Systém a výhody

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS můžete s reklamními přílohami finančně nenáročně získávat nové zákazníky, jakož i upevňovat vztah se stávajícími zákazníky. Nejrůznějšími výběrovými kritérii dosáhnete s reklamními přílohami přesně na svou cílovou skupinu, ať už vybíráte v závislosti na věku, pohlaví, afinitě k produktu nebo zvyklostech nakupujících.

Síť BALÍK PLUS

Klient

definuje cílovou skupinu a cíle kampaně

BALÍK PLUS

doručí reklamní přílohy zasilatelským partnerům a kontroluje zasilatelskou síť

Internetové
obchody

navkládají reklamní
přílohy do svých balíků

Kupující

spojí pozitivní nákupní zážitek s reklamními přílohami a využijí výhodné nabídky

Reklama s reklamními přílohami vám nabízí řadu výhod

  • Přesné cílení na definovanou cílovou skupinu
  • Oslovení aktivních on-line nakupujících zákazníků
  • Propojení off-line a on-line komunikace
  • Získávání nových zákazníků
  • Růst tržeb a povědomí o značce
  • Levnou formu reklamy

 

Řízení kvality

Všechny procesy a kvalitu zasílání materiálů monitorujeme vícestupňovým systémem řízení kvality.
Partnery vstupující do sítě BALÍK PLUS prověřujeme na základě jejich hodnotících profilů v rámci hodnotících portálů.

Kontrola zasílání příloh

  • Kontrolní nákupy
  • Dokumenty o počtu zaslaných balíků (faktura od kurýrní společnosti nebo od pošty)

 

Zasílání příloh v balících partnerů prověřujeme formou kontrolních nákupů, jakož i prověřováním počtu zasílaných balíků na základě dokumentu, z něhož je patrný počet zasílaných balíků (tím může být faktura od kurýrní společnosti nebo od pošty).

Recent Posts

Kampaň e-shopu factcool.com zasáhne až 1,9 mil. on-line nakupujících

Znalcům módních e-shopů internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť představovat. Internetový obchod s více než 1000 různými značkami oblečení a obuvi toto léto spouští svou první kampaň v síti BALÍK PLUS.

O čem je spolupráce factcool.com a sítě BALÍK PLUS?

  • Typ kampaně: akvizične-brandová kampaň
  • Rozsah: CZ, SK, HU, PL, RO
  • Produkty: Slevový kupón DL formátu (jednostranný) a Kupónový katalog (podzim 2020)
  • Distribuce v síti: 6 týdnů
  • Zásah: 900.000 balíků
  • Publikum: aktivní online kupující ženy a muži ve věku od 18 – 45 let
  • Segmentace: Krása a životní styl, Domácnost, Rodina, Média a Sport, Technika

Benefity očekávané z kampaně

  • Získání nových zákazníků
  • Zvýšení tržeb z online prodeje
  • Posílení znalosti brandu a pozice na trhu
  • Zvyšování loajality zákazníků
  • Interaktivita kampaně: Slevový kód -10% na nákup v e-shopu factcool.com s platností i na již zlevněné produkty

Slevový kupón factcool.com

Fakt ještě neznáte factcool.com?

Factcool.com v E-commerce Fashion segmentu působí od roku 2015 a neustále se rozvíjí a rozšiřuje své působení napříč Evropou. V 18-ti zemích, svým klientům nabízí více než 70.000 kusů sportovního i trendového oblečení a obuvi různých světových i lokálních značek. E-shop je v Čechách známý jako cz.factcool.com.

internetový obchod factcool.com

Benefity factcool.com pro zákazníky

  • široká nabídka více než 1000 ověřených značek jako jsou TRENDYOL, PIERRE CARDIN, LEE COOPER, EVERLAST, DENIM a mnoha jiných
  • exkluzivní prémiové značky EMPORIO ARMANI, CALVIN KLEIN, DIESEL, GANT, GUESS, HUGO BOSS, LACOSTE, TOMMY JEANS
  • slevu na první nákup, akce dopravy zdarma či akciové slevové kupóny
  • garance 100% kvality a originality zboží
  • vrácení zboží až do 14 dnů bez udání důvodu
  • B2B spolupráce s individuálním přístupem

Factcool.com je univerzálně zaměřen fashion store s oblečením, obuví i módními doplňky pro ženy, muže i děti. Kromě „klasické“ prezentace produktů nabídku svých produktů zákazníkům přizpůsobuje i podle druhu oblíbeného sportu, jako jsou: Běh, Fotbal, Fitness, Tenis, Golf, Cyklistika, Box, Vodní sporty či Outdoor, ve kterém si mají možnost najít oblečení, obuv i potřebné příslušenství k danému sportu na jednom místě.

 

Jak to celé začalo?

„Factcool nestojí na jednom místě. Factcool hledá příležitosti a koná ihned.“*

Dovolili jsme si citovat z prezentace webu factcool.com, na základě čeho se domníváme, že došlo k nápadu a také i k realizaci myšlenky rozšířit stávající marketingové kanály o spolupráci se sítí BALÍK PLUS.

Po letní kampani navazujeme kampaní komunikace slevového kupónu v kupónové katalogu – podzim 2020, v níž věříme, že se naplní očekávání a ve spolupráci se bude i nadále pokračovat na všech dostupných trzích.

Držíme palce!


 

* Zdroj: https://cz.factcool.com/information/about_us

  1. Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč! Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč!
  2. MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji… Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…
  3. Chystáte se na RESHOPER 2020? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Chystáte se na RESHOPER 2020?
  4. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  5. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  6. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  7. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  8. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  9. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha