Zveřejněné

Co kdybychom Vám řekli, že miliony online nakupujících se silnou kupní silou můžete oslovit pomocí fungujíciho offline marketingového nástroje - příbalových letáků?

Pojďme se blíže podívat na data z kampaně jednoho našeho klienta využívajícího slevové vouchery. Kampaň společnosti Factcool probíhala 6 týdnů na Slovensku, v České republice, Maďarsku, Polsku a Rumunsku. Během této akvizičně-brandové kampaně byly do 1 900 000 milionů balíků vloženy poukázky formátu DL a kupónové katalogy, které oslovily online nakupující s reálnou kupní silou a vysokým záměrem nákupu.

Díky velmi přesné segmentaci, kterou našim klientům nabízíme, se Factcool.com podařilo oslovit ženy ve věku 18-45 let se zájmem o krásu a životní styl, domácnost, rodinu, média a hobby, technologie. Jejich stávající i nové zákaznice obdržely poukaz na 10% slevu na veškeré zboží.

Díky této šestitýdenní kampani se společnosti Factcool podařilo získat nové zákazníky, zvýšit online prodej, posílit pozici na trhu a zvýšit loajalitu svých zákazníků.

Factcool však není ojedinělým případem úspěšné kampaně. V nedávné kampani dosáhla společnost Vasco Electronics 194 % návratnosti investic z kampaně s BALÍK PLUS. Jejich kampaň probíhala na slovenském a českém trhu 6 týdnů a jejich slevové kupony byly vloženy do 200 000 balíků.

Za 11 let na trhu jsme spolupracovali s největšími e-shopy v regionu střední a východní Evropy, jako jsou Tesco, Tescoma, 4Home, Phillips, Astratex, Answear, Notino, Stoklasa, Mobelix  a dalšíma. Mezi nejoblíbenější produkty těchto známých značek patří naše DL poukázky, BALÍK PLUS Obálka a BP Loyalty.

Náš kupónový katalog je oblíbeným produktem menších a středních e-shopů, které chtějí s nižším rozpočtem komunikovat svou značku více než 80 000 zákazníkům na různých trzích.

Vkládky do balíků jsou skvělým reklamním nástrojem zaměřeným na získávání nových zákazníků.  Podle aktuálních průzkumů je záměr nakoupit o 40 % vyšší u tištěné reklamy než u digitální. Lidé mají tendenci trávit s tištěnými reklamami více času a číst je přesněji než reklamy v digitálním prostoru. Přestože žijeme v digitální éře, tištěná média jsou stále třetím nejsilnějším marketingovým nástrojem.

Ve společnosti BALÍK PLUS věříme, že silná marketingová strategie zahrnuje kombinaci různých marketingových nástrojů – offline i online. Význam digitálního marketingu je dnes nesporný, ale musíme mít na paměti, že offline marketing není mrtvý a je stále silným nástrojem.