Cílem kampaně bylo v minulém roce, ale i v tomto představit novou tvář společnosti a zároveň představit novou řadu signovaných produktů. V roce 2017 si jako hlavní tvář vybrali Klenoty Aurum celosvětově známou hokejovou legendu Jaromíra Jágra. V roce 2018 si jako hlavní tvář vybrali další neméně známou osobnost z oblasti sportu Gabrielu Koukalovou.
Jak již bylo řečeno, tak cílem kampaně bylo představit novou tvář na každý rok, ale zároveň podpořit tématické akce jako je například „black friday“. Klient nabídl svým zákazníkům předvánoční dárek v podobě exklusivní 20 % slevy k nákupu luxusních šperků a hodinek. Kampaň byla směřována výhradně na podporu eshopu s celkovým trváním 2 měsíce.
Dalším neméně důležitým cílem byla i komunikace na kamenné prodejny, kde chtěl klient informovat o všech kamenných prodejnách v celé ČR.