Speciální letní kampaň zaměřená na oslovení letních dovolenkářů

LETNACZ

Během leta BALÍK PLUS zrealizoval pro své klienty speciální kampaň zaměřenou na oslovení lidí, kteří trávili dovolenou u moře. Koncept byl realizovaný formou vkladů slevových voucherů do informačních poukazů, které dostávali klienti největší sítě cestovních kanceláří před odjezdem na dovolenou.

Tato forma komunikace byla vhodná hlavně pro obchody prodávající plavky, opalovací krémy, letní oblečení, léky, zavazadla, či jiné vybavení , které by nemělo chybět v zavazadle letních dovolenkářů.

Další novinky
E-commerce RESHOPER 2020 Praha
Chystáte se na RESHOPER 2020?
Rok 2020 otevírá jeden z největších e-commerce eventů roku. Nenechte si ujít příležitost set... Celý článek >>
Voucher - Slevový kupón Moebelix
MÖBELIX - to nejlepší pouze výhodněji...
Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v ... Celý článek >>
BP_booking_cover_930x300
Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
Slevové kupóny a kódy jsou přirozeně na první pohled spojovány s módním a kosmetickým průmys... Celý článek >>