Z pohledu spotřebitelů jsou reklamní přílohy vkládané do balíků, nebo časopisů, jednou z nejužitečnějších forem reklamy. Spotřebitelé je přijímají pozitivněji jako reklamu z televize, rozhlasu, nebo jiného reklamního média. Je to jediné offline médium oslovující 100 % zákazníků. 

Přinášíme jedinečné koncepty

1. Přesné cílení na cílovou skupinu zákazníka

1. Přesné cílení na cílovou skupinu zákazníka

Vaše potencionální zákazníky oslovíme podle preferované specifikace. Spojíme vás s nejsilnějšími e-shopy a vydavateli ve více než 20 krajinách Evropy.

Vaše potencionální zákazníky oslovíme podle preferované specifikace. Spojíme vás s nejsilnějšími e-shopy a vydavateli ve více než 20 krajinách Evropy.

2. Jedinečnost nabídky rozhoduje

2. Jedinečnost nabídky rozhoduje

Naplánujeme za vás optimální formu komunikace. Pomůžeme vám při vytvoření optimální reklamní přílohy, nebo kupónu, jako i zabezpečíme jeho výrobu.

Naplánujeme za vás optimální formu komunikace. Pomůžeme vám při vytvoření optimální reklamní přílohy, nebo kupónu, jako i zabezpečíme jeho výrobu.

3. Správné načasování kampaně

3. Správné načasování kampaně

Zajistíme, aby vaše materiály byly doručeny ve správném okamžiku správným potencionálním zákazníkům.

Zajistíme, aby vaše materiály byly doručeny ve správném okamžiku správným potencionálním zákazníkům.

4. Každou kampaň optimalizujeme

4. Každou kampaň optimalizujeme

U každé kampaně se snažíme najít optimální poměr mezi cenou a zásahem kampaně. Je vždy na vás, jestli se zaměříme na optimalizaci výsledků, nebo na co největší počet získaných zákazníků.

U každé kampaně se snažíme najít optimální poměr mezi cenou a zásahem kampaně. Je vždy na vás, jestli se zaměříme na optimalizaci výsledků, nebo na co největší počet získaných zákazníků.

Vkládané reklamní přílohy jsou jako osobní konzultace s doporučením

Naše kampaně fungují

Osobní kontakt doma

Osobní kontakt doma

Kontakt s reklamními materiály čím dále více rozhoduje o úspěchu kampaně. Všichni jsme rádi, když můžeme otevřít balík, vždyť je to opravdu speciální okamžik.

Pocit přijímatele svobodně se rozhodnout

Pocit přijímatele svobodně se rozhodnout

Zákazník u této formy reklamy není pod tlakem a má pocit, že jeho rozhodování je svobodné.

100 % měřitelné kampaně

100 % měřitelné kampaně

V závislosti od nastavení mechanizmu kampaně jsou k dispozici různé metody vyhodnocování a měření konverzí a výsledků kampaně. Offline kampaně je možné měřit online.