Bonus katalog


Offline bonus katalog je marketingový nástroj na přímé oslovení zákazníků nakupujících přes internet s vysokým dosahem za výhodné ceny. Jeho efektivita je založena na obchodních bonusových poukázkách, voucherech a vysoké kvalitě kontaktů aktivně nakupujících zákazníků internetových a zásilkových obchodů.

Technická specifikace

Rozměr katalogu: 190 x 93 mm
Papír: 115 g
Vazba: V1 nebo V2
Přední strana obálky je imageová s uvedeným datem platnosti a seznamem log jednotlivých inzerentů daného vydání.

Typy katalogů

Offline bonus katalogy jsou rozděleny na katalogy s vysokým dopadem na on-line nakupující a segmentované podle demografických charakteristik nakupujících (ženy, muži).

LADIES CZ

  • Cílová skupina: internetové obchody se zaměřením na ženy
  • Doba trvání kampaně: 4 až 6 týdnů
  • Celkový náklad: 100 000 ks
  • Cena: od 28 900,- Kč
  • Žádost o kalkulaciEdiční plán
  • Připravujeme – říjen 2017
LADIES CZ 3
Zobrazit katalog
LADIES CZ 1
Zobrazit katalog
LADIES CZ 2
Zobrazit katalog
LADIES CZ 3
Zobrazit katalog

CLASSIC CZ

  • Cílová skupina: internetové obchody bez segmentace, ale s vysokým dosahem
  • Doba trvání kampaně: 4 až 6 týdnů
  • Celkový náklad: 100 000 ks
  • Cena: od 28 900,- Kč
  • Žádost o kalkulaciEdiční plán
CLASSIC CZ 1
Zobrazit katalog
CLASSIC CZ 2
Zobrazit katalog
CLASSIC CZ 3
Zobrazit katalog
CLASSIC CZ 1
Zobrazit katalog
Recent Posts

Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže?

Kupónový katalog LADIES je hlavně cílený na ženy, které jsou až v 75% převažujícím koncovým zákazníkem pro víceré eshopy inzerující v našem katalogu. Proto mají o inzertní plochu zájem převážně internetové obchody s produkty, které jsou určené právě ženám.

V jarním vydání jsme však umístili do katalogu kampaň internetového obchodu OMBRE cílenou na čistě mužskou nabídku pánské módy a oblečení. Strategie komunikace byla zvolená v hesle: Ženy nezapomeňte na své muže.

Kampaň měla velmi dobrou odevzvu a ukázalo se, že ženy skutečně nenakupují  jenom, aby si uspokojili svoje vlastní potřeby, ale nakupují i pro svoje polovičky.

Kampaň probíhala na polském trhu v nákladu 120 000ks. Celkový výsledný respon dosahoval až 0,75%.

 

ombre medium

  1. Jak získává zákazníky módní značka Orsay Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak získává zákazníky módní značka Orsay
  2. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech
  3. SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje Komentáře nejsou povolené u textu s názvem SAMPLING jako jiná forma podpory prodeje
  4. Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Oslovte více než 1 milion zákazníků kampaní na MDD
  5. Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zájem o slevové kupóny v roce 2016 výrazně vzrostl
  6. Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing pro akvizici zákazníků pojišťovny
  7. Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kampaň pro zákazníky fitness studia
  8. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou, kupónový katalog už v 5 zemích v nákladu téměř 400 000 kusů
  9. Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Efektivní kupónový marketing pro e-shopy s nábytkem