Systém a výhody

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS můžete s reklamními přílohami finančně nenáročně získávat nové zákazníky, jakož i upevňovat vztah se stávajícími zákazníky. Nejrůznějšími výběrovými kritérii dosáhnete s reklamními přílohami přesně na svou cílovou skupinu, ať už vybíráte v závislosti na věku, pohlaví, afinitě k produktu nebo zvyklostech nakupujících.

Síť BALÍK PLUS

Klient

definuje cílovou skupinu a cíle kampaně

BALÍK PLUS

doručí reklamní přílohy zasilatelským partnerům a kontroluje zasilatelskou síť

Internetové
obchody

navkládají reklamní
přílohy do svých balíků

Kupující

spojí pozitivní nákupní zážitek s reklamními přílohami a využijí výhodné nabídky

Reklama s reklamními přílohami vám nabízí řadu výhod

  • Přesné cílení na definovanou cílovou skupinu
  • Oslovení aktivních on-line nakupujících zákazníků
  • Propojení off-line a on-line komunikace
  • Získávání nových zákazníků
  • Růst tržeb a povědomí o značce
  • Levnou formu reklamy

 

Řízení kvality

Všechny procesy a kvalitu zasílání materiálů monitorujeme vícestupňovým systémem řízení kvality.
Partnery vstupující do sítě BALÍK PLUS prověřujeme na základě jejich hodnotících profilů v rámci hodnotících portálů.

Kontrola zasílání příloh

  • Kontrolní nákupy
  • Dokumenty o počtu zaslaných balíků (faktura od kurýrní společnosti nebo od pošty)

 

Zasílání příloh v balících partnerů prověřujeme formou kontrolních nákupů, jakož i prověřováním počtu zasílaných balíků na základě dokumentu, z něhož je patrný počet zasílaných balíků (tím může být faktura od kurýrní společnosti nebo od pošty).

Recent Posts

Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD

Připravujeme pro Vás speciální kampaň – Slevy na Den Dětí. Cílem kampaně je akvizice nových zákazníků a zvýšení konverzního poměru ve vašem e-shopu.

Specifikace

  • Termín trvání kampaně od 15. května do 1. července 2017
  • Oslovení více než 1 000 000 nových zákazníků přes inzertní portály
  • Zasažení cílové skupiny od 18 do 65 let
  • Cílová skupina – ženy, muži, rodiče, děti
  • Více než 1 500 000 impresí na populárních slovenských a českých online magazínech, webech a fórech formou textové a obsahové reklamy
  • Newslettry ke 300 000 zákazníkům Pricemánie, portálu Vasekupony.cz a Modrykonik.cz
  • Sponzorovaná propagace na sociálních sítích

nwl-balik-cz-0517-info

Hlavním partnerem kampaně je portál Modrýkoník.cz, Pricemania.sk, inzertní sítě Google, ETARGET a partnerské sítě.

news sk cz

Chcete i vy oslovit nové zákazníky v kampaní na Den Dětí? Neváhejte nás kontaktovat na tel. č: 778 044 849, nebo mailem: info@balikplus.cz.

  1. Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl
  2. Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny
  3. Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia
  4. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů
  5. Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem
  6. Oslovte zákazníky na Vánoční nákupy i online Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte zákazníky na Vánoční nákupy i online
  7. BALÍK PLUS už i v Maďarsku a Rumunsku Komentáře nejsou povolené u textu s názvem BALÍK PLUS už i v Maďarsku a Rumunsku
  8. Staňte se naším partnerem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Staňte se naším partnerem
  9. Oslovte více než 200 000 on-line zákazníků Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte více než 200 000 on-line zákazníků