balik_blog_video_930x300_2_B

Jak efektivně oslovit nové zákazníky?

Akviziční činnost je jedna z hlavních cílů marketérů. Oslovit potenciální klienty zajímavou nabídkou, získat je a následně motivovat k opakovanému nákupu, jsou aktivity, které vyžadují nemalé úsilí marketérů a prodejců ve velkých i malých firmách. A řekněme si pravdu, kolikrát jste to i zkusili a nemělo to efekt.

Koncept BALÍK PLUS je jedním z efektivních řešení náboru nových zákazníků na lokálních i zahraničních trzích. Kupónový marketing je zavedenou praktikou v marketingu renomovaných e-shopů a díky výsledkům je stále in. Tiskovou formou eshopy oslovují nové i stávající trhy, segmenty a rozšiřují portfolio aktivně nakupujících klientů. Využitím partnerské sítě BALÍK PLUS je možné oslovit kromě slovenského také český, maďarský, polský i rumunský trh.

Podívejme se na to, jak to vlastně celé funguje

 

Máte otázky? To je dobře, jsme připraveni Vám je všechny zodpovědět. Neváhejte nás kontaktovat.

Další novinky
Interview s marketingovým manažérem Answear.hu
Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč!
ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovat v roce 2017 a od té doby měli ... Celý článek >>
Voucher - Slevový kupón Moebelix
MÖBELIX - to nejlepší pouze výhodněji...
Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v ... Celý článek >>
E-commerce RESHOPER 2020 Praha
Chystáte se na RESHOPER 2020?
Rok 2020 otevírá jeden z největších e-commerce eventů roku. Nenechte si ujít příležitost set... Celý článek >>