Nejčastější otázky

Co dělá síť BALÍK PLUS?

Síť BALÍK PLUS spojuje velké, střední, ale i malé internetové obchody do sítě poskytující jejich balíčky na distribuci reklamních příloh a vzorků.
Spojením objemů balíků internetových obchodů do jedné sítě profitují všichni – internetové obchody mohou vydělávat prostřednictvím reklamních příloh v jejich zásilkách a zároveň dávají přidanou hodnotu svým zákazníkům, čímž zvyšují jejich spokojenost. Reklamní partneři mají možnost oslovovat vybranou cílovou skupinu složenou z aktivních on-line nakupujících cíleně podle kategorie, a to v relevantním objemu.

Kolik stojí účast v síti BALÍK PLUS?

Účast, jakož i přihlášení se do sítě BALÍK PLUS jsou pro všechny partnery zdarma. I vámi objednané reklamní přílohy k vkládání do balíků vám dodáme zdarma. Kromě vkládání reklamních příloh a vzorků do balíků vám nevznikají žádné další náklady.

Co se stane po zaregistrování v síti BALÍK PLUS?

Po registraci v síti BALÍK PLUS vám budeme posílat informace o aktuální nabídce a možnostech na vkládání reklamních příloh. Objednávka vkládání jednotlivých reklamních příloh je dobrovolná a je jen na vás, které reklamní přílohy si z uvedené nabídky vyberete. Nabídku jednotlivých příloh, jakož i jejich objednání na vkládání můžete provést ve své osobní zóně. Reklamní přílohy vám dodáme na naše náklady na vámi určené místo. Následně tyto materiály budete jednoduše vkládat nebo přikládat k vašim balíkovým zásilkám. Abychom měli přesný přehled o tom, kolik zásilek s reklamními přílohami jste již poslali, musíte nám v rámci vaší osobní zóny minimálně jednou za týden uvést počet zaslaných zásilek. Každý měsíc vám následně automaticky poukážeme vaši odměnu na váš účet.

Co znamená účast v síti BALÍK PLUS pro můj každodenní obchod?

Pro vás jako partnera účast v síti BALÍK PLUS znamená přikládat v rámci balení balíků maximálně čtyři reklamní přílohy nebo vzorky. Z procesního hlediska by to nemělo být nic navíc, protože při balení musíte k balíku kromě zboží vkládat nebo přikládat fakturu, dodací listy, případně jiné dokumenty.

Mohu si sám z nabídek vkládání vybrat, kterou přílohu budu vkládat?

Výběr příloh, které se budou vkládat do balíků, je výhradně na partnerovi. Z nabízených možných příloh si partner může vybrat, které přílohy chce vkládat a které ne.

Zaplatím náklady za dodání reklamních příloh od společnosti BALÍK PLUS?

Dodání materiálů je zdarma. Reklamní přílohy nebo vzorky vám dodáme na vámi zadanou adresu bezplatně.

Jaké jsou nároky na hlášení rozesílaného množství reklamních příloh?

Hlášení o stavu zaslaných reklamních příloh vám nezabere více než 2 minuty. Ve vaší osobní zóně je třeba z vaší strany minimálně jednou za týden zadat počet zaslaných reklamních příloh.

Kolik mohu vydělat v síti BALÍK PLUS?

Výše odměny závisí na nabídce, jakož i na objemu objednaných příloh na vkládání z vaší strany. Odměna za vkládání je odstupňována podle typu, hmotnosti a formátu reklamních příloh. Všechny reklamní přílohy, které jsou k dispozici na vkládání pro váš segment internetového obchodu, najdete vždy ve své osobní zóně, přičemž vás o každé nové nabídce informujeme i e-mailem. Každá reklamní příloha má uvedenou i výši odměny, kterou dostanete za vkládání.
V jednom balíku můžete poslat až 4 různé reklamní přílohy. Pokud přidáte k vašim zásilkám vlastní reklamní materiál, smíte v balících rozesílat maximálně 3 přílohy od společnosti BALÍK PLUS. Za reklamní materiál nejsou považovány dodací listy a faktura. Ze zkušenosti víme, že více příloh odvádí pozornost zákazníka a může to ovlivnit odezvu na vložené nabídky.

Kdy a jak se mi vyplatí odměna za vkládání reklamních příloh?

Výši odměny můžete průběžně vidět ve své osobní zóně. Vždy do 15. v měsíci vám zašleme vyúčtování za předchozí měsíc. Odměna je následně vyplacena do 14 dnů od zaslání vyúčtování na váš účet uvedený v osobní zóně.
Minimální částka k vyplacení je 2500 Kč. Pokud vaše výše odměny v průběhu jednoho kalendářního měsíce nedosáhne uvedenou minimální vyplácenou částku, přenese se částka z tohoto kalendářního měsíce do následujícího kalendářního měsíce, dokud částka nedosáhne hodnoty stanovené minimální vyplácené částky.

Proč potřebujete důkazy rozesílání a jak musí vypadat?

Prověřování počtu rozeslaných balíků je standardní proces, na jehož základě dáváme našim klientům záruku za rozeslání zadaných reklamních příloh.
Jako důkaz odeslání nám můžete předložit dokument, z něhož je patrný počet zásilek za měsíc. Může to být například měsíční faktura vašeho poskytovatele logistiky (kurýrní společnost, pošta apod.). Veškeré údaje můžete zakrýt, důležité je pouze, že z dokumentu pro nás bude zjistitelný počet zaslaných zásilek za dané období.

Proč nedostanu vždy všechny reklamní přílohy, které jsem žádal?

