Kupónová kampaň pro TESCO s téměř 3% konverzí

BALÍK PLUS realizoval během loňského roku pro svého klienta TESCO Stores ČR komunikační kampaň pro internetový prodej Potraviny on-line. Kampaň byla zaměřena na získání nových zákazníků. Jako nástroj byly použity speciální vouchery, které nabízely hned tři kódy na uplatnění v eshopu Potraviny on-line. Právě různorodost kódů byla zároveň velkou motivací pro zákazníky, aby využili několik slevových kódů v různých časových úsecích.

tesco balikplus

Všechny tři kampaně byly realizovány pouze pro Brno a blízké okolí, čímž byla přesně oslovena cílová skupina, kterou si TESCO definovalo. Přidaná hodnota voucheru byla v tom, že si zákazník mohl vybrat až ze tří různých slev, které si při nákupu uplatnil a mohl si tak opakovaně vyzkoušet nabízenou službu.

Podle Petry Ridlovej, Marketing Manager E-commerce dopadla kampaň velmi pozitivně, protože byl dosažen velmi vysoký respons nákupů – až 2,9%.

Další novinky
E-commerce RESHOPER 2020 Praha
Chystáte se na RESHOPER 2020?
Rok 2020 otevírá jeden z největších e-commerce eventů roku. Nenechte si ujít příležitost set... Celý článek >>
Voucher - Slevový kupón Moebelix
MÖBELIX - to nejlepší pouze výhodněji...
Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v ... Celý článek >>
BP_booking_cover_930x300
Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
Slevové kupóny a kódy jsou přirozeně na první pohled spojovány s módním a kosmetickým průmys... Celý článek >>