Síť BALÍK PLUS

Síť BALÍK PLUS sestává z velkých, středně velkých a malých internetových obchodů. V současnosti distribuujeme přes zasilatelské partnery již více než 400 tisíc reklamních příloh měsíčně. Pro zasilatele jsou přílohy atraktivní možností, jak snižovat náklady a současně nabízet zákazníkům přidanou hodnotu.

Síť BALÍK PLUS

Klient

definuje cílovou skupinu a cíle kampaně

BALÍK PLUS

doručí reklamní přílohy zasilatelským partnerům a kontroluje zasilatelskou síť

Internetové
obchody

navkládají reklamní
přílohy do svých balíků

Kupující

spojí pozitivní nákupní zážitek s reklamními přílohami a využijí výhodné nabídky

Spojením objemů balíků internetových obchodů do jedné sítě profitují všichni – internetové obchody mohou vydělávat prostřednictvím reklamních příloh v jejich zásilkách a zároveň nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu, klienti mají možnost cíleně oslovovat vybranou cílovou skupinu složenou z aktivních on-line kupujících podle kategorie, a to v relevantním objemu.

Členství v síti

Členství v síti BALÍK PLUS je nezávazné a zcela zdarma. I dodání reklamních příloh na vámi určené místo je bezplatné. Vytvořili jsme aplikaci, která vám i nám umožní mít přehled o všech realizovaných vkladech do balíků a přitom vás administrativně zatíží jen minimálně.

Systém odměňování

Systém odměňování je přehledný a transparentní. Výše odměny za vkládání je vám oznámena vždy před samotným zahájením vkládání reklamních příloh do balíků. Můžete tak dlouhodobě a spolehlivě plánovat své příjmy z prodeje vašich balíkových kapacit.

Vzorky produktů

U vzorků produktů profitujete kromě odměny i následně z vyšší spokojenosti zákazníků. Vaši zákazníci tak dostanou zdarma reklamní produkt od dalších prodejců, který byl vámi přiložen (např. přiloženy vzorky kávy nebo kosmetického přípravku).

Recent Posts

Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody

Slevové kupóny a kódy jsou přirozeně na první pohled spojovány s módním a kosmetickým průmyslem, vzhledem k jejich největší počet na trhu. Avšak kampaně BALÍK PLUS, ve kterých propagační materiály jsou distribuovány prostřednictvím speciálně vytvořené sítě partnerských eshopů, formou vkladů do balíků, se nespecializuje výhradně jen na módu, obuv či kosmetiku. Tento marketingový kanál mohou efektivně využívat webové stránky různého zaměření. Nejlepším příkladem toho je současná spolupráce polské pobočky BALÍK PLUS a Booking.com.

booking2

Booking.com již 23 let nabízí neustále rostoucí databázi hotelů a apartmánů na přenocování po celém světě. Zákazníci také profitují z nabídky letových rezervací, pronájmů automobilů jakož iz rezervací přepravy z a na letiště. V současnosti má společnost pobočky v 70 zemích a jejich webová stránka je přizpůsobena až 43 jazykem, což bezpochyby dokazuje její mezinárodní úspěch.

Globální postavení společnosti však není důvodem k zastavení marketingových aktivit. Naopak, měly by být plánované a úspěšně i opakované. V první polovine roku 2019 začala společnost Booking.com spolupráci s polskou pobočkou BALIK PLUS a vytvořili kampaň zaměřenou na přilákání nových zákazníků a propagaci image značky v Polsku. Distribuovaný byl kupón s atraktivní formou propagace vrácení peněz. Zákazníci, kteří si rezervovali ubytování na Booking.com pomocí zvláštní linky, mohli po ukončení pobytu získat až 100 PLN nebo vrácení peněz.

booking1b

 Výsledky této kampaně byly mimořádně pozitivní a proto se rozhodlo o spolupráci při další propagační kampani a to nejen v Polsku, ale i v České republice. Jsme přesvědčeni, že i tato další spolupráce mezi balíky PLUS a Booking.com bude úspěšná!

  1. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  2. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  3. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  4. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  5. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  6. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  7. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  8. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  9. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You