Nejčastější otázky

Co dělá síť BALÍK PLUS?

Síť BALÍK PLUS spojuje velké, střední, ale i malé internetové obchody do sítě poskytující jejich balíčky na distribuci reklamních příloh a vzorků.
Spojením objemů balíků internetových obchodů do jedné sítě profitují všichni – internetové obchody mohou vydělávat prostřednictvím reklamních příloh v jejich zásilkách a zároveň dávají přidanou hodnotu svým zákazníkům, čímž zvyšují jejich spokojenost. Reklamní partneři mají možnost oslovovat vybranou cílovou skupinu složenou z aktivních on-line nakupujících cíleně podle kategorie, a to v relevantním objemu.

Kolik stojí účast v síti BALÍK PLUS?

Účast, jakož i přihlášení se do sítě BALÍK PLUS jsou pro všechny partnery zdarma. I vámi objednané reklamní přílohy k vkládání do balíků vám dodáme zdarma. Kromě vkládání reklamních příloh a vzorků do balíků vám nevznikají žádné další náklady.

Co se stane po zaregistrování v síti BALÍK PLUS?

Po registraci v síti BALÍK PLUS vám budeme posílat informace o aktuální nabídce a možnostech na vkládání reklamních příloh. Objednávka vkládání jednotlivých reklamních příloh je dobrovolná a je jen na vás, které reklamní přílohy si z uvedené nabídky vyberete. Nabídku jednotlivých příloh, jakož i jejich objednání na vkládání můžete provést ve své osobní zóně. Reklamní přílohy vám dodáme na naše náklady na vámi určené místo. Následně tyto materiály budete jednoduše vkládat nebo přikládat k vašim balíkovým zásilkám. Abychom měli přesný přehled o tom, kolik zásilek s reklamními přílohami jste již poslali, musíte nám v rámci vaší osobní zóny minimálně jednou za týden uvést počet zaslaných zásilek. Každý měsíc vám následně automaticky poukážeme vaši odměnu na váš účet.

Co znamená účast v síti BALÍK PLUS pro můj každodenní obchod?

Pro vás jako partnera účast v síti BALÍK PLUS znamená přikládat v rámci balení balíků maximálně čtyři reklamní přílohy nebo vzorky. Z procesního hlediska by to nemělo být nic navíc, protože při balení musíte k balíku kromě zboží vkládat nebo přikládat fakturu, dodací listy, případně jiné dokumenty.

Mohu si sám z nabídek vkládání vybrat, kterou přílohu budu vkládat?

Výběr příloh, které se budou vkládat do balíků, je výhradně na partnerovi. Z nabízených možných příloh si partner může vybrat, které přílohy chce vkládat a které ne.

Zaplatím náklady za dodání reklamních příloh od společnosti BALÍK PLUS?

Dodání materiálů je zdarma. Reklamní přílohy nebo vzorky vám dodáme na vámi zadanou adresu bezplatně.

Jaké jsou nároky na hlášení rozesílaného množství reklamních příloh?

Hlášení o stavu zaslaných reklamních příloh vám nezabere více než 2 minuty. Ve vaší osobní zóně je třeba z vaší strany minimálně jednou za týden zadat počet zaslaných reklamních příloh.

Kolik mohu vydělat v síti BALÍK PLUS?

Výše odměny závisí na nabídce, jakož i na objemu objednaných příloh na vkládání z vaší strany. Odměna za vkládání je odstupňována podle typu, hmotnosti a formátu reklamních příloh. Všechny reklamní přílohy, které jsou k dispozici na vkládání pro váš segment internetového obchodu, najdete vždy ve své osobní zóně, přičemž vás o každé nové nabídce informujeme i e-mailem. Každá reklamní příloha má uvedenou i výši odměny, kterou dostanete za vkládání.
V jednom balíku můžete poslat až 4 různé reklamní přílohy. Pokud přidáte k vašim zásilkám vlastní reklamní materiál, smíte v balících rozesílat maximálně 3 přílohy od společnosti BALÍK PLUS. Za reklamní materiál nejsou považovány dodací listy a faktura. Ze zkušenosti víme, že více příloh odvádí pozornost zákazníka a může to ovlivnit odezvu na vložené nabídky.

Kdy a jak se mi vyplatí odměna za vkládání reklamních příloh?

Výši odměny můžete průběžně vidět ve své osobní zóně. Vždy do 15. v měsíci vám zašleme vyúčtování za předchozí měsíc. Odměna je následně vyplacena do 14 dnů od zaslání vyúčtování na váš účet uvedený v osobní zóně.
Minimální částka k vyplacení je 2500 Kč. Pokud vaše výše odměny v průběhu jednoho kalendářního měsíce nedosáhne uvedenou minimální vyplácenou částku, přenese se částka z tohoto kalendářního měsíce do následujícího kalendářního měsíce, dokud částka nedosáhne hodnoty stanovené minimální vyplácené částky.

Proč potřebujete důkazy rozesílání a jak musí vypadat?

Prověřování počtu rozeslaných balíků je standardní proces, na jehož základě dáváme našim klientům záruku za rozeslání zadaných reklamních příloh.
Jako důkaz odeslání nám můžete předložit dokument, z něhož je patrný počet zásilek za měsíc. Může to být například měsíční faktura vašeho poskytovatele logistiky (kurýrní společnost, pošta apod.). Veškeré údaje můžete zakrýt, důležité je pouze, že z dokumentu pro nás bude zjistitelný počet zaslaných zásilek za dané období.

Proč nedostanu vždy všechny reklamní přílohy, které jsem žádal?

Důvodů, proč vám nebyly dodány všechny reklamní přílohy, které jste požadovali, mohou být několik:

  • Přílohy již nejsou k dispozici, protože si je již dříve objednali jiní partneři.
  • Rozesíláte v daném termínu již 4 přílohy.
  • Předmětná příloha se nedá rozesílat spolu s jinou současně vkládanou přílohou (tzv. vyloučení konkurence).

Přesný důvod najdete v příslušném e-mailu, který vám bude vždy z naší strany zaslán.

Pokud máte další otázky, kontaktujte nás na info@balikplus.cz, nebo na tel. čísle: +420 778 044 849.

Recent Posts

Chystáte se na RESHOPER 2020?

Rok 2020 otevírá jeden z největších e-commerce eventů roku. Nenechte si ujít příležitost setkat se s lídry v oblasti obchodu a online marketingu na RESHOPER 2020.

30.01.2020 – PVA EXPO PRAHA – 8:00

Základní vstupenka je zdarma.  Zaregistrujte se právě teď!

Konference  |  Poradenská zóna  | Děláte první krok k podnikání? | ReshoperNovinka  |  EXPO 100+ vystavovatelů  |  

Exkluzivní voucher -10% BALÍK PLUS 


#KONFERENCE RESHOPER

Strategický rozvoj e-shopu na základě dat je nosným tématem diskutovaným v konfereční části Reshoperu. Jedenáct expertů na e-commerce, v 9-ti unikátních přednáškách představí aktuální studie a analýzy zpracované pro účely tohoto eventu. Instagram, SEO, nákupní chování a loajalita zákazníka, světové e-shoptrendy v Čechách, best practices z vývoje e-commerce na německém trhu, řízení investic v marketingu, či jak správně řídit marketing, vývoj a rozvoj e-shopu zajisté zaujmou nejednoho návštěvníka a inspirují ho ke zvýšení výkonnosti vlastního byznysu. Více o programu

Do pozornosti také dávame večerný Organizovaný Networking s Gabrielou Mrkvicovou, tapas a dobrým vínkem 😊.

BP_blog_Reshoper_konference_930x600


#PORADENSKÁ ZÓNA

Máte problém či otázku, kterou byste potřebovali zkonzultovat? Využijte prostory této zóny a navštivte Reshoper poradce. Doporučí řešení a nasměrují Vás k vystavovatelů na kterých se můžete obrátit.


# DĚLÁTE PRVNÍ KROK K PODNIKÁNÍ?

#RESHOPER NOVINKA – PARTNER STAGE

Novinkou tohoto ročníku je partnerský stage. V rámci základní vstupenky návštěvníci získají přístup k 10tim exkluzivním přednáškám výstavci s produktovými novinkami či případové studie.

Těšit se můžete na:

  • CASE STUDY DECODOMA.CZ: OD E-COMMERCE STRATEGIE AŽ PO DLOUHODOBOU SPOLUPRÁCI
    Petr Čerbák – Project Manager, oXyShop
  • INTELIGENTNÍ RETAIL MANAGEMENT ANEB JAK ŘÍDIT KAMENNÉ POBOČKY?
    Petr Kavánek – CEO, ExTech s.r.o.
  • TRENDY BALÍKOVÝCH SLUŽEB VE 21.STOLETÍ
    Petr Horák – Managing Director PPL CZ s.r.o.
  • STUDIE: JAK NA VAŠEM E-SHOPU „VYMAČKAT“ Z VYHLEDÁVÁNÍ MAXIMUM?
    Michal Barla spoluzakladatel Luigi’s Box & Tomáš Bzirský, Performance Marketing manažér, Košík.cz
  • ZÁKAZNICKÁ PODPORA AKO SÚČASŤ ZNAČKY
    Tomáš Hyben – Technický konzultant, Daktela s.r.o.
  • JAK ZAČÍT PRODÁVAT 20 MILIONŮM ZÁKAZNÍKŮ V 9 ZEMÍCH ANEB EXPANZE DO ZAHRANIČÍ NA ZÁKLADĚ DAT Z HEUREKA GROUP
    Honza Kotek, Business Development Manager & Michal Buzek, Head of Business Intelligence
  • AUTOMATIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ V E-SHOPU. JAK SE ZBAVIT RUTINNÍ A ZBYTEČNÉ PRÁCE?
    Lubomír Veselý – Chief Sales Officer, GRiT
  • STUDIE: E-MAILING POSTAVENÝ NA DATECH O ZÁKAZNÍCÍCH A STRATEGII, KTERÁ PŘINÁŠÍ ROI 600 % A VÍCE
    Lukáš Balek – Marketing Manager, Vivmail

#100+ VYSTAVOVATELŮ

EXPO poskytne prostor více než 100 výstavcem na prezentaci svých produktů a služeb souvisejících s e-commerce. Výrobci, konzultanti či marketingové agentury, nejen z Česka jsou připraveni poskytnout informace „z první ruky“ každému návštěvníkovi. Seznamte se s firmami, díky kterým váš e-shop poroste!


#EXKLUZIVNÍ VOUCHER -10% OD BALÍK PLUS

I tento rok se BALÍK PLUS aktivně podílí na eventu jako jeden z vystavovatelů. Při této příležitosti nabízíme návštěvníkům konference elektronický Voucher se slevou -10% na produkty a služby z našeho portfolia. Už brzy ho naleznete v našem newlettru. Zastavte se u nás „na kávě“ 😊, rádi se s vámi setkáme. 

Ješte jste se nepřihlásili k odběru newslettru? Kontaktujte nás na info@balikplus.cz


KDE NÁS NA RESHOPERU NAJDETE?
BP_blog_Reshoper_map_2020_1200x510

Více info o akci na www.reshoper.cz

Nashledanou na RESHOPER-u!

  1. MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji… Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…
  2. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  3. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  4. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  5. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  6. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  7. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  8. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  9. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore