O čem je spolupráce factcool.com a sítě BALÍK PLUS?
- Typ kampaně: akvizične-brandová kampaň
- Rozsah: CZ, SK, HU, PL, RO
- Produkty: Slevový kupón DL formátu (jednostranný) a Kupónový katalog (podzim 2020)
- Distribuce v síti: 6 týdnů
- Zásah: 900.000 balíků
- Publikum: aktivní online kupující ženy a muži ve věku od 18 – 45 let
- Segmentace: Krása a životní styl, Domácnost, Rodina, Média a Sport, Technika
Benefity očekávané z kampaně
- Získání nových zákazníků
- Zvýšení tržeb z online prodeje
- Posílení znalosti brandu a pozice na trhu
- Zvyšování loajality zákazníků
- Interaktivita kampaně: Slevový kód -10% na nákup v e-shopu factcool.com s platností i na již zlevněné produkty
Fakt ještě neznáte factcool.com?
Factcool.com v E-commerce Fashion segmentu působí od roku 2015 a neustále se rozvíjí a rozšiřuje své působení napříč Evropou. V 18-ti zemích, svým klientům nabízí více než 70.000 kusů sportovního i trendového oblečení a obuvi různých světových i lokálních značek. E-shop je v Čechách známý jako cz.factcool.com.
Benefity factcool.com pro zákazníky
- široká nabídka více než 1000 ověřených značek jako jsou TRENDYOL, PIERRE CARDIN, LEE COOPER, EVERLAST, DENIM a mnoha jiných
- exkluzivní prémiové značky EMPORIO ARMANI, CALVIN KLEIN, DIESEL, GANT, GUESS, HUGO BOSS, LACOSTE, TOMMY JEANS
- slevu na první nákup, akce dopravy zdarma či akciové slevové kupóny
- garance 100% kvality a originality zboží
- vrácení zboží až do 14 dnů bez udání důvodu
- B2B spolupráce s individuálním přístupem
Factcool.com je univerzálně zaměřen fashion store s oblečením, obuví i módními doplňky pro ženy, muže i děti. Kromě „klasické“ prezentace produktů nabídku svých produktů zákazníkům přizpůsobuje i podle druhu oblíbeného sportu, jako jsou: Běh, Fotbal, Fitness, Tenis, Golf, Cyklistika, Box, Vodní sporty či Outdoor, ve kterém si mají možnost najít oblečení, obuv i potřebné příslušenství k danému sportu na jednom místě.
Jak to celé začalo?
„Factcool nestojí na jednom místě. Factcool hledá příležitosti a koná ihned.“*
Dovolili jsme si citovat z prezentace webu factcool.com, na základě čeho se domníváme, že došlo k nápadu a také i k realizaci myšlenky rozšířit stávající marketingové kanály o spolupráci se sítí BALÍK PLUS.
Po letní kampani navazujeme kampaní komunikace slevového kupónu v kupónové katalogu – podzim 2020, v níž věříme, že se naplní očekávání a ve spolupráci se bude i nadále pokračovat na všech dostupných trzích.
Držíme palce!