Nejčastější otázky

Co dělá síť BALÍK PLUS?

Síť BALÍK PLUS spojuje velké, střední, ale i malé internetové obchody do sítě poskytující jejich balíčky na distribuci reklamních příloh a vzorků.
Spojením objemů balíků internetových obchodů do jedné sítě profitují všichni – internetové obchody mohou vydělávat prostřednictvím reklamních příloh v jejich zásilkách a zároveň dávají přidanou hodnotu svým zákazníkům, čímž zvyšují jejich spokojenost. Reklamní partneři mají možnost oslovovat vybranou cílovou skupinu složenou z aktivních on-line nakupujících cíleně podle kategorie, a to v relevantním objemu.

Kolik stojí účast v síti BALÍK PLUS?

Účast, jakož i přihlášení se do sítě BALÍK PLUS jsou pro všechny partnery zdarma. I vámi objednané reklamní přílohy k vkládání do balíků vám dodáme zdarma. Kromě vkládání reklamních příloh a vzorků do balíků vám nevznikají žádné další náklady.

Co se stane po zaregistrování v síti BALÍK PLUS?

Po registraci v síti BALÍK PLUS vám budeme posílat informace o aktuální nabídce a možnostech na vkládání reklamních příloh. Objednávka vkládání jednotlivých reklamních příloh je dobrovolná a je jen na vás, které reklamní přílohy si z uvedené nabídky vyberete. Nabídku jednotlivých příloh, jakož i jejich objednání na vkládání můžete provést ve své osobní zóně. Reklamní přílohy vám dodáme na naše náklady na vámi určené místo. Následně tyto materiály budete jednoduše vkládat nebo přikládat k vašim balíkovým zásilkám. Abychom měli přesný přehled o tom, kolik zásilek s reklamními přílohami jste již poslali, musíte nám v rámci vaší osobní zóny minimálně jednou za týden uvést počet zaslaných zásilek. Každý měsíc vám následně automaticky poukážeme vaši odměnu na váš účet.

Co znamená účast v síti BALÍK PLUS pro můj každodenní obchod?

Pro vás jako partnera účast v síti BALÍK PLUS znamená přikládat v rámci balení balíků maximálně čtyři reklamní přílohy nebo vzorky. Z procesního hlediska by to nemělo být nic navíc, protože při balení musíte k balíku kromě zboží vkládat nebo přikládat fakturu, dodací listy, případně jiné dokumenty.

Mohu si sám z nabídek vkládání vybrat, kterou přílohu budu vkládat?

Výběr příloh, které se budou vkládat do balíků, je výhradně na partnerovi. Z nabízených možných příloh si partner může vybrat, které přílohy chce vkládat a které ne.

Zaplatím náklady za dodání reklamních příloh od společnosti BALÍK PLUS?

Dodání materiálů je zdarma. Reklamní přílohy nebo vzorky vám dodáme na vámi zadanou adresu bezplatně.

Jaké jsou nároky na hlášení rozesílaného množství reklamních příloh?

Hlášení o stavu zaslaných reklamních příloh vám nezabere více než 2 minuty. Ve vaší osobní zóně je třeba z vaší strany minimálně jednou za týden zadat počet zaslaných reklamních příloh.

Kolik mohu vydělat v síti BALÍK PLUS?

Výše odměny závisí na nabídce, jakož i na objemu objednaných příloh na vkládání z vaší strany. Odměna za vkládání je odstupňována podle typu, hmotnosti a formátu reklamních příloh. Všechny reklamní přílohy, které jsou k dispozici na vkládání pro váš segment internetového obchodu, najdete vždy ve své osobní zóně, přičemž vás o každé nové nabídce informujeme i e-mailem. Každá reklamní příloha má uvedenou i výši odměny, kterou dostanete za vkládání.
V jednom balíku můžete poslat až 4 různé reklamní přílohy. Pokud přidáte k vašim zásilkám vlastní reklamní materiál, smíte v balících rozesílat maximálně 3 přílohy od společnosti BALÍK PLUS. Za reklamní materiál nejsou považovány dodací listy a faktura. Ze zkušenosti víme, že více příloh odvádí pozornost zákazníka a může to ovlivnit odezvu na vložené nabídky.

Kdy a jak se mi vyplatí odměna za vkládání reklamních příloh?

Výši odměny můžete průběžně vidět ve své osobní zóně. Vždy do 15. v měsíci vám zašleme vyúčtování za předchozí měsíc. Odměna je následně vyplacena do 14 dnů od zaslání vyúčtování na váš účet uvedený v osobní zóně.
Minimální částka k vyplacení je 2500 Kč. Pokud vaše výše odměny v průběhu jednoho kalendářního měsíce nedosáhne uvedenou minimální vyplácenou částku, přenese se částka z tohoto kalendářního měsíce do následujícího kalendářního měsíce, dokud částka nedosáhne hodnoty stanovené minimální vyplácené částky.

Proč potřebujete důkazy rozesílání a jak musí vypadat?

Prověřování počtu rozeslaných balíků je standardní proces, na jehož základě dáváme našim klientům záruku za rozeslání zadaných reklamních příloh.
Jako důkaz odeslání nám můžete předložit dokument, z něhož je patrný počet zásilek za měsíc. Může to být například měsíční faktura vašeho poskytovatele logistiky (kurýrní společnost, pošta apod.). Veškeré údaje můžete zakrýt, důležité je pouze, že z dokumentu pro nás bude zjistitelný počet zaslaných zásilek za dané období.

Proč nedostanu vždy všechny reklamní přílohy, které jsem žádal?

Důvodů, proč vám nebyly dodány všechny reklamní přílohy, které jste požadovali, mohou být několik:

  • Přílohy již nejsou k dispozici, protože si je již dříve objednali jiní partneři.
  • Rozesíláte v daném termínu již 4 přílohy.
  • Předmětná příloha se nedá rozesílat spolu s jinou současně vkládanou přílohou (tzv. vyloučení konkurence).

Přesný důvod najdete v příslušném e-mailu, který vám bude vždy z naší strany zaslán.

Pokud máte další otázky, kontaktujte nás na info@balikplus.cz, nebo na tel. čísle: +420 778 044 849.

Recent Posts

Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě

Bez ohledu na to, zda nakupujete v e-shopech, nebo v obchodních centrech, se setkáváte se slevovými kupóny. Z pohledu zákazníka zajímavá nabídka, z pohledu společnosti ideální forma propagace a získávání nových zákazníků. Kampaně BALÍK PLUS nabízejí internetovým obchodům příležitost vytvořit kampaně, v nichž jsou speciálně vytvořené slevové kupóny, v které jsou vkládány do expedovaných balíků v síti partnerských e-shopů. Tímto umožňují oslovit zcela nové zákazníky, kteří mají potenciální zájem o produkty a využití komerční nabídky na slevovém kupónu.

BP_voucher_p&c_1

Uvedená služba je určena jak velkým mezinárodním společnostem, tak i malým. Od 14. května až do 9. června 2019 polská pobočka BALÍK PLUS spustila ve spolupráci s mezinárodní značkou Peek&Cloppenburg novou kampaň. Již od roku 1990 tato značka spojuje své nejlepší prodejní a marketingové koncepce v oblasti fashion a sází na univerzálnost. S ohledem na neustále se měnící svět, nabízí svým zákazníkům dokonalou kombinaci aktivit pro podporu online i offline prodeje.

Slevový kupón Peek & Cloppenburg distribuován v polské síti BALÍK PLUS poskytuje potenciálním zákazníkům 12% slevu při nákupu nad 250PLN stejně tak i na online na www.peek-cloppenburg.pl, jakož i offline v kamenných prodejnách. Efektivnost kuponu byla podpořena dvěma perforovanými kupóny, které příjemce mohl darovat svým známým a přátelům.

BP_voucher_p&c_2

Úspěch kampaně závisí na několika faktorech, od oslovení cílové skupiny, přes samotnou distribuci slevových kupónů v síti i mimo. Všeobecně právě forma sdílení – darování slevového kupónu – ve všeobecných marketingových průzkumech zvyšuje zásah u cílové skupiny až o 18%. Věříme, že se to projeví i v kampani Peek&Clopenburg a dosažení dobrého výsledku otevře dveře další spolupráci.

  1. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  2. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  3. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  4. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  5. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  6. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  7. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  8. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  9. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí