Profil společnosti

BALÍK PLUS s.r.o., je marketingová agentura s cílem přinést svým klientům v rámci České a Slovenské republiky, Polska, Maďarska a Rumunska efektivní řešení a nové koncepce v oblasti reklamy a marketingu, se zaměřením hlavně na oblast kupónového marketingu.

V roce 2012 jsme začali projekt zaměřený na offline marketingovou komunikaci a prostřednictvím sítě BALÍK PLUS jsme vytvořili jedinečný marketingový nástroj na cílené oslovování on-line nakupujících. Pro naše partnerské internetové obchody jsme v rámci tohoto projektu vytvořili affiliate marketing koncept a umožnili jim poskytnout jejich zákazníkům přidanou hodnotu.

Na základě dlouholetých zkušeností s vytvářením marketingových koncepcí a strategických projektů v oblasti reklamy a marketingu jsme vám schopni garantovat kvalitní služby, ale především přinášet kreativní a efektivní řešení.

Naše motto

„Uspět v současném turbulentním a konkurenčním prostředí vyžaduje kreativní přístup a využití všech dostupných
a efektivních prodejních kanálů k vytváření nových příležitostí a trhů.“

Recent Posts

MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…

Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v Čechách, ale i v Maďarsku. Nabízí nejen výběr z množství variací nábytku a bytových doplňků, ale i různé triky, tipy a trendy, jak si sezónně upravit a povznést domácnost.

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS a partnerských e-shopů na Slovensku a v Čechách, oslovuje Mobelix aktivní online nakupující zákazníky v příběhu celoročních kampaní už více než 3 roky. Během roku je do více než 500 000 na Slovensku a přibližně 750 000 balíků v Čechách, vkládaný exkluzivní voucher s kupónem Möbelix na výhodný online nákup se slevou až 20% na kompletní nabídku sortimentu e-shopu moebelix.cz.

Slevovy kod Moebelix.cz v siti BALIKPLUS

Právě vhodnou segmentací voucher oslovuje převážně Ženy všech věkových kategorií, se zaměřením na nejsilnější segmenty, jakými jsou MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, DOMÁCNOST A RODINA.

Taková forma printové reklamy je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie společnosti Möbelix, která velmi pozitivně přispívá nejen k získávání nových zákazníků a promovaní speciálních akcí, ale také k upevnění vedoucí pozice na trhu nejen na Slovensku, v České republice, v Maďarsku, ale i v samotném mateřském Rakousku.

  1. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  2. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  3. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  4. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  5. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  6. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  7. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  8. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  9. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha