Systém a výhody

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS můžete s reklamními přílohami finančně nenáročně získávat nové zákazníky, jakož i upevňovat vztah se stávajícími zákazníky. Nejrůznějšími výběrovými kritérii dosáhnete s reklamními přílohami přesně na svou cílovou skupinu, ať už vybíráte v závislosti na věku, pohlaví, afinitě k produktu nebo zvyklostech nakupujících.

Síť BALÍK PLUS

Klient

definuje cílovou skupinu a cíle kampaně

BALÍK PLUS

doručí reklamní přílohy zasilatelským partnerům a kontroluje zasilatelskou síť

Internetové
obchody

navkládají reklamní
přílohy do svých balíků

Kupující

spojí pozitivní nákupní zážitek s reklamními přílohami a využijí výhodné nabídky

Reklama s reklamními přílohami vám nabízí řadu výhod

  • Přesné cílení na definovanou cílovou skupinu
  • Oslovení aktivních on-line nakupujících zákazníků
  • Propojení off-line a on-line komunikace
  • Získávání nových zákazníků
  • Růst tržeb a povědomí o značce
  • Levnou formu reklamy

 

Řízení kvality

Všechny procesy a kvalitu zasílání materiálů monitorujeme vícestupňovým systémem řízení kvality.
Partnery vstupující do sítě BALÍK PLUS prověřujeme na základě jejich hodnotících profilů v rámci hodnotících portálů.

Kontrola zasílání příloh

  • Kontrolní nákupy
  • Dokumenty o počtu zaslaných balíků (faktura od kurýrní společnosti nebo od pošty)

 

Zasílání příloh v balících partnerů prověřujeme formou kontrolních nákupů, jakož i prověřováním počtu zasílaných balíků na základě dokumentu, z něhož je patrný počet zasílaných balíků (tím může být faktura od kurýrní společnosti nebo od pošty).

Recent Posts

MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…

Möbelix patří mezi jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků na Slovensku, v Čechách, ale i v Maďarsku. Nabízí nejen výběr z množství variací nábytku a bytových doplňků, ale i různé triky, tipy a trendy, jak si sezónně upravit a povznést domácnost.

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS a partnerských e-shopů na Slovensku a v Čechách, oslovuje Mobelix aktivní online nakupující zákazníky v příběhu celoročních kampaní už více než 3 roky. Během roku je do více než 500 000 na Slovensku a přibližně 750 000 balíků v Čechách, vkládaný exkluzivní voucher s kupónem Möbelix na výhodný online nákup se slevou až 20% na kompletní nabídku sortimentu e-shopu moebelix.cz.

Slevovy kod Moebelix.cz v siti BALIKPLUS

Právě vhodnou segmentací voucher oslovuje převážně Ženy všech věkových kategorií, se zaměřením na nejsilnější segmenty, jakými jsou MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, DOMÁCNOST A RODINA.

Taková forma printové reklamy je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie společnosti Möbelix, která velmi pozitivně přispívá nejen k získávání nových zákazníků a promovaní speciálních akcí, ale také k upevnění vedoucí pozice na trhu nejen na Slovensku, v České republice, v Maďarsku, ale i v samotném mateřském Rakousku.

  1. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  2. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  3. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  4. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  5. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  6. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  7. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  8. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  9. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha