Cílem pilotní kampaně bylo oslovit a získat nové zákazníky formou slevového voucheru a online bannerové kampaně. Již v prvních dnech po spuštění kampaně se začali dostavovat výsledky a po ukončení kampaně, která byla velice úspěšná, se klient rozhodl realizovat kampaně i v dalších zemích. Neméně důležitým cílem mimo oslovení zákazníku byla i komunikace a budování značky Philips v ČR.
Zveřejněné
Pro klienta jsme navrhli a realizovali kampaň formou 23 % slevy jako dárek na celý sortiment pro své zákazníky.
Další zajímavé články
Zveřejněné
Jak překonat povánoční pokles prodeje. 6 marketingových tipů pro e-shopy
Vánoce se pomalu blíží a vy jste si pravděpodobně všimli, že objednávky ve vašem e-shopu rostou. Budete mít plné ruce práce s přijímáním objednávek, balením a odesíláním balíčků všem svým zákazníkům a budete si užívat toto super rušné období, kdy můž ...