Zveřejněné

Loni se stal Krisz Sebó country managerem maďarské pobočky Answear a s ním jsme si popovídali o změnách, úspěších za poslední období, i o plánech do budoucna.

Loňský rok vám přinesl mnoho pozitivních změn, například se změnila vaše web-stránka www.answear.hu. Proč jste se rozhodli ji obnovit?

To je část většího procesu. Momentálně působíme v 7 zemích (Polsko, Ukrajina, Česko, Slovensko, Bulharsko, Rumunsko, Maďarsko) a samotný brand byl založen v prosinci 2010, tedy už 9 let uplynulo od jejího startu. Byl nejvyšší čas na obnovu. V Maďarsku jsme začali v roce 2016, avšak online svět se mění den co den. Také se mění nároky a naším úkolem je tyto změny sledovat a udržet krok s nimi. Vytvořit praktičtější, snadněji ovladatelnější stránky pro naše zákazníky, kde se nákup stává zážitkem, byl hlavním důvodem, kvůli kterému nastaly tyto změny.

 

Proč je zážitkem u vás nakupovat?

Nevím, jak jste na tom vy, ale já vždy někam spěchám. My chceme, aby nakupování pro lidi nebyl dalším z problémů, ale aby se právě tato aktivita stala, při minimálně stráveném čase, mimořádně efektivní – což v dnešní době je velmi vzácné. Obnovená stránka a nové funkce spočívají právě v tom. Díky novým filtrům, které se nacházejí nad produkty, mnohem snadněji lze najít hledaný produkt. Systém automaticky ukládá nastavené filtry, které pak jedním klikem může odstranit. Pokud jste si v nabídce našli vysněný produkt, pomocí větších a detailnějších fotek a přesného popisu produktu ho můžete blíže poznat a přidat si ho k „oblíbeným“ produktům, odkud leckdy je možné přidat do nákupního košíku. Při nových funkcích se změnil i celkový design stránky. Zůstali jsme u minimalistickém designu s mnohem více kategoriemi, které jsme umístili na hlavní stránce.

Máte i nový věrnostní program…

Ano, každý, kdo vstoupí do Answear Clubu, dostane mnohem výhodnější podmínky. V podstatě za každou objednávku zákazník získává body, které může uplatnit při dalších nákupech. Aktuálním novinkou je, že v Answear Clubu body můžete uplatnit i na zlevněné produkty, což znamená, že u nás nakupujete mnohem levněji a to až o 50%.

 

Změnili jste i kurýrní službu?

Ano, nyní nám vysokou kvalitu v doručování zásilek garantuje GLS kurýrní služba. Nicméně není už jedinou. Novinkou je, že spolupracujeme se Zásilkovnou a jejími pobočkami, ve kterých si naši zákazníci mají možnost převzít, případně vrátit své objednávky.

 

Jaké máte plány do budoucna?

Máme mnoho plánů. Jsme hrdí na to, že pár z nich už máme za sebou na začátku tohoto roku. Loni jsme během jedné noci přestěhovali náš sklad do většího logistického centra. To znamenalo přemístění více než 2 milióny produktů, k čemuž jsme potřebovali 50 kamionů a stovek pomocných rukou. Toto byl jen první krok. Teď kvůli rostoucím nárokům rozvíjíme náš zákaznický servis tak, abychom na co nejvyšší úrovni mohli obsloužit co nejvíce našich zákazníků.

 

Mezi plány máme také i to, že v roce 2020 budeme věnovat více pozornosti udržitelné módě. Loni v Polsku jsme začali EKO projekt s velkým úspěchem. Na základě toho, bychom chtěli pokračovat v tomto směru, ale více Vám o tom nechci prozradit.

 

Žádné tajemství není ale to, že naším cílem je, aby naši značku poznalo ještě více lidí. K tomu přispívají i klasické formy promovaní, ale i kreativní projekty. Například skvělý způsob spolupráce s vaší sítí web-shopů, kde pomocí reklamních příloh vkládaných v balících a pomocí online kuponů a bannerů na kuplio.hu dosáhneme cíle.

 

A když už jsme u spolupráce, každopádně bychom chtěli pokračovat i v partnerské spolupráci s vámi, abychom mohli našim zákazníkům nabízet slevy i jiných e-shopů. Je to přidaná hodnota, kterou naši zákazníci mají rádi, a my tak získanou provizi za vkládání do balíků můžeme využívat na další marketingové projekty.

Výběr toho nejlepšího ze spolupráce

Answear.hu a maďarske pobočky BALÍK PLUS

 

Bonus katalog | zima 2019

 

BALÍK PLUS 2 | podzim 2019