Systém a výhody

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS můžete s reklamními přílohami finančně nenáročně získávat nové zákazníky, jakož i upevňovat vztah se stávajícími zákazníky. Nejrůznějšími výběrovými kritérii dosáhnete s reklamními přílohami přesně na svou cílovou skupinu, ať už vybíráte v závislosti na věku, pohlaví, afinitě k produktu nebo zvyklostech nakupujících.

Síť BALÍK PLUS

Klient

definuje cílovou skupinu a cíle kampaně

BALÍK PLUS

doručí reklamní přílohy zasilatelským partnerům a kontroluje zasilatelskou síť

Internetové
obchody

navkládají reklamní
přílohy do svých balíků

Kupující

spojí pozitivní nákupní zážitek s reklamními přílohami a využijí výhodné nabídky

Reklama s reklamními přílohami vám nabízí řadu výhod

  • Přesné cílení na definovanou cílovou skupinu
  • Oslovení aktivních on-line nakupujících zákazníků
  • Propojení off-line a on-line komunikace
  • Získávání nových zákazníků
  • Růst tržeb a povědomí o značce
  • Levnou formu reklamy

 

Řízení kvality

Všechny procesy a kvalitu zasílání materiálů monitorujeme vícestupňovým systémem řízení kvality.
Partnery vstupující do sítě BALÍK PLUS prověřujeme na základě jejich hodnotících profilů v rámci hodnotících portálů.

Kontrola zasílání příloh

  • Kontrolní nákupy
  • Dokumenty o počtu zaslaných balíků (faktura od kurýrní společnosti nebo od pošty)

 

Zasílání příloh v balících partnerů prověřujeme formou kontrolních nákupů, jakož i prověřováním počtu zasílaných balíků na základě dokumentu, z něhož je patrný počet zasílaných balíků (tím může být faktura od kurýrní společnosti nebo od pošty).

Recent Posts

Konference WEBTOP100 Praha

To nejlepší z digitálního marketingu pro Váš byznys! Už 15.11.2018 se uskuteční konferenční den nabitý novinkami a trendy online marketingu a naše česká pobočka BALÍK PLUS bude u toho. Více než 20 vystupujících, více než 370 zástupců různých firem a agentur se setká v konferenčních prostorách Národního Domu na Vinohradech v Praze a získá neocenitelné zkušenosti, případové studie, externí analýzy a inspirace řešení situací z oblasti tvorby a efektivity online marketingových kampaní, jakož i dalších témat souvisejících s online marketingem.

Z programu vybíráme přednášejících jako Michal Pastýř (ZARAGUZA), Markéta Kabátová (uLab), Petr Kurz (elem6), Ondřeje Sitta (Seznam.cz) a Michal Bláha s tématem digitalizace státu. Každý účastník si přijde na své. Detailní program Konferencie WebTop100 2018

Součástí konferenčního výstaviště je i stánek české pobočky BALÍK PLUS. Pokud se plánujete zúčastnit konference zveme Vás na kávičku. Naši manageři jsou připraveni všem zájemcům představit koncept fungování off-line marketingu při oslovování on-line kupujících, jako jednoho z nejefektivnějších nástrojů při akvizičních činnostech a náboru nových zákazníků. Formou již realizovaných kampaní renomovaných e-shopů Vám rádi poskytneme praktické zkušenosti a reálné výsledky, které mluví samy za sebe.

Těšíme se na Vás.

Organizační informácie  Termín: 15. listopad 2018 | 9:00    Místo konferencie:  NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha, Česká republika

Umiestnenie stánku BALÍK PLUS

BP_umisteni-stanku-balikplus

Zdroj: https://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100-2018

  1. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  2. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2020 v Británii více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2020 v Británii více než 55% lidí
  3. Konference INTERNET HUNGARY 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference INTERNET HUNGARY 2018
  4. Narozeninová oslava Philips Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Narozeninová oslava Philips
  5. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase
  6. Jak efektivně oslovit nové zákazníky? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak efektivně oslovit nové zákazníky?
  7. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kampaň: Strauss Café Poland
  8. Péče o krásu s velkými hráči Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Péče o krásu s velkými hráči
  9. Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu?