Jak udělat úspešnou kampaň cílenou na muže?

Kupónový katalog LADIES je hlavně cílený na ženy, které jsou až v 75% převažujícím koncovým zákazníkem pro víceré eshopy inzerující v našem katalogu. Proto mají o inzertní plochu zájem převážně internetové obchody s produkty, které jsou určené právě ženám.

V jarním vydání jsme však umístili do katalogu kampaň internetového obchodu OMBRE cílenou na čistě mužskou nabídku pánské módy a oblečení. Strategie komunikace byla zvolená v hesle: Ženy nezapomeňte na své muže.

Kampaň měla velmi dobrou odevzvu a ukázalo se, že ženy skutečně nenakupují  jenom, aby si uspokojili svoje vlastní potřeby, ale nakupují i pro svoje polovičky.

Kampaň probíhala na polském trhu v nákladu 120 000ks. Celkový výsledný respon dosahoval až 0,75%.

 

ombre medium

Další novinky
Akviziční kampaň factcool.com v síti BALÍK PLUS
Kampaň e-shopu factcool.com zasáhne až 1,9 mil. on-line nakupujících
Znalcům módních e-shopů internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť představovat. Intern... Celý článek >>
Interview s marketingovým manažérem Answear.hu
Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč!
ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovat v roce 2017 a od té doby měli ... Celý článek >>
Voucher - Slevový kupón Moebelix
MÖBELIX - to nejlepší pouze výhodněji...
Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v ... Celý článek >>