Zveřejněné

Více než 90 % kupónů vytištěných a zaslaných společností BALÍK PLUS nabízí zákazníkům slevu. A to z mnoha důvodů.

Nabídka slev během akviziční marketingové kampaně může být velmi výhodná z řady důvodů:

  1. Přilákání nových zákazníků: slevy mohou snížit vstupní bariéru pro potenciální zákazníky, takže je pravděpodobnější, že vyzkouší váš produkt, nebo službu.
  2. Zvýšení konverzního poměru: Dobře načasovaná sleva může ze zajímavých potenciálních zákazníků udělat platící zákazníky a zvýšit tak váš konverzní poměr.
  3. Budování povědomí o značce: akční nabídky vytvářejí rozruch a přitahují pozornost k vaší značce, zejména pokud jsou účinně propagovány.
  4. Podpora prvního nákupu: Pozitivní první zkušenost s nákupem se slevou může vybudovat loajalitu a důvěru zákazníků.
  5. Vytvoření okamžitého prodeje: poukazy mohou vytvořit pocit naléhavosti, což může vést k rychlému zvýšení objemu prodeje a příjmů.

Jakou slevu byste ale měli nabídnout?

Odpověď již existuje. Podle celosvětových marketingových výzkumů záleží na ceně zboží.

Chcete-li slevy účinně uplatňovat, zvažte cenové rozpětí výrobku:

  • Pokud výrobek stojí více než 100 eur, použijte pevnou výši slevy (např. „sleva 20 eur“).
  • Pokud výrobek stojí méně než 100 EUR, použijte procentuální slevu (např. „20% sleva“).

Toto pravidlo platí téměř pro každou měnu. Například pokud je cena položky 150 BGN, použijte slevu 30BGN místo 20%.

*Výzkum Sandry Vavrikové, CSZOMAG PLUSZ

V případových studiích BALIK PLUS jsme zjistili, že první nákup často nepřesahuje 100 €, což vychází z nabídek našich klientů a průměrného nákupního košíku v zemích střední Evropy. Proto našim klientům doporučujeme využívat procentuální slevu.

Pokud potřebujete poradit a znát možnosti, jak zahájit direct marketingovou kampaň s dárkovými poukazy pro vaši firmu, neváhejte nás kontaktovat.