují vztah se zákazníky, jsou ziskovější než konkurence. Nesmíme zapomenout na to, že dobrá reference je něco, co se koupit nedá a spokojený zákazník neuvažuje o odchodu ke konkurenci. Tím je možné prodávat další produkty, anebo služby a k tomu umí do společnosti přinést další zákazníky
Máte zájem i Vy o implementaci BALÍK PLUS LOYALITY do vaší marketingové komunikace? V případě jakýchkoliv otázek nás neváhejte kontaktovat na tel. č: 778 044 849, anebo mailem: info@balikplus.cz, rádi Vám vypracujeme koncept a doporučíme, jakou formou kampaň realizovat. Bližší informace o našich službách najdete na www.balikplus.cz
Proč si budovat vztah se zákazníkem?
Vklady do balíků můžou být nákladově efektivní a mnohoúčelný nástroj pro budování vztahů se zákazníky. Tyto vztahy můžou pomoct k zvýšení prodejů, průměrné velikosti objednávky a samotného zisku. Je potřebné zvážit fakt, že při každém zaslaném balíku může být zkušenost zákazníka s vaší značkou následující:
a) nesplní očekávání
b) splní očekávání
c) převýší očekávání
Existuje mnoho důvodů, některé dokonce mimo vaše chápání, že spokojenost zákazníka nebude naplněná. Jestliže je ale možné poskytnout zákazníkovi menší přidanou hodnotu, tak vám pomůže vyčnívat mezi vaší konkurencí a taktéž opakovaně překračovat jeho očekávání při každém dalším nákupu.
Vklady do balíků jsou levné, a přitom můžou přinést vysokou návratnost. Správně pojatý vklad může zvýšit loyalitu tím, že se zákazník cítí vyjímečně. Vklady vyvolávají v zákazníkovi pocit, že je důležitý a poskytuje jim to důvod na sdílení své zkušenosti a příběhu mezi jeho okolí. A proto se zdá tento nástroj jednoduchým, stačí vkládat leták, anebo kupón do krabice, vždy, když odešlete objednávku. Avšak existuje hodně možností, které můžete využít, aby jste v očích zákazníka získali důvěru a převýšili očakávání.
Najčastější vklady:
1.Slevové kupóny / nabídky
Je to jeden z nejoblíbenějších typů příbalového materiálu. Samozřejmě, kupóny je možné zasílat také e-mailem, případně sms, avšak zasláním kupónu se slevou případně s kreditem na další objednávku přímo v balíku Vám zajistí, že zákazník získá vaší nabídku a zároveň mu dáte hmatatelný benefit.
2. Sampling
Vzorky mohou objednávku vašeho zákazníka obohatit z více důvodů:
- V závislosti na produktech, které prodáváte, můžete nabídnout zákazníkovi bezplatné vzorky na vyzkoušení a zároveň je získat od vašich dodavatelů zdarma.
- Zákazník získá od Vás určitý dárek, který v balíku nečekal.
- Vzorky produktů poskytují skvělý způsob, jak představit zákazníkovi nový produkt, anebo novou produktovou řadu, o které ani nevědí.
3. Dárky k objednávkám
Podobně jako vzorky, mohou dárky k objednávkám skvělým způsobem potešit, anebo překvapit vašeho konečného zákazníka, bez toho, aby cítili, že se jim snažíte prodávat další produkty. Dárek přitom nemusí byt vůbec drahý. Jestliže ho zákazník neočekává, většina z nich bude příjemně překvapena.
4. Ďakovné karty
Nejjednodušší, nejlevnější a nejvíc personalizovaný vklad, který můžete zákazníkovi poskytnout jako součást žádaného balíku je poděkování. Obyčejná karta, může být opravdovým gestem, který vám pomůže vybudovat loyalitu, zejména při prvním styku se zákazníkem, protože jde o konkurenční výhodu oproti jiným společnostem
5. Recenzia produktu / Zdieľanie na sociálnych sieťach
Protože dodaný balík představuje pro většinu zákazníků konec nákupu, příbalový vklad může být výborným místem pro požádání o zpětnou vazbu, anebo sdílení jejich zkušeností na sociálních sítích.
Čo možno zosumarizovať z tohto článku do stručného posolstva? Malé, zdanlivo bezcenné darčeky v kombinácii s personalizovanou správou spôsobujú, že zákazníci sa cítia výnimočne a spôsobujú, že chcú získanú láskavosť oplatiť. Je to zákon reciprocity a je silným psychologickým spúšťačom fungujúcim v každodennej praxi.