Zveřejněné

Po úspěšných kampaních, výsledcích z minulého roku a neustálé poptávky ze strany našich klientů jsme se rozhodli expandovat i na další zahraniční trhy.

Od začátku roku jsme navazovali kontakty a připravovali naše služby pro vstup na polský trh, kde je kupónový marketing na výrazném vzestupu. Najít nás zde můžete pod názvem PAKIET PLUS Sp. z o.o.. Po úspěšném Startup v předchozích 3 letech na tuzemském a slovenském trhu je vstup na další trhy významným krokem pro vytvoření integrovaného systému offline marketingu pro naše klienty, který bude sdružovat obrovskou cílovou skupinu až 6 milionů aktivních online nakupujících.

Sítě internetových obchodů mají tak jedinečnou příležitost zacílit a získat si nové zákazníky ve všech třech zemích. Pokud působíte také na polském trhu, budeme rádi, pokud se nyní zaregistrujete i do sítě PAKIET PLUS – Registrovat se.

Polsko – trh, na který vstupujeme

Polsko, trh na který vstupujeme, je jednou z nejlidnatějších východoevropských zemí Evropské unie s počtem téměř 40 milionů obyvatel, která patří mezi země s nejvyšším a dlouhodobě nejstabilnějším hospodářským růstem v Evropě. Počet internetových obchodů v Polsku od roku 2009 vzrostl na více než 12 tisíc. Nejnovější průzkum společnosti Gemius prezentuje, že polských uživatelů internetu, kteří aktivně nakupují online, je již více než 70% a hlavním motivem je především vidina úspory peněz a času.

Poláci jsou celosvětově známí tím, že rádi šetří, a s tím souvisí významný růst popularity porovnávačů cen a slevových serverů, které pravidelně využívá již 56% polských uživatelů internetu. Prudce stoupá i trend online nakupování přes mobilní telefony, tablety či jiné zařízení, až o 36% oproti předchozímu roku a Poláci se nebrání ani úhradě za zboží přímo nebo online kreditní kartou. S úsporou času souvisí zajímavý trend poklesu nákupů na online aukcích. Podle studie až 85% nakupujících dává přednost variantě „Koupit nyní“ před přihazováním v aukcích.