Rok 2013 poukázal na potenciál slevových voucherů

banner_1_up

Největší zasílatelská síť BALÍK PLUS rozdistribuovala minulý rok více jak 1,7 miliónů reklamních  příloh pro své klienty prostřednictvím balíků 500 partnerských internetových obchodů, přičemž síť našich partnerských e-shopů stále roste.

Z vyhodnocených výsledků jednotlivých kampaní se zjistilo, že nákupní konverze se při nejpoužívanějším produktu, slevovým voucheru,  pohybují ve většině případů od 0,4 do 2% , přičemž průměr je okolo 1%. Klienti zároveň zaznamenali vyšší průměrný nákup na košík a v některých případech až o 30%, vyšší podíl úplně nových zákazníků.

Při porovnání trendů z Německa, kde se průměrné konverze nákupu při této formě komunikace pohybují od 0,5 do 3%, se podařilo síti BALÍK PLUS dosáhnout porovnatelných výsledků, což poukazuje při dobrém zacílení a nastavení kampaně  na potenciál této formy komunikace a získávání nových zákazníků, jak na slovenském tak českém trhu.

Už Vám nestačí pouze oslovovat nové zákazníky? Se sítí BALÍK PLUS je nejen oslovíte, ale také přímo získáte. Informujte se o naší nabídce služeb

Další novinky
E-commerce RESHOPER 2020 Praha
Chystáte se na RESHOPER 2020?
Rok 2020 otevírá jeden z největších e-commerce eventů roku. Nenechte si ujít příležitost set... Celý článek >>
Voucher - Slevový kupón Moebelix
MÖBELIX - to nejlepší pouze výhodněji...
Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v ... Celý článek >>
BP_booking_cover_930x300
Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
Slevové kupóny a kódy jsou přirozeně na první pohled spojovány s módním a kosmetickým průmys... Celý článek >>