Partnerství v síti

1.BALÍK PLUS je váš partner na generování dodatečných zdrojů příjmů v internetovém obchodě.

Umožníme vám jednoduše a bez velké námahy dosáhnout atraktivních dodatečných příjmů, a to vše zcela bez nákladů a nezávazně. Dáme vás, jako online obchodníka, dohromady s reklamními partnery a dosáhnete tím dodatečné přidané hodnoty pro své zákazníky.

Informujte se o naší nabídce a staňte se součástí sítě BALÍK PLUS
s atraktivním modelem odměňování.

Vydělávejte na zasílání balíků vkládáním reklamních příloh.
Dejte svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě slevových kupónů, reklamních dárků a vzorků.

POUZE 4 KROKY od registrace v síti BALÍK PLUS po první odměnu

 

1. 2. 3. 4.

Přihlášení do sítě BALÍK PLUS

Přihlaste se do sítě BALÍK PLUS prostřednictvím naší webové stránky www.balikplus.cz. Přihlášení je bezplatné.

Potvrzením registračního e-mailu bude váš osobní účet v síti BALÍK PLUS aktivován. Po registraci můžete ihned začít s přijímáním reklamních příloh pro vkládání do balíků.

Objednání a dodání reklamních příloh

O každém materiálu určeném pro vkládání vás budeme předem informovat jak na vašem osobním účtu BALÍK PLUS, tak i e-mailem.

Po vašem odsouhlasení vám budou na osobní účet zaslány podrobné informace o reklamních přílohách, množstvích jednotlivých příloh a termín jejich dodání. Reklamní přílohy vám následně dodáme na naše náklady na vámi určenou dodací adresu.

Hned po přijetí příloh budete moci začít s jejich vkládáním do balíků a s jejich rozesíláním.

Hlášení stavů

Aktualizujte nejméně jednou týdně na svém osobním účtu BALÍK PLUS počet rozeslaných příloh, abychom mohli lépe plánovat kapacity a sledovat postup rozesílání jednotlivých reklamních příloh.

Na základě vašich hlášení zjistíme, zda objem reklamních příloh, který vám byl dodán, bude brzy rozeslán a můžeme vám naplánovat a dodat nové přílohy pro vkládání do balíků.

Ukončení rozesílání přílohy a přijetí odměny

Jakmile rozešlete celé množství některé z dodaných příloh, stačí, když v systému potvrdíte, že jste dodané reklamní přílohy úspěšně navkládali do balíků a zaslali kupujícím. Po potvrzení ukončení vkládání vám bude odměna za příslušnou reklamní přílohu připsána do vašeho měsíčního účtu. Vyúčtování za každý měsíc vám bude zasláno vždy do 15. dne následujícího měsíce, a poté převedena odměna na váš účet.

Upozorňujeme, že provádíme kontrolní nákupy, v rámci kterých kontrolujeme, zda k vašim balíkovým zásilkám byly přiloženy stanovené reklamní přílohy. Přispějte i vy ke kvalitě sítě BALÍK PLUS! Pouze vysokou kvalitou můžeme v budoucnu zajistit, že vám budeme moci nadále dodávat reklamní přílohy. V případě dotazů se můžete na nás kdykoliv obrátit.

Recent Posts

Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.

Naše pobočka BALÍK PLUS s.r.o. se stala členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

APEK je sdružením firem, podnikatelů a odborníků v elektronickém obchodu. Asociace byla založena v roce 1998 a je nejvýznamnější autoritou, která podporuje rozvoj elektronického obchodu v České republice. Členy APEK-u jsou významné české internetové obchody, softwarové společnosti a finanční instituce.

K dnešnímu dni v asociaci působí 542 členů a jejich počet neustále roste. Asociace v rámci své činnosti se koncentruje na tři hlavní projekty – Certifikace APEK | Studie a průzkumy | Konference E-Business Forum. Číst více o APEK

  1. Příběh značky ZOOT Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Příběh značky ZOOT
  2. e-Commerce KRAKOW Komentáře nejsou povolené u textu s názvem e-Commerce KRAKOW
  3. E-Commerce EXPO 2018 – Budapest Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-Commerce EXPO 2018 – Budapest
  4. Odměňte věrného eshop zákazníka! Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Odměňte věrného eshop zákazníka!
  5. Proč expanzovat do Rumunska Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč expanzovat do Rumunska
  6. Poděkujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho loyalitu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Poděkujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho loyalitu
  7. Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže?
  8. Jak získává zákazníky módní značka Orsay Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak získává zákazníky módní značka Orsay
  9. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech