Kromě e-shopu přináší navíc i vlastní časopis Zoot s nejnovějšími trendy a informacemi ze světa módy a zároveň inspiruje svými pravidelnými blogy.
Cílem kampaně klienta bylo předat radost zcela novým online zákazníkům v podobě dárkového voucheru v hodnotě 10 EUR na nákup v internetovém obchodě www.zoot.sk. Jako komunikační nástroj byl zvolen exkluzivní slevový kupón prezentující příchod jarní sezóny s trendovými trenčkoty s heslem „trenčkot v němž každá žena dostává komplimenty každý den“. Kampaň byla směřována k podpoře e-shopu s celkovým trváním 2 měsíce.
Druhým cílem bylo rozšířit povědomí o Výdejnách radosti, kterých je dnes na Slovensku 11 a umožňují zákazníkům při objednávce zboží ještě dnes, už druhý den si ho vyzkoušet a zaplatit jen za to, co zákazník opravdu chce.
.