Zveřejněné

Na jaře tohoto roku zopakovala úspěšnou akviziční kampaň z minulých let s českou pobočkou BALÍK PLUS.

Na jaře tohoto roku zopakovala úspěšnou akviziční kampaň z minulých let s českou pobočkou BALÍK PLUS. Jak vloni, tak i pro tento rok si vybrali novou tvář své značky a to Daru Rolins.

Kampaň byla cílená na skupinu žen 30 – 45 let se zaměřením na módu, kosmetiku, rodinu a domácnost. Cílem kampaně bylo nejen představení nové tváře společnosti, ale také nové řady šperků a hodinek, které podpořili luxusní slevou -20% pro e-shopové zákazníky www.klenotyaurum.cz. Neméně důležitým cílem byla i komunikace kamenných prodejen v rámci České republiky formou vloženého leporela.

Další z kroků spolupráce byla komunikace exklusivního produktového katalogu s názvem „Brilantní kolekce 9999 Kč“.

Jak v minulých letech tak i tento rok, už kampaň dosahuje velmi pozitivní výsledky. BALÍK PLUS s klientem aktivně vymýšlí další modely spolupráce, které budou nadále podporovat brand společnosti a oslovovat další nové zákazníky, což povede k prodloužení spolupráce i na budoucí rok.