Partnerství v síti

1.BALÍK PLUS je váš partner na generování dodatečných zdrojů příjmů v internetovém obchodě.

Umožníme vám jednoduše a bez velké námahy dosáhnout atraktivních dodatečných příjmů, a to vše zcela bez nákladů a nezávazně. Dáme vás, jako online obchodníka, dohromady s reklamními partnery a dosáhnete tím dodatečné přidané hodnoty pro své zákazníky.

Informujte se o naší nabídce a staňte se součástí sítě BALÍK PLUS
s atraktivním modelem odměňování.

Vydělávejte na zasílání balíků vkládáním reklamních příloh.
Dejte svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě slevových kupónů, reklamních dárků a vzorků.

POUZE 4 KROKY od registrace v síti BALÍK PLUS po první odměnu

 

1. 2. 3. 4.

Přihlášení do sítě BALÍK PLUS

Přihlaste se do sítě BALÍK PLUS prostřednictvím naší webové stránky www.balikplus.cz. Přihlášení je bezplatné.

Potvrzením registračního e-mailu bude váš osobní účet v síti BALÍK PLUS aktivován. Po registraci můžete ihned začít s přijímáním reklamních příloh pro vkládání do balíků.

Objednání a dodání reklamních příloh

O každém materiálu určeném pro vkládání vás budeme předem informovat jak na vašem osobním účtu BALÍK PLUS, tak i e-mailem.

Po vašem odsouhlasení vám budou na osobní účet zaslány podrobné informace o reklamních přílohách, množstvích jednotlivých příloh a termín jejich dodání. Reklamní přílohy vám následně dodáme na naše náklady na vámi určenou dodací adresu.

Hned po přijetí příloh budete moci začít s jejich vkládáním do balíků a s jejich rozesíláním.

Hlášení stavů

Aktualizujte nejméně jednou týdně na svém osobním účtu BALÍK PLUS počet rozeslaných příloh, abychom mohli lépe plánovat kapacity a sledovat postup rozesílání jednotlivých reklamních příloh.

Na základě vašich hlášení zjistíme, zda objem reklamních příloh, který vám byl dodán, bude brzy rozeslán a můžeme vám naplánovat a dodat nové přílohy pro vkládání do balíků.

Ukončení rozesílání přílohy a přijetí odměny

Jakmile rozešlete celé množství některé z dodaných příloh, stačí, když v systému potvrdíte, že jste dodané reklamní přílohy úspěšně navkládali do balíků a zaslali kupujícím. Po potvrzení ukončení vkládání vám bude odměna za příslušnou reklamní přílohu připsána do vašeho měsíčního účtu. Vyúčtování za každý měsíc vám bude zasláno vždy do 15. dne následujícího měsíce, a poté převedena odměna na váš účet.

Upozorňujeme, že provádíme kontrolní nákupy, v rámci kterých kontrolujeme, zda k vašim balíkovým zásilkám byly přiloženy stanovené reklamní přílohy. Přispějte i vy ke kvalitě sítě BALÍK PLUS! Pouze vysokou kvalitou můžeme v budoucnu zajistit, že vám budeme moci nadále dodávat reklamní přílohy. V případě dotazů se můžete na nás kdykoliv obrátit.

Recent Posts

Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže?

Kupónový katalog LADIES je hlavně cílený na ženy, které jsou až v 75% převažujícím koncovým zákazníkem pro víceré eshopy inzerující v našem katalogu. Proto mají o inzertní plochu zájem převážně internetové obchody s produkty, které jsou určené právě ženám.

V jarním vydání jsme však umístili do katalogu kampaň internetového obchodu OMBRE cílenou na čistě mužskou nabídku pánské módy a oblečení. Strategie komunikace byla zvolená v hesle: Ženy nezapomeňte na své muže.

Kampaň měla velmi dobrou odevzvu a ukázalo se, že ženy skutečně nenakupují  jenom, aby si uspokojili svoje vlastní potřeby, ale nakupují i pro svoje polovičky.

Kampaň probíhala na polském trhu v nákladu 120 000ks. Celkový výsledný respon dosahoval až 0,75%.

 

ombre medium

  1. Jak získává zákazníky módní značka Orsay Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak získává zákazníky módní značka Orsay
  2. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech
  3. SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje Komentáře nejsou povolené u textu s názvem SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje
  4. Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD
  5. Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl
  6. Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny
  7. Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia
  8. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů
  9. Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem