Partnerství v síti

1.BALÍK PLUS je váš partner na generování dodatečných zdrojů příjmů v internetovém obchodě.

Umožníme vám jednoduše a bez velké námahy dosáhnout atraktivních dodatečných příjmů, a to vše zcela bez nákladů a nezávazně. Dáme vás, jako online obchodníka, dohromady s reklamními partnery a dosáhnete tím dodatečné přidané hodnoty pro své zákazníky.

Informujte se o naší nabídce a staňte se součástí sítě BALÍK PLUS
s atraktivním modelem odměňování.

Vydělávejte na zasílání balíků vkládáním reklamních příloh.
Dejte svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě slevových kupónů, reklamních dárků a vzorků.

POUZE 4 KROKY od registrace v síti BALÍK PLUS po první odměnu

 

1. 2. 3. 4.

Přihlášení do sítě BALÍK PLUS

Přihlaste se do sítě BALÍK PLUS prostřednictvím naší webové stránky www.balikplus.cz. Přihlášení je bezplatné.

Potvrzením registračního e-mailu bude váš osobní účet v síti BALÍK PLUS aktivován. Po registraci můžete ihned začít s přijímáním reklamních příloh pro vkládání do balíků.

Objednání a dodání reklamních příloh

O každém materiálu určeném pro vkládání vás budeme předem informovat jak na vašem osobním účtu BALÍK PLUS, tak i e-mailem.

Po vašem odsouhlasení vám budou na osobní účet zaslány podrobné informace o reklamních přílohách, množstvích jednotlivých příloh a termín jejich dodání. Reklamní přílohy vám následně dodáme na naše náklady na vámi určenou dodací adresu.

Hned po přijetí příloh budete moci začít s jejich vkládáním do balíků a s jejich rozesíláním.

Hlášení stavů

Aktualizujte nejméně jednou týdně na svém osobním účtu BALÍK PLUS počet rozeslaných příloh, abychom mohli lépe plánovat kapacity a sledovat postup rozesílání jednotlivých reklamních příloh.

Na základě vašich hlášení zjistíme, zda objem reklamních příloh, který vám byl dodán, bude brzy rozeslán a můžeme vám naplánovat a dodat nové přílohy pro vkládání do balíků.

Ukončení rozesílání přílohy a přijetí odměny

Jakmile rozešlete celé množství některé z dodaných příloh, stačí, když v systému potvrdíte, že jste dodané reklamní přílohy úspěšně navkládali do balíků a zaslali kupujícím. Po potvrzení ukončení vkládání vám bude odměna za příslušnou reklamní přílohu připsána do vašeho měsíčního účtu. Vyúčtování za každý měsíc vám bude zasláno vždy do 15. dne následujícího měsíce, a poté převedena odměna na váš účet.

Upozorňujeme, že provádíme kontrolní nákupy, v rámci kterých kontrolujeme, zda k vašim balíkovým zásilkám byly přiloženy stanovené reklamní přílohy. Přispějte i vy ke kvalitě sítě BALÍK PLUS! Pouze vysokou kvalitou můžeme v budoucnu zajistit, že vám budeme moci nadále dodávat reklamní přílohy. V případě dotazů se můžete na nás kdykoliv obrátit.

Recent Posts

Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě

Bez ohledu na to, zda nakupujete v e-shopech, nebo v obchodních centrech, se setkáváte se slevovými kupóny. Z pohledu zákazníka zajímavá nabídka, z pohledu společnosti ideální forma propagace a získávání nových zákazníků. Kampaně BALÍK PLUS nabízejí internetovým obchodům příležitost vytvořit kampaně, v nichž jsou speciálně vytvořené slevové kupóny, v které jsou vkládány do expedovaných balíků v síti partnerských e-shopů. Tímto umožňují oslovit zcela nové zákazníky, kteří mají potenciální zájem o produkty a využití komerční nabídky na slevovém kupónu.

BP_voucher_p&c_1

Uvedená služba je určena jak velkým mezinárodním společnostem, tak i malým. Od 14. května až do 9. června 2019 polská pobočka BALÍK PLUS spustila ve spolupráci s mezinárodní značkou Peek&Cloppenburg novou kampaň. Již od roku 1990 tato značka spojuje své nejlepší prodejní a marketingové koncepce v oblasti fashion a sází na univerzálnost. S ohledem na neustále se měnící svět, nabízí svým zákazníkům dokonalou kombinaci aktivit pro podporu online i offline prodeje.

Slevový kupón Peek & Cloppenburg distribuován v polské síti BALÍK PLUS poskytuje potenciálním zákazníkům 12% slevu při nákupu nad 250PLN stejně tak i na online na www.peek-cloppenburg.pl, jakož i offline v kamenných prodejnách. Efektivnost kuponu byla podpořena dvěma perforovanými kupóny, které příjemce mohl darovat svým známým a přátelům.

BP_voucher_p&c_2

Úspěch kampaně závisí na několika faktorech, od oslovení cílové skupiny, přes samotnou distribuci slevových kupónů v síti i mimo. Všeobecně právě forma sdílení – darování slevového kupónu – ve všeobecných marketingových průzkumech zvyšuje zásah u cílové skupiny až o 18%. Věříme, že se to projeví i v kampani Peek&Clopenburg a dosažení dobrého výsledku otevře dveře další spolupráci.

  1. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  2. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  3. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  4. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  5. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  6. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  7. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  8. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  9. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí