Zveřejněné

Důvodem je jejich obrovský počet na trhu. Avšak kampaně BALÍK PLUS, ve kterých propagační materiály jsou distribuovány prostřednictvím speciálně vytvořené sítě partnerských eshopů, formou vkladů do balíků, se nespecializuje výhradně jen na módu, obuv či kosmetiku.

Tento marketingový kanál mohou efektivně využívat webové stránky různého zaměření. Nejlepším příkladem toho je současná spolupráce polské pobočky BALÍK PLUS a Booking.com.

booking2

Profil společnosti Booking.com

Booking.com již 23 let nabízí neustále rostoucí databázi hotelů a apartmánů na přenocování po celém světě. Zákazníci také profitují z nabídky letových rezervací, pronájmů automobilů jakož iz rezervací přepravy z a na letiště. V současnosti má společnost pobočky v 70 zemích a jejich webová stránka je přizpůsobena až 43 jazykem, což bezpochyby dokazuje její mezinárodní úspěch.

 

Spolupráca s BALÍK PLUS

Globální postavení společnosti však není důvodem k zastavení marketingových aktivit. Naopak, měly by být plánované a úspěšně i opakované. V první polovine roku 2019 začala společnost Booking.com spolupráci s polskou pobočkou BALIK PLUS a vytvořili kampaň zaměřenou na přilákání nových zákazníků a propagaci image značky v Polsku. Distribuovaný byl kupón s atraktivní formou propagace vrácení peněz. Zákazníci, kteří si rezervovali ubytování na Booking.com pomocí zvláštní linky, mohli po ukončení pobytu získat až 100 PLN nebo vrácení peněz.

 

booking1b

 Výsledky této kampaně byly mimořádně pozitivní a proto se rozhodlo o spolupráci při další propagační kampani a to nejen v Polsku, ale i v České republice. Jsme přesvědčeni, že i tato další spolupráce mezi balíky PLUS a Booking.com bude úspěšná!