Zveřejněné

Po Vánocích však přichází leden a únor a s těmito dvěma měsíci přichází poměrně i menší aktivita.

Zákazníci si po nákupní horečce dávají pauzu a vám nezbývá než si sednout a odpočívat. Pokud však chcete udržet své podnikání nad vodou a chcete dále růst, není možné, abyste 2 z 12 měsíců nechali plavat.

Připravili jsme pro vás několik užitečných tipů, jak se vyhnout poklesu tržeb po vrcholné sezóně.

 

  1. Naplánujte si marketingové aktivity dopředu

Člověk by si myslel, že plánování na leden a únor by mělo přijít až poté, co bude postaráno o vánoční výprodeje a Black Friday. Zde byste se však mýlili. Je třeba plánovat dopředu a mít pro toto období roku jasnou strategii. Čeho chcete svou povánoční marketingovou strategií dosáhnout? Chcete přesunout nadbytečné zásoby? Nebo chcete v lednu a únoru zvýšit prodej o určité procento?

Pokud si přejete přesunout nadbytečné zásoby, možná budete chtít vytvořit pěknou balíkovou nabídku.

 

  1. Proč nevytvořit pěknou balíkovou nabídku?

Víte, proč balíkové nabídky fungují jako kouzlo? Nejenže se vám podaří přesunout přebytečné zásoby, ale zároveň poskytnete svým zákazníkům skvělou příležitost zakoupit několik položek za zvýhodněnou cenu. Speciální balíkové nabídky s omezenou dobou trvání jsou fantastickým nástrojem, jak u zákazníků vyvolat FOMO a motivovat je k nákupu, dokud je nabídka ještě k dispozici.

Ujistěte se, že vytváříte těžko odolatelné balíkové nabídky, které budou mít vaši zákazníci silné nutkání zakoupit.

Photo by pmv chamara on Unsplash

 

3. Speciální výprodej

Všichni víme, že zákazníci milují slevy. Zvláště pokud nejsou omezeny jen na některé svátky. Výprodejové akce jsou vynikající technikou, jak přesunout přebytečné zásoby a zároveň se vzpamatovat z poklesu prodeje po svátcích. Nezdržujte se zimními zásobami a uvolněte si místo ve skladu a zároveň vydělejte v jinak klidném období roku.

  1. Využití a prodej reklamního prostoru

Přemýšleli jste někdy o tom, jak by váš e-shop mohl prodávat svůj reklamní prostor jiným e-shopům a službám? Představíme vám velmi silný offline marketingový nástroj, který vám vydělá ještě více peněz. Pokud rozesíláte balíčky, můžete tento reklamní prostor sklidit a jeho prodejem si zajistit druhý zdroj příjmů. Díky velmi jednoduchému a rychlému procesu se můžete stát partnerem sítě BALÍK PLUS a začít generovat další zdroj příjmů.

Křížový prodej insertů není v marketingu nic nového, přesto málokterý e-shop ví, že může vydělávat na využití reklamního prostoru, který jeho balíčky nabízejí. Za rozeslání balíčku do bydliště zákazníka již platíte, takže za přidání insertu neplatíte nic navíc.

Navíc si možná neuvědomujete skutečnou sílu a potenciál balíků. Zákazník si u vás dobrovolně a svobodně něco objednal, sdělil vám své jméno a adresu a navíc víte, že vám důvěřuje a vaše komunikace s ním rezonuje. To jsou údaje, za jejichž shromáždění a využití ve své marketingové strategii by většina marketérů zaplatila velké peníze.

Ujistěte se, že víte, jak využít reklamní prostor, který již máte k dispozici.

Pokud se chcete stát partnerem naší sítě a využít reklamní prostor, který již máte, a vydělat na něm, kontaktujte nás prostřednictvím info@balikplus.cz .

 

 

  1. Prozkoumejte svou konkurenci

Jak často sledujete svou konkurenci a zkoumáte, co dělá, aby byla úspěšná? Doporučujeme, abyste si zvykli sledovat konkurenci a zjistit, jaké reklamy, kampaně a spolupráci provozují. Které kampaně se zdají být funkční a které naopak příliš úspěšné nejsou? Jaké další aktivity mají zahrnuty ve své marketingové strategii, aby co nejvíce rostly. Udělejte si čas na poznání a prozkoumání konkurence, abyste mohli vydělat více a zároveň bezpečně strávit čas. Nakonec, proč vymýšlet kolo, když vás někdo jiný může inspirovat svým návodem.

 

  1. Porazte konkurenci pomocí inovativních nástrojů v online i offline marketingu.

Všichni víme, co v digitální éře, ve které žijeme, nejvíce využívá online marketing každá firma. A to s každým právem. Sociální média, e-mailový marketing, PPC nebo spolupráce s influencery jsou skvělým způsobem, jak budovat povědomí o značce a nechat zákazníky, aby vás našli.

Jak ale zajistit, abyste přilákali nejen fanoušky svých produktů, ale i zákazníky se skutečnou kupní silou? Vyzkoušejte kombinaci dvou našich služeb – vkládání do balíků v rámci sítě BALIK PLUS a vyhledávače slev a kódů voucherů Vasekupony.cz. Díky těmto dvěma produktům oslovíte online nakupující prostřednictvím dvou výkonných kanálů. A víte, co je na tom nejlepší? S našimi marketingovými službami oslovíte lidi, kteří skutečně nakupují zboží v internetových obchodech nebo aktivně hledají slevu na zboží, které plánují koupit.

Doufáme, že vám tyto tipy pomohou se strategií pro povánoční období a vaše prodeje nebudou klesat a zpomalovat, ale budou v pěkných , vysokých číslech.

Pokud chcete vědět, jak mohou vkládky do balíků pomoci vašemu podnikání růst a překonat toto období roku, kontaktujte náš obchodní tým.