Důvodů, proč vám nebyly dodány všechny reklamní přílohy, které jste požadovali, mohou být několik:

  • Přílohy již nejsou k dispozici, protože si je již dříve objednali jiní partneři.
  • Rozesíláte v daném termínu již 4 přílohy.
  • Předmětná příloha se nedá rozesílat spolu s jinou současně vkládanou přílohou (tzv. vyloučení konkurence).

Přesný důvod najdete v příslušném e-mailu, který vám bude vždy z naší strany zaslán.

Pokud máte další otázky, kontaktujte nás na info@balikplus.cz, nebo na tel. čísle: +420 778 044 849.

Recent Posts

Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč!

ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovat v roce 2017 a od té doby měli více společných projektů ve formě print kupónů a online kampaní na kupónovém portálu KUPLIO.hu. Loni se stal Krisz Sebó country managerem maďarské pobočky Answear a s ním jsme si popovídali o změnách, úspěších za poslední období, i o plánech do budoucna.

Loňský rok vám přinesl mnoho pozitivních změn, například se změnila vaše web-stránka www.answear.hu. Proč jste se rozhodli ji obnovit?
To je část většího procesu. Momentálně působíme v 7 zemích (Polsko, Ukrajina, Česko, Slovensko, Bulharsko, Rumunsko, Maďarsko) a samotný brand byl založen v prosinci 2010, tedy už 9 let uplynulo od jejího startu. Byl nejvyšší čas na obnovu. V Maďarsku jsme začali v roce 2016, avšak online svět se mění den co den. Také se mění nároky a naším úkolem je tyto změny sledovat a udržet krok s nimi. Vytvořit praktičtější, snadněji ovladatelnější stránky pro naše zákazníky, kde se nákup stává zážitkem, byl hlavním důvodem, kvůli kterému nastaly tyto změny.

Proč je zážitkem u vás nakupovat?
Nevím, jak jste na tom vy, ale já vždy někam spěchám. My chceme, aby nakupování pro lidi nebyl dalším z problémů, ale aby se právě tato aktivita stala, při minimálně stráveném čase, mimořádně efektivní – což v dnešní době je velmi vzácné. Obnovená stránka a nové funkce spočívají právě v tom. Díky novým filtrům, které se nacházejí nad produkty, mnohem snadněji lze najít hledaný produkt. Systém automaticky ukládá nastavené filtry, které pak jedním klikem může odstranit. Pokud jste si v nabídce našli vysněný produkt, pomocí větších a detailnějších fotek a přesného popisu produktu ho můžete blíže poznat a přidat si ho k „oblíbeným“ produktům, odkud leckdy je možné přidat do nákupního košíku. Při nových funkcích se změnil i celkový design stránky. Zůstali jsme u minimalistickém designu s mnohem více kategoriemi, které jsme umístili na hlavní stránce.

Máte i nový věrnostní program…
Ano, každý, kdo vstoupí do Answear Clubu, dostane mnohem výhodnější podmínky. V podstatě za každou objednávku zákazník získává body, které může uplatnit při dalších nákupech. Aktuálním novinkou je, že v Answear Clubu body můžete uplatnit i na zlevněné produkty, což znamená, že u nás nakupujete mnohem levněji a to až o 50%.

Změnili jste i kurýrní službu?
Ano, nyní nám vysokou kvalitu v doručování zásilek garantuje GLS kurýrní služba. Nicméně není už jedinou. Novinkou je, že spolupracujeme se Zásilkovnou a jejími pobočkami, ve kterých si naši zákazníci mají možnost převzít, případně vrátit své objednávky.

Jaké máte plány do budoucna?
Máme mnoho plánů. Jsme hrdí na to, že pár z nich už máme za sebou na začátku tohoto roku. Loni jsme během jedné noci přestěhovali náš sklad do většího logistického centra. To znamenalo přemístění více než 2 milióny produktů, k čemuž jsme potřebovali 50 kamionů a stovek pomocných rukou. Toto byl jen první krok. Teď kvůli rostoucím nárokům rozvíjíme náš zákaznický servis tak, abychom na co nejvyšší úrovni mohli obsloužit co nejvíce našich zákazníků.

Mezi plány máme také i to, že v roce 2020 budeme věnovat více pozornosti udržitelné módě. Loni v Polsku jsme začali EKO projekt s velkým úspěchem. Na základě toho, bychom chtěli pokračovat v tomto směru, ale více Vám o tom nechci prozradit.

Žádné tajemství není ale to, že naším cílem je, aby naši značku poznalo ještě více lidí. K tomu přispívají i klasické formy promovaní, ale i kreativní projekty. Například skvělý způsob spolupráce s vaší sítí web-shopů, kde pomocí reklamních příloh vkládaných v balících a pomocí online kuponů a bannerů na kuplio.hu dosáhneme cíle.

A když už jsme u spolupráce, každopádně bychom chtěli pokračovat i v partnerské spolupráci s vámi, abychom mohli našim zákazníkům nabízet slevy i jiných e-shopů. Je to přidaná hodnota, kterou naši zákazníci mají rádi, a my tak získanou provizi za vkládání do balíků můžeme využívat na další marketingové projekty.

Výběr toho nejlepšího ze spolupráce

Answear.hu a maďarske pobočky BALÍK PLUS

bp_930x443_answear_hu_3

Offline Bonus Katalog | Zima 2019

bp_930x443_answear_hu_1

Vklady do balíků BP2 | Podzim 2019

  1. MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji… Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…
  2. Chystáte se na RESHOPER 2020? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Chystáte se na RESHOPER 2020?
  3. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  4. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  5. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  6. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  7. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  8. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  9. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019