Systém a výhody

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS můžete s reklamními přílohami finančně nenáročně získávat nové zákazníky, jakož i upevňovat vztah se stávajícími zákazníky. Nejrůznějšími výběrovými kritérii dosáhnete s reklamními přílohami přesně na svou cílovou skupinu, ať už vybíráte v závislosti na věku, pohlaví, afinitě k produktu nebo zvyklostech nakupujících.

Síť BALÍK PLUS

Klient

definuje cílovou skupinu a cíle kampaně

BALÍK PLUS

doručí reklamní přílohy zasilatelským partnerům a kontroluje zasilatelskou síť

Internetové
obchody

navkládají reklamní
přílohy do svých balíků

Kupující

spojí pozitivní nákupní zážitek s reklamními přílohami a využijí výhodné nabídky

Reklama s reklamními přílohami vám nabízí řadu výhod

  • Přesné cílení na definovanou cílovou skupinu
  • Oslovení aktivních on-line nakupujících zákazníků
  • Propojení off-line a on-line komunikace
  • Získávání nových zákazníků
  • Růst tržeb a povědomí o značce
  • Levnou formu reklamy

 

Řízení kvality

Všechny procesy a kvalitu zasílání materiálů monitorujeme vícestupňovým systémem řízení kvality.
Partnery vstupující do sítě BALÍK PLUS prověřujeme na základě jejich hodnotících profilů v rámci hodnotících portálů.

Kontrola zasílání příloh

  • Kontrolní nákupy
  • Dokumenty o počtu zaslaných balíků (faktura od kurýrní společnosti nebo od pošty)

 

Zasílání příloh v balících partnerů prověřujeme formou kontrolních nákupů, jakož i prověřováním počtu zasílaných balíků na základě dokumentu, z něhož je patrný počet zasílaných balíků (tím může být faktura od kurýrní společnosti nebo od pošty).

Recent Posts

Jak efektivně oslovit nové zákazníky?

Akviziční činnost je jedna z hlavních cílů marketérů. Oslovit potenciální klienty zajímavou nabídkou, získat je a následně motivovat k opakovanému nákupu, jsou aktivity, které vyžadují nemalé úsilí marketérů a prodejců ve velkých i malých firmách. A řekněme si pravdu, kolikrát jste to i zkusili a nemělo to efekt.

Koncept BALÍK PLUS je jedním z efektivních řešení náboru nových zákazníků na lokálních i zahraničních trzích. Kupónový marketing je zavedenou praktikou v marketingu renomovaných e-shopů a díky výsledkům je stále in. Tiskovou formou eshopy oslovují nové i stávající trhy, segmenty a rozšiřují portfolio aktivně nakupujících klientů. Využitím partnerské sítě BALÍK PLUS je možné oslovit kromě slovenského také český, maďarský, polský i rumunský trh.

Podívejme se na to, jak to vlastně celé funguje

 

Máte otázky? To je dobře, jsme připraveni Vám je všechny zodpovědět. Neváhejte nás kontaktovat.

  1. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kampaň: Strauss Café Poland
  2. Péče o krásu s velkými hráči Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Péče o krásu s velkými hráči
  3. Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu?
  4. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  5. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáře nejsou povolené u textu s názvem GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  6. Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018
  7. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.
  8. Příběh značky ZOOT Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Příběh značky ZOOT
  9. e-Commerce KRAKOW Komentáře nejsou povolené u textu s názvem e-Commerce KRAKOW