Kupónová kampaň pro TESCO s téměř 3% konverzí

BALÍK PLUS realizoval během loňského roku pro svého klienta TESCO Stores ČR komunikační kampaň pro internetový prodej Potraviny on-line. Kampaň byla zaměřena na získání nových zákazníků. Jako nástroj byly použity speciální vouchery, které nabízely hned tři kódy na uplatnění v eshopu Potraviny on-line. Právě různorodost kódů byla zároveň velkou motivací pro zákazníky, aby využili několik slevových kódů v různých časových úsecích.

tesco balikplus

Všechny tři kampaně byly realizovány pouze pro Brno a blízké okolí, čímž byla přesně oslovena cílová skupina, kterou si TESCO definovalo. Přidaná hodnota voucheru byla v tom, že si zákazník mohl vybrat až ze tří různých slev, které si při nákupu uplatnil a mohl si tak opakovaně vyzkoušet nabízenou službu.

Podle Petry Ridlovej, Marketing Manager E-commerce dopadla kampaň velmi pozitivně, protože byl dosažen velmi vysoký respons nákupů – až 2,9%.

Další novinky
Akviziční kampaň factcool.com v síti BALÍK PLUS
Kampaň e-shopu factcool.com zasáhne až 1,9 mil. on-line nakupujících
Znalcům módních e-shopů internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť představovat. Intern... Celý článek >>
Interview s marketingovým manažérem Answear.hu
Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč!
ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovat v roce 2017 a od té doby měli ... Celý článek >>
Voucher - Slevový kupón Moebelix
MÖBELIX - to nejlepší pouze výhodněji...
Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v ... Celý článek >>