Profil společnosti

BALÍK PLUS s.r.o., je marketingová agentura s cílem přinést svým klientům v rámci České a Slovenské republiky, Polska, Maďarska a Rumunska efektivní řešení a nové koncepce v oblasti reklamy a marketingu, se zaměřením hlavně na oblast kupónového marketingu.

V roce 2012 jsme začali projekt zaměřený na offline marketingovou komunikaci a prostřednictvím sítě BALÍK PLUS jsme vytvořili jedinečný marketingový nástroj na cílené oslovování on-line nakupujících. Pro naše partnerské internetové obchody jsme v rámci tohoto projektu vytvořili affiliate marketing koncept a umožnili jim poskytnout jejich zákazníkům přidanou hodnotu.

Na základě dlouholetých zkušeností s vytvářením marketingových koncepcí a strategických projektů v oblasti reklamy a marketingu jsme vám schopni garantovat kvalitní služby, ale především přinášet kreativní a efektivní řešení.

Naše motto

„Uspět v současném turbulentním a konkurenčním prostředí vyžaduje kreativní přístup a využití všech dostupných
a efektivních prodejních kanálů k vytváření nových příležitostí a trhů.“

Recent Posts

Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody

Slevové kupóny a kódy jsou přirozeně na první pohled spojovány s módním a kosmetickým průmyslem, vzhledem k jejich největší počet na trhu. Avšak kampaně BALÍK PLUS, ve kterých propagační materiály jsou distribuovány prostřednictvím speciálně vytvořené sítě partnerských eshopů, formou vkladů do balíků, se nespecializuje výhradně jen na módu, obuv či kosmetiku. Tento marketingový kanál mohou efektivně využívat webové stránky různého zaměření. Nejlepším příkladem toho je současná spolupráce polské pobočky BALÍK PLUS a Booking.com.

booking2

Booking.com již 23 let nabízí neustále rostoucí databázi hotelů a apartmánů na přenocování po celém světě. Zákazníci také profitují z nabídky letových rezervací, pronájmů automobilů jakož iz rezervací přepravy z a na letiště. V současnosti má společnost pobočky v 70 zemích a jejich webová stránka je přizpůsobena až 43 jazykem, což bezpochyby dokazuje její mezinárodní úspěch.

Globální postavení společnosti však není důvodem k zastavení marketingových aktivit. Naopak, měly by být plánované a úspěšně i opakované. V první polovine roku 2019 začala společnost Booking.com spolupráci s polskou pobočkou BALIK PLUS a vytvořili kampaň zaměřenou na přilákání nových zákazníků a propagaci image značky v Polsku. Distribuovaný byl kupón s atraktivní formou propagace vrácení peněz. Zákazníci, kteří si rezervovali ubytování na Booking.com pomocí zvláštní linky, mohli po ukončení pobytu získat až 100 PLN nebo vrácení peněz.

booking1b

 Výsledky této kampaně byly mimořádně pozitivní a proto se rozhodlo o spolupráci při další propagační kampani a to nejen v Polsku, ale i v České republice. Jsme přesvědčeni, že i tato další spolupráce mezi balíky PLUS a Booking.com bude úspěšná!

  1. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  2. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  3. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  4. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  5. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  6. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  7. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  8. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  9. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You