Bonus katalog


Marketingový koncept reklamy, určený pro vzájemně si nekonkurující klienty, prezentující ve formě 16 stránkového kupónového katalogu. Marketingový nástroj, který nabízí výhodný poměr mezi vysokým zásahem a cenou na oslovení jednoho zákazníka.

  • Přímé oslovování potenciálních i stávajících online zákazníků
  • Individuální vizualizace klienta na jedné straně s distribucí přímo v balících internetových obchodů
  • Dominující segment: ŽENY jako online nakupující zákazník
  • Garance exkluzivity inzerenta v rámci segmentu, s posílením propagace loga na titulní stránce

 

Technická specifikace

Rozměr katalogu: 145 x 145 mm
Papír:  90 g Fine Bulk
Váha: 15 g
Vazba: V2
Přední strana obálky je imageová, se seznamem log jednotlivých inzerentů dané edice.

 

 KATALOG LADIES CZ

  • Cílová skupina: internetové obchody se zaměřením na ženy
  • Distribuce: 6 týdnů
  • Celkový náklad: 160 000 – 200 000 ks
  • Cena: od 32 900,- CZK
  • Žádost o kalkulaciEdiční plán
  • Přihlašování do nasledujíciho vydání je již zahájeno!
LADIES CZ 3
Zobrazit katalog
LADIES CZ 1
Zobrazit katalog
LADIES CZ 2
Zobrazit katalog
LADIES CZ 3
Zobrazit katalog
Recent Posts

MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…

Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v Čechách, ale i v Maďarsku. Nabízí nejen výběr z množství variací nábytku a bytových doplňků, ale i různé triky, tipy a trendy, jak si sezónně upravit a povznést domácnost.

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS a partnerských e-shopů na Slovensku a v Čechách, oslovuje Mobelix aktivní online nakupující zákazníky v příběhu celoročních kampaní už více než 3 roky. Během roku je do více než 500 000 na Slovensku a přibližně 750 000 balíků v Čechách, vkládaný exkluzivní voucher s kupónem Möbelix na výhodný online nákup se slevou až 20% na kompletní nabídku sortimentu e-shopu moebelix.cz.

Slevovy kod Moebelix.cz v siti BALIKPLUS

Právě vhodnou segmentací voucher oslovuje převážně Ženy všech věkových kategorií, se zaměřením na nejsilnější segmenty, jakými jsou MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, DOMÁCNOST A RODINA.

Taková forma printové reklamy je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie společnosti Möbelix, která velmi pozitivně přispívá nejen k získávání nových zákazníků a promovaní speciálních akcí, ale také k upevnění vedoucí pozice na trhu nejen na Slovensku, v České republice, v Maďarsku, ale i v samotném mateřském Rakousku.

  1. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  2. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  3. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  4. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  5. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  6. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  7. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  8. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  9. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha