Představujeme nový crossmediální marketingový nástroj – reklamní přílohy v balících

Společnost BALÍK PLUS přináší podle vzoru z Německa a ostatní západní Evropy na český a slovenský trh reklamy unikátní crossmediální marketingový nástroj, který v sobě spojuje prvky přímého marketingu a mediální komunikace.

Tento nový komunikační koncept je nástroj na cílené a dosahem efektivní zasílání reklamních příloh a vzorků slovenskými a českým aktivním on-line nakupujícím prostřednictvím balíků partnerských internetových obchodů. Největší zasilatelská síť BALÍK PLUS má již v současnosti více než 350 internetových obchodů z různých oblastí, prostřednictvím kterých dokáže rozdistribuovat reklamní přílohy do více než 6 milionů balíků za rok, přičemž každý den se do sítě registruje přibližně dalších 3 až 5 nových partnerských obchodů.
Jak funguje síť BALÍK PLUS?

hp_banner

Jaké jsou výhody nového crossmediálního marketingového nástroje při oslovení současných nebo získávání nových zákazníků?

  • Přesné zacílení na definovanou cílovou skupinu s efektem doporučení
  • Oslovení aktivních on-line nakupujících zákazníků – nejaktuálnější databáze na trhu
  • Minimální remitenda (max. do 3 – 5%)
  • 42% respondentů si přílohu přečte a navštíví stránky inzerenta (zdroj: studie GfK – European kuponing 2013)
  • Efektivní marketingový nástroj

Zaujal Vás náš nový crossmediální nástroj? Chcete se dozvědět více? Navštivte naše stránky zde, nebo nás kontaktujte a domluvte si s námi osobní prezentaci.