Síť BALÍK PLUS

Síť BALÍK PLUS sestává z velkých, středně velkých a malých internetových obchodů. V současnosti distribuujeme přes zasilatelské partnery již více než 400 tisíc reklamních příloh měsíčně. Pro zasilatele jsou přílohy atraktivní možností, jak snižovat náklady a současně nabízet zákazníkům přidanou hodnotu.

Síť BALÍK PLUS

Klient

definuje cílovou skupinu a cíle kampaně

BALÍK PLUS

doručí reklamní přílohy zasilatelským partnerům a kontroluje zasilatelskou síť

Internetové
obchody

navkládají reklamní
přílohy do svých balíků

Kupující

spojí pozitivní nákupní zážitek s reklamními přílohami a využijí výhodné nabídky

Spojením objemů balíků internetových obchodů do jedné sítě profitují všichni – internetové obchody mohou vydělávat prostřednictvím reklamních příloh v jejich zásilkách a zároveň nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu, klienti mají možnost cíleně oslovovat vybranou cílovou skupinu složenou z aktivních on-line kupujících podle kategorie, a to v relevantním objemu.

Členství v síti

Členství v síti BALÍK PLUS je nezávazné a zcela zdarma. I dodání reklamních příloh na vámi určené místo je bezplatné. Vytvořili jsme aplikaci, která vám i nám umožní mít přehled o všech realizovaných vkladech do balíků a přitom vás administrativně zatíží jen minimálně.

Systém odměňování

Systém odměňování je přehledný a transparentní. Výše odměny za vkládání je vám oznámena vždy před samotným zahájením vkládání reklamních příloh do balíků. Můžete tak dlouhodobě a spolehlivě plánovat své příjmy z prodeje vašich balíkových kapacit.

Vzorky produktů

U vzorků produktů profitujete kromě odměny i následně z vyšší spokojenosti zákazníků. Vaši zákazníci tak dostanou zdarma reklamní produkt od dalších prodejců, který byl vámi přiložen (např. přiloženy vzorky kávy nebo kosmetického přípravku).

Recent Posts

Stoklasa, více než sto radostí

Stoklasa, přináší sezónní inspirace pro kreativní lidi, jakož i tvůrčí nápady do domácnosti. Aby upevnil leaderské pozice na českém trhu a posílil povědomí značky Prima na slovenském, maďarském a polském trhu, společnost vstupuje do jarní kampaně slevovým kupónem -20% na celý sortiment v eshopu.

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS a partnerských e-shopů na Slovensku, v Maďarsku a Polsku aktivně oslovuje více než 250 000 aktivní online nakupujících zákazníků. Jarní vydání Offline Bonus Katalogu, jehož voucher Stoklasa je součástí, přináší výhodnou slevu na nákup kreativních potřeb, korálků, textilní galanterie, bytových dekorací a dalších doplňků pro kreativní tvorbu v eshopu www.stoklasa.cz.

V minulém roce Stoklasa realizoval prostřednictvím sítě BALÍK PLUS podzimní kampaň, v níž poskytla prostor pro výběr nákupu krásných vánočních dárků. Jarní kampaní chce oslovit i budoucí nevěsty s množstvím doplňků a dekorací nejen v tradiční bílé, ale i mystické fialové barvě v různých odstínech.

Právě vhodnou segmentací slevový kupón oslovuje klienty podle věku a pohlaví a také preferuje kategorie MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, které patří mezi nejsilnější segmenty a se zajímavou návratností investice v tomto období.

Zvolená printová forma akviziční činnosti je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie Stoklasa, která přispěje k získání nových zákazníků a upevní strategické místo na trhu nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku.

3_vouchers_stoklasa

  1. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  2. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  3. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  4. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  5. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  6. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí
  7. Konference INTERNET HUNGARY 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference INTERNET HUNGARY 2018
  8. Narozeninová oslava Philips Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Narozeninová oslava Philips
  9. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase