Síť BALÍK PLUS

Síť BALÍK PLUS sestává z velkých, středně velkých a malých internetových obchodů. V současnosti distribuujeme přes zasilatelské partnery již více než 400 tisíc reklamních příloh měsíčně. Pro zasilatele jsou přílohy atraktivní možností, jak snižovat náklady a současně nabízet zákazníkům přidanou hodnotu.

Síť BALÍK PLUS

Klient

definuje cílovou skupinu a cíle kampaně

BALÍK PLUS

doručí reklamní přílohy zasilatelským partnerům a kontroluje zasilatelskou síť

Internetové
obchody

navkládají reklamní
přílohy do svých balíků

Kupující

spojí pozitivní nákupní zážitek s reklamními přílohami a využijí výhodné nabídky

Spojením objemů balíků internetových obchodů do jedné sítě profitují všichni – internetové obchody mohou vydělávat prostřednictvím reklamních příloh v jejich zásilkách a zároveň nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu, klienti mají možnost cíleně oslovovat vybranou cílovou skupinu složenou z aktivních on-line kupujících podle kategorie, a to v relevantním objemu.

Členství v síti

Členství v síti BALÍK PLUS je nezávazné a zcela zdarma. I dodání reklamních příloh na vámi určené místo je bezplatné. Vytvořili jsme aplikaci, která vám i nám umožní mít přehled o všech realizovaných vkladech do balíků a přitom vás administrativně zatíží jen minimálně.

Systém odměňování

Systém odměňování je přehledný a transparentní. Výše odměny za vkládání je vám oznámena vždy před samotným zahájením vkládání reklamních příloh do balíků. Můžete tak dlouhodobě a spolehlivě plánovat své příjmy z prodeje vašich balíkových kapacit.

Vzorky produktů

U vzorků produktů profitujete kromě odměny i následně z vyšší spokojenosti zákazníků. Vaši zákazníci tak dostanou zdarma reklamní produkt od dalších prodejců, který byl vámi přiložen (např. přiloženy vzorky kávy nebo kosmetického přípravku).

Recent Posts

Jak efektivně oslovit nové zákazníky?

Akviziční činnost je jedna z hlavních cílů marketérů. Oslovit potenciální klienty zajímavou nabídkou, získat je a následně motivovat k opakovanému nákupu, jsou aktivity, které vyžadují nemalé úsilí marketérů a prodejců ve velkých i malých firmách. A řekněme si pravdu, kolikrát jste to i zkusili a nemělo to efekt.

Koncept BALÍK PLUS je jedním z efektivních řešení náboru nových zákazníků na lokálních i zahraničních trzích. Kupónový marketing je zavedenou praktikou v marketingu renomovaných e-shopů a díky výsledkům je stále in. Tiskovou formou eshopy oslovují nové i stávající trhy, segmenty a rozšiřují portfolio aktivně nakupujících klientů. Využitím partnerské sítě BALÍK PLUS je možné oslovit kromě slovenského také český, maďarský, polský i rumunský trh.

Podívejme se na to, jak to vlastně celé funguje

 

Máte otázky? To je dobře, jsme připraveni Vám je všechny zodpovědět. Neváhejte nás kontaktovat.

  1. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kampaň: Strauss Café Poland
  2. Péče o krásu s velkými hráči Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Péče o krásu s velkými hráči
  3. Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu?
  4. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  5. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáře nejsou povolené u textu s názvem GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  6. Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018
  7. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.
  8. Příběh značky ZOOT Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Příběh značky ZOOT
  9. e-Commerce KRAKOW Komentáře nejsou povolené u textu s názvem e-Commerce KRAKOW