Zveřejněné

Kampaň jsme realizovali na českém a slovenském trhu, kde klient působí. Internetový obchod Feedo nabízí široký sortiment s dětskou výživou, kojeneckými potřebami a hračkami pro děti.

Cílovou skupinou klienta jsou především ženy a maminky na mateřské dovolené. Kampaň jsme tedy zacílili na kategorie – ženy ve věku od 20 do 40 let a rodiny. Kampaň měla za cíl akvizici nových zákazníků, proto jsme zvolili jako formu oslovení zákazníka slevový voucher, přičemž zákazníci byli směřováni na připravenou landing page s cíleným obsahem pro vybranou cílovou skupinu.

Slevový voucher představoval benefit pro zákazníka na první nákup ve výši až do – 8 € pro Slovensko a -200 KČ pro Českou republiku. První výsledky kampaně se dostavily již po pár týdnech od jejího spuštění, kdy eshop zaznamenal vyšší návštěvnost webu, přičemž vytvořením landing page bylo možné měřit příchody nových zákazníků.

blog-balik-kupon-feedo-sk

Kampaň měla očekávaný dopad a klient se rozhodl na podporu prodeje v předvánočním období kampaň zopakovat. Naším cílem bylo zvýšit výkon kampaně a tento cíl se nám podařilo naplnit. Po vyhodnocení celkových výsledků kampaní pro Česku republiku klient získal více než 1300 nových návštěv a celkový konverzní poměr vzrostl na 14,26%. Pro Slovenskou republiku získal více než 1200 nových návštěv a konverzní poměr se navýšil na 11,16%. Pokud Vás marketingová kampaň zaujala informujte se o naší nabídce tu >>