Zveřejněné

Podle výzkumu společnosti Nest Commerce zvyšuje budování povědomí o značce účinnost klíčových marketingových kampaní zaměřených na prodej.

Nejnovější údaje firem ukazují, že práce na návštěvnosti a výkonné strategii současně pomáhá zvýšit ROAS (Return of Advertising Spend) o 31 %. Naopak u společností, které nevěnovaly pozornost budování značky, došlo v průběhu roku k poklesu ROAS v průměru o 32 %.

Očekává se, že tento trend bude pokračovat, což by marketingová oddělení a vedoucí pracovníci firem měli zohlednit při tvorbě strategií. Ve společnosti BALIK PLUS to víme již dlouho. O ukazatelích ROMI, které umožňují úspěšné kampaně s tiskovými reklamními přílohami, si můžete přečíst v naší nejnovější případové studii se společností Möbelix.

5 klíčových výhod balíčkových příloh

Chceme se s vámi podělit o to, proč vouchery tak dobře fungují:

1. Váš poukaz se nedostane k osobě v nevhodnou dobu, nebo na nevhodném místě. Přijde k zákazníkovi domů s balíkem, který očekával. První dojem z nabídky tak vyvolá pozitivní emoce.

2. Vouchery zvyšují důvěru ve vaši značku, protože zákazník vás vnímá jako partnera e-shopu, kde již nakoupil. Nemusíte dodatečně dokazovat svou spolehlivost. Navíc vše, co je v balíčku, si zákazník určitě prohlédne, považuje to za důležité. Díky vhodnému designu kuponu si vaši značku snadno zapamatuje. A lidé jsou zvyklí nakupovat u firem, které znají.

3. Online reklama se stala známým atributem vyhledávačů a webových stránek. Lidské oko se ji naučilo ignorovat a rychle najít „křížek“, kterým otravné okno zavře. Váš slevový kupón ignorován nebude. Pravděpodobně bude ještě nějakou dobu ležet na vašem stolku. V důsledku toho se k němu člověk několikrát vrátí.

4. Nízké náklady na vložení voucheru do balíků umožňují malým podnikům využívat tento druh marketingové kampaně. BALÍK PLUS nabízí možnost získat 1 potenciálního zákazníka již od 0,27 CZK prostřednictvím kuponových katalogů.

5. Off-line se propojuje s on-line, takže můžete využít kampaň Insert Marketing ke zvýšení návštěvnosti svých webových stránek. Zdroj návštěvnosti můžete sledovat díky využití QR kódů a unikátních URL adres.

Chcete si také vytvořit vlastní propagační kampaň? Kontaktujte naše manažery ještě dnes a získejte bezplatnou kalkulaci.