Nejčastější otázky

Co dělá síť BALÍK PLUS?

Síť BALÍK PLUS spojuje velké, střední, ale i malé internetové obchody do sítě poskytující jejich balíčky na distribuci reklamních příloh a vzorků.
Spojením objemů balíků internetových obchodů do jedné sítě profitují všichni – internetové obchody mohou vydělávat prostřednictvím reklamních příloh v jejich zásilkách a zároveň dávají přidanou hodnotu svým zákazníkům, čímž zvyšují jejich spokojenost. Reklamní partneři mají možnost oslovovat vybranou cílovou skupinu složenou z aktivních on-line nakupujících cíleně podle kategorie, a to v relevantním objemu.

Kolik stojí účast v síti BALÍK PLUS?

Účast, jakož i přihlášení se do sítě BALÍK PLUS jsou pro všechny partnery zdarma. I vámi objednané reklamní přílohy k vkládání do balíků vám dodáme zdarma. Kromě vkládání reklamních příloh a vzorků do balíků vám nevznikají žádné další náklady.

Co se stane po zaregistrování v síti BALÍK PLUS?

Po registraci v síti BALÍK PLUS vám budeme posílat informace o aktuální nabídce a možnostech na vkládání reklamních příloh. Objednávka vkládání jednotlivých reklamních příloh je dobrovolná a je jen na vás, které reklamní přílohy si z uvedené nabídky vyberete. Nabídku jednotlivých příloh, jakož i jejich objednání na vkládání můžete provést ve své osobní zóně. Reklamní přílohy vám dodáme na naše náklady na vámi určené místo. Následně tyto materiály budete jednoduše vkládat nebo přikládat k vašim balíkovým zásilkám. Abychom měli přesný přehled o tom, kolik zásilek s reklamními přílohami jste již poslali, musíte nám v rámci vaší osobní zóny minimálně jednou za týden uvést počet zaslaných zásilek. Každý měsíc vám následně automaticky poukážeme vaši odměnu na váš účet.

Co znamená účast v síti BALÍK PLUS pro můj každodenní obchod?

Pro vás jako partnera účast v síti BALÍK PLUS znamená přikládat v rámci balení balíků maximálně čtyři reklamní přílohy nebo vzorky. Z procesního hlediska by to nemělo být nic navíc, protože při balení musíte k balíku kromě zboží vkládat nebo přikládat fakturu, dodací listy, případně jiné dokumenty.

Mohu si sám z nabídek vkládání vybrat, kterou přílohu budu vkládat?

Výběr příloh, které se budou vkládat do balíků, je výhradně na partnerovi. Z nabízených možných příloh si partner může vybrat, které přílohy chce vkládat a které ne.

Zaplatím náklady za dodání reklamních příloh od společnosti BALÍK PLUS?

Dodání materiálů je zdarma. Reklamní přílohy nebo vzorky vám dodáme na vámi zadanou adresu bezplatně.

Jaké jsou nároky na hlášení rozesílaného množství reklamních příloh?

Hlášení o stavu zaslaných reklamních příloh vám nezabere více než 2 minuty. Ve vaší osobní zóně je třeba z vaší strany minimálně jednou za týden zadat počet zaslaných reklamních příloh.

Kolik mohu vydělat v síti BALÍK PLUS?

Výše odměny závisí na nabídce, jakož i na objemu objednaných příloh na vkládání z vaší strany. Odměna za vkládání je odstupňována podle typu, hmotnosti a formátu reklamních příloh. Všechny reklamní přílohy, které jsou k dispozici na vkládání pro váš segment internetového obchodu, najdete vždy ve své osobní zóně, přičemž vás o každé nové nabídce informujeme i e-mailem. Každá reklamní příloha má uvedenou i výši odměny, kterou dostanete za vkládání.
V jednom balíku můžete poslat až 4 různé reklamní přílohy. Pokud přidáte k vašim zásilkám vlastní reklamní materiál, smíte v balících rozesílat maximálně 3 přílohy od společnosti BALÍK PLUS. Za reklamní materiál nejsou považovány dodací listy a faktura. Ze zkušenosti víme, že více příloh odvádí pozornost zákazníka a může to ovlivnit odezvu na vložené nabídky.

Kdy a jak se mi vyplatí odměna za vkládání reklamních příloh?

Výši odměny můžete průběžně vidět ve své osobní zóně. Vždy do 15. v měsíci vám zašleme vyúčtování za předchozí měsíc. Odměna je následně vyplacena do 14 dnů od zaslání vyúčtování na váš účet uvedený v osobní zóně.
Minimální částka k vyplacení je 2500 Kč. Pokud vaše výše odměny v průběhu jednoho kalendářního měsíce nedosáhne uvedenou minimální vyplácenou částku, přenese se částka z tohoto kalendářního měsíce do následujícího kalendářního měsíce, dokud částka nedosáhne hodnoty stanovené minimální vyplácené částky.

Proč potřebujete důkazy rozesílání a jak musí vypadat?

Prověřování počtu rozeslaných balíků je standardní proces, na jehož základě dáváme našim klientům záruku za rozeslání zadaných reklamních příloh.
Jako důkaz odeslání nám můžete předložit dokument, z něhož je patrný počet zásilek za měsíc. Může to být například měsíční faktura vašeho poskytovatele logistiky (kurýrní společnost, pošta apod.). Veškeré údaje můžete zakrýt, důležité je pouze, že z dokumentu pro nás bude zjistitelný počet zaslaných zásilek za dané období.

Proč nedostanu vždy všechny reklamní přílohy, které jsem žádal?

Důvodů, proč vám nebyly dodány všechny reklamní přílohy, které jste požadovali, mohou být několik:

  • Přílohy již nejsou k dispozici, protože si je již dříve objednali jiní partneři.
  • Rozesíláte v daném termínu již 4 přílohy.
  • Předmětná příloha se nedá rozesílat spolu s jinou současně vkládanou přílohou (tzv. vyloučení konkurence).

Přesný důvod najdete v příslušném e-mailu, který vám bude vždy z naší strany zaslán.

Pokud máte další otázky, kontaktujte nás na info@balikplus.cz, nebo na tel. čísle: +420 778 044 849.

Recent Posts

Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.

Naše pobočka BALÍK PLUS s.r.o. se stala členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

APEK je sdružením firem, podnikatelů a odborníků v elektronickém obchodu. Asociace byla založena v roce 1998 a je nejvýznamnější autoritou, která podporuje rozvoj elektronického obchodu v České republice. Členy APEK-u jsou významné české internetové obchody, softwarové společnosti a finanční instituce.

K dnešnímu dni v asociaci působí 542 členů a jejich počet neustále roste. Asociace v rámci své činnosti se koncentruje na tři hlavní projekty – Certifikace APEK | Studie a průzkumy | Konference E-Business Forum. Číst více o APEK

  1. Příběh značky ZOOT Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Příběh značky ZOOT
  2. e-Commerce KRAKOW Komentáře nejsou povolené u textu s názvem e-Commerce KRAKOW
  3. E-Commerce EXPO 2018 – Budapest Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-Commerce EXPO 2018 – Budapest
  4. Odměňte věrného eshop zákazníka! Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Odměňte věrného eshop zákazníka!
  5. Proč expanzovat do Rumunska Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč expanzovat do Rumunska
  6. Poděkujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho loyalitu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Poděkujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho loyalitu
  7. Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže?
  8. Jak získává zákazníky módní značka Orsay Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak získává zákazníky módní značka Orsay
  9. Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Získejte nové zákazníky s – 10% slevou v kupónovém katalogu už v 5 státech