Z pohledu spotřebitelů jsou reklamní přílohy vkládané do balíků, nebo časopisů, jednou z nejužitečnějších forem reklamy. Spotřebitelé je přijímají pozitivněji jako reklamu z televize, rozhlasu, nebo jiného reklamního média. Je to jediné offline médium oslovující 100 % zákazníků.
Přinášíme jedinečné koncepty
1. Přesné cílení na cílovou skupinu zákazníka
Vaše potencionální zákazníky oslovíme podle preferované specifikace. Spojíme vás s nejsilnějšími e-shopy a vydavateli ve více než 20 krajinách Evropy.
Vaše potencionální zákazníky oslovíme podle preferované specifikace. Spojíme vás s nejsilnějšími e-shopy a vydavateli ve více než 20 krajinách Evropy.
2. Jedinečnost nabídky rozhoduje
Naplánujeme za vás optimální formu komunikace. Pomůžeme vám při vytvoření optimální reklamní přílohy, nebo kupónu, jako i zabezpečíme jeho výrobu.
Naplánujeme za vás optimální formu komunikace. Pomůžeme vám při vytvoření optimální reklamní přílohy, nebo kupónu, jako i zabezpečíme jeho výrobu.
3. Správné načasování kampaně
Zajistíme, aby vaše materiály byly doručeny ve správném okamžiku správným potencionálním zákazníkům.
Zajistíme, aby vaše materiály byly doručeny ve správném okamžiku správným potencionálním zákazníkům.
4. Každou kampaň optimalizujeme
U každé kampaně se snažíme najít optimální poměr mezi cenou a zásahem kampaně. Je vždy na vás, jestli se zaměříme na optimalizaci výsledků, nebo na co největší počet získaných zákazníků.
U každé kampaně se snažíme najít optimální poměr mezi cenou a zásahem kampaně. Je vždy na vás, jestli se zaměříme na optimalizaci výsledků, nebo na co největší počet získaných zákazníků.
Vkládané reklamní přílohy jsou jako osobní konzultace s doporučením
Naše kampaně fungují
Osobní kontakt doma
Kontakt s reklamními materiály čím dále více rozhoduje o úspěchu kampaně. Všichni jsme rádi, když můžeme otevřít balík, vždyť je to opravdu speciální okamžik.
Pocit přijímatele svobodně se rozhodnout
Zákazník u této formy reklamy není pod tlakem a má pocit, že jeho rozhodování je svobodné.
100 % měřitelné kampaně
V závislosti od nastavení mechanizmu kampaně jsou k dispozici různé metody vyhodnocování a měření konverzí a výsledků kampaně. Offline kampaně je možné měřit online.
85 %
lidí považuje tištěné slevové kupóny za užitečné
42 %
respondentů si přílohu přečte a navštíví stránky inzerenta
18 %
oslovených by doporučilo nabídku známým