Nejčastější otázky

Co dělá síť BALÍK PLUS?

Síť BALÍK PLUS spojuje velké, střední, ale i malé internetové obchody do sítě poskytující jejich balíčky na distribuci reklamních příloh a vzorků.
Spojením objemů balíků internetových obchodů do jedné sítě profitují všichni – internetové obchody mohou vydělávat prostřednictvím reklamních příloh v jejich zásilkách a zároveň dávají přidanou hodnotu svým zákazníkům, čímž zvyšují jejich spokojenost. Reklamní partneři mají možnost oslovovat vybranou cílovou skupinu složenou z aktivních on-line nakupujících cíleně podle kategorie, a to v relevantním objemu.

Kolik stojí účast v síti BALÍK PLUS?

Účast, jakož i přihlášení se do sítě BALÍK PLUS jsou pro všechny partnery zdarma. I vámi objednané reklamní přílohy k vkládání do balíků vám dodáme zdarma. Kromě vkládání reklamních příloh a vzorků do balíků vám nevznikají žádné další náklady.

Co se stane po zaregistrování v síti BALÍK PLUS?

Po registraci v síti BALÍK PLUS vám budeme posílat informace o aktuální nabídce a možnostech na vkládání reklamních příloh. Objednávka vkládání jednotlivých reklamních příloh je dobrovolná a je jen na vás, které reklamní přílohy si z uvedené nabídky vyberete. Nabídku jednotlivých příloh, jakož i jejich objednání na vkládání můžete provést ve své osobní zóně. Reklamní přílohy vám dodáme na naše náklady na vámi určené místo. Následně tyto materiály budete jednoduše vkládat nebo přikládat k vašim balíkovým zásilkám. Abychom měli přesný přehled o tom, kolik zásilek s reklamními přílohami jste již poslali, musíte nám v rámci vaší osobní zóny minimálně jednou za týden uvést počet zaslaných zásilek. Každý měsíc vám následně automaticky poukážeme vaši odměnu na váš účet.

Co znamená účast v síti BALÍK PLUS pro můj každodenní obchod?

Pro vás jako partnera účast v síti BALÍK PLUS znamená přikládat v rámci balení balíků maximálně čtyři reklamní přílohy nebo vzorky. Z procesního hlediska by to nemělo být nic navíc, protože při balení musíte k balíku kromě zboží vkládat nebo přikládat fakturu, dodací listy, případně jiné dokumenty.

Mohu si sám z nabídek vkládání vybrat, kterou přílohu budu vkládat?

Výběr příloh, které se budou vkládat do balíků, je výhradně na partnerovi. Z nabízených možných příloh si partner může vybrat, které přílohy chce vkládat a které ne.

Zaplatím náklady za dodání reklamních příloh od společnosti BALÍK PLUS?

Dodání materiálů je zdarma. Reklamní přílohy nebo vzorky vám dodáme na vámi zadanou adresu bezplatně.

Jaké jsou nároky na hlášení rozesílaného množství reklamních příloh?

Hlášení o stavu zaslaných reklamních příloh vám nezabere více než 2 minuty. Ve vaší osobní zóně je třeba z vaší strany minimálně jednou za týden zadat počet zaslaných reklamních příloh.

Kolik mohu vydělat v síti BALÍK PLUS?

Výše odměny závisí na nabídce, jakož i na objemu objednaných příloh na vkládání z vaší strany. Odměna za vkládání je odstupňována podle typu, hmotnosti a formátu reklamních příloh. Všechny reklamní přílohy, které jsou k dispozici na vkládání pro váš segment internetového obchodu, najdete vždy ve své osobní zóně, přičemž vás o každé nové nabídce informujeme i e-mailem. Každá reklamní příloha má uvedenou i výši odměny, kterou dostanete za vkládání.
V jednom balíku můžete poslat až 4 různé reklamní přílohy. Pokud přidáte k vašim zásilkám vlastní reklamní materiál, smíte v balících rozesílat maximálně 3 přílohy od společnosti BALÍK PLUS. Za reklamní materiál nejsou považovány dodací listy a faktura. Ze zkušenosti víme, že více příloh odvádí pozornost zákazníka a může to ovlivnit odezvu na vložené nabídky.

Kdy a jak se mi vyplatí odměna za vkládání reklamních příloh?

Výši odměny můžete průběžně vidět ve své osobní zóně. Vždy do 15. v měsíci vám zašleme vyúčtování za předchozí měsíc. Odměna je následně vyplacena do 14 dnů od zaslání vyúčtování na váš účet uvedený v osobní zóně.
Minimální částka k vyplacení je 2500 Kč. Pokud vaše výše odměny v průběhu jednoho kalendářního měsíce nedosáhne uvedenou minimální vyplácenou částku, přenese se částka z tohoto kalendářního měsíce do následujícího kalendářního měsíce, dokud částka nedosáhne hodnoty stanovené minimální vyplácené částky.

Proč potřebujete důkazy rozesílání a jak musí vypadat?

Prověřování počtu rozeslaných balíků je standardní proces, na jehož základě dáváme našim klientům záruku za rozeslání zadaných reklamních příloh.
Jako důkaz odeslání nám můžete předložit dokument, z něhož je patrný počet zásilek za měsíc. Může to být například měsíční faktura vašeho poskytovatele logistiky (kurýrní společnost, pošta apod.). Veškeré údaje můžete zakrýt, důležité je pouze, že z dokumentu pro nás bude zjistitelný počet zaslaných zásilek za dané období.

Proč nedostanu vždy všechny reklamní přílohy, které jsem žádal?

Důvodů, proč vám nebyly dodány všechny reklamní přílohy, které jste požadovali, mohou být několik:

  • Přílohy již nejsou k dispozici, protože si je již dříve objednali jiní partneři.
  • Rozesíláte v daném termínu již 4 přílohy.
  • Předmětná příloha se nedá rozesílat spolu s jinou současně vkládanou přílohou (tzv. vyloučení konkurence).

Přesný důvod najdete v příslušném e-mailu, který vám bude vždy z naší strany zaslán.

Pokud máte další otázky, kontaktujte nás na info@balikplus.cz, nebo na tel. čísle: +420 778 044 849.

Recent Posts

Kampaň e-shopu factcool.com zasáhne až 1,9 mil. on-line nakupujících

Znalcům módních e-shopů internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť představovat. Internetový obchod s více než 1000 různými značkami oblečení a obuvi toto léto spouští svou první kampaň v síti BALÍK PLUS.

O čem je spolupráce factcool.com a sítě BALÍK PLUS?

  • Typ kampaně: akvizične-brandová kampaň
  • Rozsah: CZ, SK, HU, PL, RO
  • Produkty: Slevový kupón DL formátu (jednostranný) a Kupónový katalog (podzim 2020)
  • Distribuce v síti: 6 týdnů
  • Zásah: 900.000 balíků
  • Publikum: aktivní online kupující ženy a muži ve věku od 18 – 45 let
  • Segmentace: Krása a životní styl, Domácnost, Rodina, Média a Sport, Technika

Benefity očekávané z kampaně

  • Získání nových zákazníků
  • Zvýšení tržeb z online prodeje
  • Posílení znalosti brandu a pozice na trhu
  • Zvyšování loajality zákazníků
  • Interaktivita kampaně: Slevový kód -10% na nákup v e-shopu factcool.com s platností i na již zlevněné produkty

Slevový kupón factcool.com

Fakt ještě neznáte factcool.com?

Factcool.com v E-commerce Fashion segmentu působí od roku 2015 a neustále se rozvíjí a rozšiřuje své působení napříč Evropou. V 18-ti zemích, svým klientům nabízí více než 70.000 kusů sportovního i trendového oblečení a obuvi různých světových i lokálních značek. E-shop je v Čechách známý jako cz.factcool.com.

internetový obchod factcool.com

Benefity factcool.com pro zákazníky

  • široká nabídka více než 1000 ověřených značek jako jsou TRENDYOL, PIERRE CARDIN, LEE COOPER, EVERLAST, DENIM a mnoha jiných
  • exkluzivní prémiové značky EMPORIO ARMANI, CALVIN KLEIN, DIESEL, GANT, GUESS, HUGO BOSS, LACOSTE, TOMMY JEANS
  • slevu na první nákup, akce dopravy zdarma či akciové slevové kupóny
  • garance 100% kvality a originality zboží
  • vrácení zboží až do 14 dnů bez udání důvodu
  • B2B spolupráce s individuálním přístupem

Factcool.com je univerzálně zaměřen fashion store s oblečením, obuví i módními doplňky pro ženy, muže i děti. Kromě „klasické“ prezentace produktů nabídku svých produktů zákazníkům přizpůsobuje i podle druhu oblíbeného sportu, jako jsou: Běh, Fotbal, Fitness, Tenis, Golf, Cyklistika, Box, Vodní sporty či Outdoor, ve kterém si mají možnost najít oblečení, obuv i potřebné příslušenství k danému sportu na jednom místě.

 

Jak to celé začalo?

„Factcool nestojí na jednom místě. Factcool hledá příležitosti a koná ihned.“*

Dovolili jsme si citovat z prezentace webu factcool.com, na základě čeho se domníváme, že došlo k nápadu a také i k realizaci myšlenky rozšířit stávající marketingové kanály o spolupráci se sítí BALÍK PLUS.

Po letní kampani navazujeme kampaní komunikace slevového kupónu v kupónové katalogu – podzim 2020, v níž věříme, že se naplní očekávání a ve spolupráci se bude i nadále pokračovat na všech dostupných trzích.

Držíme palce!


 

* Zdroj: https://cz.factcool.com/information/about_us

  1. Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč! Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč!
  2. MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji… Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…
  3. Chystáte se na RESHOPER 2020? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Chystáte se na RESHOPER 2020?
  4. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  5. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  6. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  7. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  8. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  9. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha