Zveřejněné

V předvečer 10. října odstartoval své působení v České republice oblíbený online obchod About You.

Akviziční kampaň s velkým rozpočtem

Velkolepé otevření internetového obchodu About You provázela obrovská nadlinková kampaň, v níž tvůrci neváhali využít všechny dostupné komunikační kanály jako televizi, tisk a samozřejmě i internet.

Součástí kampaně i vklady do balíků

Součástí akviziční kampaně byl i prestižní otvírací event, na kterém bylo pozváno přes 300 hostů z řad influencerů, celebrit, novinářů a samozřejmě lidí z oboru. V About You zkrátka nic nenechali náhodě a na svůj start se poctivě připravovali.
Právě proto nás velmi potěšilo, když nás společnost oslovila s nabídkou na spolupráci. Vklady slevových voucherů jsou totiž velmi vhodnou formou pro akviziční kampaň.

Kampaň byla naplánována ve formě slevového voucheru se slevou 20% na nákup vybraného zboží, přičemž klient chtěl kromě získání nových zákazníků, definovat i reakci jednotlivých cílových skupin. Vytvořilo se proto několik předpokládaných vhodných cílových skupin a pro každou byly vytvořeny zvlášť slevové kódy, aby bylo možné vyhodnotit respons pro každou zvlášť a na základě vyhodnocení naplánovat další kampaně.

 

About You už působí na 7 trzích

O tom, že se e-shop na svůj start poctivě připravoval, svědčí i jeho nabídka. Od prvního dne naleznete na stránce více než 70 – tisíc produktů od více než 500 módních značek jako Calvin Klein, Gant, Adidas, Nike, ale i privátní značky About You či Edited. Cenová nabídka přitom zasahuje všechny segmenty od nejlevnějšího zboží až po ten prémiový. Zákazníky jistě potěší i poštovné zdarma či lhůta 100 dní na vrácení zboží.

About You funguje na německém trhu 4 roky a pyšní se druhým místem mezi online prodejci módy na německém trhu s obratem něco přes 283 milionů eur. V rámci starého kontinentu funguje už ve Švýcarsku, Holandsku, Belgii, Rakousku a od září také v Polsku, kde také paralelně běží velká akviziční kampaň.
About You vstoupilo na východní e-commerce trhy opravdu razatně a myslíme, že v dohledné době uvidíme, jestli to zůstane jen u těchto dvou zemích, nebo zda se posune na další trhy.