stoklasa-blog-sk_1

Stoklasa, více než sto radostí

Stoklasa, přináší sezónní inspirace pro kreativní lidi, jakož i tvůrčí nápady do domácnosti. Aby upevnil leaderské pozice na českém trhu a posílil povědomí značky Prima na slovenském, maďarském a polském trhu, společnost vstupuje do jarní kampaně slevovým kupónem -20% na celý sortiment v eshopu.

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS a partnerských e-shopů na Slovensku, v Maďarsku a Polsku aktivně oslovuje více než 250 000 aktivní online nakupujících zákazníků. Jarní vydání Offline Bonus Katalogu, jehož voucher Stoklasa je součástí, přináší výhodnou slevu na nákup kreativních potřeb, korálků, textilní galanterie, bytových dekorací a dalších doplňků pro kreativní tvorbu v eshopu www.stoklasa.cz.

V minulém roce Stoklasa realizoval prostřednictvím sítě BALÍK PLUS podzimní kampaň, v níž poskytla prostor pro výběr nákupu krásných vánočních dárků. Jarní kampaní chce oslovit i budoucí nevěsty s množstvím doplňků a dekorací nejen v tradiční bílé, ale i mystické fialové barvě v různých odstínech.

Právě vhodnou segmentací slevový kupón oslovuje klienty podle věku a pohlaví a také preferuje kategorie MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, které patří mezi nejsilnější segmenty a se zajímavou návratností investice v tomto období.

Zvolená printová forma akviziční činnosti je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie Stoklasa, která přispěje k získání nových zákazníků a upevní strategické místo na trhu nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku.

3_vouchers_stoklasa