Bonus katalog


Marketingový koncept reklamy, určený pro vzájemně si nekonkurující klienty, prezentující ve formě 12 stránkového kupónového katalogu. Marketingový nástroj, který nabízí výhodný poměr mezi vysokým zásahem a cenou na oslovení jednoho zákazníka.

  • Přímé oslovování potenciálních i stávajících online zákazníků
  • Individuální vizualizace klienta na jedné straně s distribucí přímo v balících internetových obchodů
  • Dominující segment: ŽENY jako online nakupující zákazník
  • Garance exkluzivity inzerenta v rámci segmentu, s posílením propagace loga na titulní stránce

 

Technická specifikace

Rozměr katalogu: 190 x 93 mm nebo 145 x 145 mm
Papír:  90 – 115 ONM
Váha: 10 g – 15 g
Vazba: V1 nebo V2
Přední strana obálky je imageová, se seznamem log jednotlivých inzerentů dané edice.

 

 KATALOG LADIES CZ

  • Cílová skupina: internetové obchody se zaměřením na ženy
  • Distribuce: 6 týdnů
  • Celkový náklad: 160 000 – 200 000 ks
  • Cena: od 28 900,- CZK
  • Žádost o kalkulaciEdiční plán
  • Přihlašování do nasledujíciho vydání je již zahájeno!
LADIES CZ 3
Zobrazit katalog
LADIES CZ 1
Zobrazit katalog
LADIES CZ 2
Zobrazit katalog
LADIES CZ 3
Zobrazit katalog
Recent Posts

Stoklasa, více než sto radostí

Stoklasa, přináší sezónní inspirace pro kreativní lidi, jakož i tvůrčí nápady do domácnosti. Aby upevnil leaderské pozice na českém trhu a posílil povědomí značky Prima na slovenském, maďarském a polském trhu, společnost vstupuje do jarní kampaně slevovým kupónem -20% na celý sortiment v eshopu.

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS a partnerských e-shopů na Slovensku, v Maďarsku a Polsku aktivně oslovuje více než 250 000 aktivní online nakupujících zákazníků. Jarní vydání Offline Bonus Katalogu, jehož voucher Stoklasa je součástí, přináší výhodnou slevu na nákup kreativních potřeb, korálků, textilní galanterie, bytových dekorací a dalších doplňků pro kreativní tvorbu v eshopu www.stoklasa.cz.

V minulém roce Stoklasa realizoval prostřednictvím sítě BALÍK PLUS podzimní kampaň, v níž poskytla prostor pro výběr nákupu krásných vánočních dárků. Jarní kampaní chce oslovit i budoucí nevěsty s množstvím doplňků a dekorací nejen v tradiční bílé, ale i mystické fialové barvě v různých odstínech.

Právě vhodnou segmentací slevový kupón oslovuje klienty podle věku a pohlaví a také preferuje kategorie MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, které patří mezi nejsilnější segmenty a se zajímavou návratností investice v tomto období.

Zvolená printová forma akviziční činnosti je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie Stoklasa, která přispěje k získání nových zákazníků a upevní strategické místo na trhu nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku.

3_vouchers_stoklasa

  1. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  2. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  3. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  4. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  5. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  6. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí
  7. Konference INTERNET HUNGARY 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference INTERNET HUNGARY 2018
  8. Narozeninová oslava Philips Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Narozeninová oslava Philips
  9. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase