Síť BALÍK PLUS

Síť BALÍK PLUS sestává z velkých, středně velkých a malých internetových obchodů. V současnosti distribuujeme přes zasilatelské partnery již více než 400 tisíc reklamních příloh měsíčně. Pro zasilatele jsou přílohy atraktivní možností, jak snižovat náklady a současně nabízet zákazníkům přidanou hodnotu.

Síť BALÍK PLUS

Klient

definuje cílovou skupinu a cíle kampaně

BALÍK PLUS

doručí reklamní přílohy zasilatelským partnerům a kontroluje zasilatelskou síť

Internetové
obchody

navkládají reklamní
přílohy do svých balíků

Kupující

spojí pozitivní nákupní zážitek s reklamními přílohami a využijí výhodné nabídky

Spojením objemů balíků internetových obchodů do jedné sítě profitují všichni – internetové obchody mohou vydělávat prostřednictvím reklamních příloh v jejich zásilkách a zároveň nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu, klienti mají možnost cíleně oslovovat vybranou cílovou skupinu složenou z aktivních on-line kupujících podle kategorie, a to v relevantním objemu.

Členství v síti

Členství v síti BALÍK PLUS je nezávazné a zcela zdarma. I dodání reklamních příloh na vámi určené místo je bezplatné. Vytvořili jsme aplikaci, která vám i nám umožní mít přehled o všech realizovaných vkladech do balíků a přitom vás administrativně zatíží jen minimálně.

Systém odměňování

Systém odměňování je přehledný a transparentní. Výše odměny za vkládání je vám oznámena vždy před samotným zahájením vkládání reklamních příloh do balíků. Můžete tak dlouhodobě a spolehlivě plánovat své příjmy z prodeje vašich balíkových kapacit.

Vzorky produktů

U vzorků produktů profitujete kromě odměny i následně z vyšší spokojenosti zákazníků. Vaši zákazníci tak dostanou zdarma reklamní produkt od dalších prodejců, který byl vámi přiložen (např. přiloženy vzorky kávy nebo kosmetického přípravku).

Recent Posts

Konference WEBTOP100 Praha

To nejlepší z digitálního marketingu pro Váš byznys! Už 15.11.2018 se uskuteční konferenční den nabitý novinkami a trendy online marketingu a naše česká pobočka BALÍK PLUS bude u toho. Více než 20 vystupujících, více než 370 zástupců různých firem a agentur se setká v konferenčních prostorách Národního Domu na Vinohradech v Praze a získá neocenitelné zkušenosti, případové studie, externí analýzy a inspirace řešení situací z oblasti tvorby a efektivity online marketingových kampaní, jakož i dalších témat souvisejících s online marketingem.

Z programu vybíráme přednášejících jako Michal Pastýř (ZARAGUZA), Markéta Kabátová (uLab), Petr Kurz (elem6), Ondřeje Sitta (Seznam.cz) a Michal Bláha s tématem digitalizace státu. Každý účastník si přijde na své. Detailní program Konferencie WebTop100 2018

Součástí konferenčního výstaviště je i stánek české pobočky BALÍK PLUS. Pokud se plánujete zúčastnit konference zveme Vás na kávičku. Naši manageři jsou připraveni všem zájemcům představit koncept fungování off-line marketingu při oslovování on-line kupujících, jako jednoho z nejefektivnějších nástrojů při akvizičních činnostech a náboru nových zákazníků. Formou již realizovaných kampaní renomovaných e-shopů Vám rádi poskytneme praktické zkušenosti a reálné výsledky, které mluví samy za sebe.

Těšíme se na Vás.

Organizační informácie  Termín: 15. listopad 2018 | 9:00    Místo konferencie:  NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha, Česká republika

Umiestnenie stánku BALÍK PLUS

BP_umisteni-stanku-balikplus

Zdroj: https://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100-2018

  1. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  2. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2020 v Británii více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2020 v Británii více než 55% lidí
  3. Konference INTERNET HUNGARY 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference INTERNET HUNGARY 2018
  4. Narozeninová oslava Philips Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Narozeninová oslava Philips
  5. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase
  6. Jak efektivně oslovit nové zákazníky? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak efektivně oslovit nové zákazníky?
  7. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kampaň: Strauss Café Poland
  8. Péče o krásu s velkými hráči Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Péče o krásu s velkými hráči
  9. Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu?