Zveřejněné

Nabízí nejen výběr z množství variací nábytku a bytových doplňků, ale i různé triky, tipy a trendy, jak si sezónně upravit a povznést domácnost.

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS a partnerských e-shopů na Slovensku a v Čechách, oslovuje Mobelix aktivní online nakupující zákazníky v příběhu celoročních kampaní už více než 3 roky. Během roku je do více než 500 000 na Slovensku a přibližně 750 000 balíků v Čechách, vkládaný exkluzivní voucher s kupónem Möbelix na výhodný online nákup se slevou až 20% na kompletní nabídku sortimentu e-shopu moebelix.cz.

 

Právě vhodnou segmentací voucher oslovuje převážně Ženy všech věkových kategorií, se zaměřením na nejsilnější segmenty, jakými jsou MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, DOMÁCNOST A RODINA.

Taková forma printové reklamy je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie společnosti Möbelix, která velmi pozitivně přispívá nejen k získávání nových zákazníků a promovaní speciálních akcí, ale také k upevnění vedoucí pozice na trhu nejen na Slovensku, v České republice, v Maďarsku, ale i v samotném mateřském Rakousku.