Zveřejněné

Komunikačním nástrojem byl slevový voucher s kupónem na – 20 % slevu na celý sortiment.

Kupónová kampaň pro online prodejce nábytku – Möbelix

Koncept kampaně se zaměřením na cílovou skupinu domácnost a bydlení, se realizoval prostřednictvím vkladů do balíků a online inzercí přes kupónový portál vasekupony.sk a vasekupony.cz.  Platnost kupónu vzhledem na segment – nábytek, byla nastavená na 3 měsíce.

Výsledek kampaně byl pro klienta pozitivní a tento kanál mu přinesl 6 % úplně nových zákazníků, kteří v e-shopu Mobelix ještě nikdy nenakupovali. Významným faktorem kampaně byla celková hodnota dokončených nákupů, která byla o mnoho vyšší jako průměrná hodnota nákupního košíku, kterou klient dosahoval využitím standardních nástrojů neadresované distribuce. Zároveň slevový kupón využili zákazníci pro nákup zejména nezlevněného zboží, i když to nebylo  podmínkou pro uplatnění slevy.

Slevovým voucherem s kupónem na – 20 % slevu na celý sortiment jsme dokázali u zákazníka vyvolat nejenom dopad, ale podmínili jsme ho k nákupům s vyšší hodnotou oproti drobným nákupům, které bežně zákazník realizuje bez kupónů.  Respons zrealizovaných nákupů na Slovensku představoval  0,42 % a v Českej republike 0,34 %.

Vzhledem na specifický segment zboží slevový kupón využilo 60 % nakupujících až v poslední měsíc platnosti voucheru. Tento údaj potvrzuje, že kampaň byla nastavená správně, jelikož při koupi tohoto druhu zboží se u zákazníka prodlužuje rozhodovací proces oproti koupi zboží běžné spotřeby.

 

Chcete patriť aj vy medzi našich spokojných klientov?

Kontaktujte nás na 0903 997 225 alebo na info@balikplus.sk.