Ediční plán

Offline bonus katalog – CZ 2021

Offline bonus katalóg

 

Produkt Celkový náklad (ks) Příjem objednávek
do
Grafické podklady zaslat
do
Distribuce katalogů
od
Distribuce katalogů
do
Platnost katalogů
LADIES CZ 1 (Easter)
(březen – duben)
160 000 28.01.2021 29.01.2021 02.03.2021 11.04.2021 6 týdnu
LADIES CZ 2 (Spring)
(duben – květen)
160 000 11.03.2021 12.03.2021 13.04.2021 23.05.2021 6 týdnu
LADIES CZ 3 (Summer)
(květen – červenec)
160 000 22.04.2021 23.04.2021 25.05.2021 04.07.2021 6 týdnu
LADIES CZ 4 (Autumn)
(září – říjen)
160 000 12.08.2021 13.08.2021 14.09.2021 24.10.2021 6 týdnu
LADIES CZ 5 (Autumn 2)
(září – říjen)
160 000 12.08.2021 13.08.2021 14.09.2021 24.10.2021 6 týdnu
LADIES CZ 6 (Winter)
(říjen – prosinec)
200 000 23.09.2021 24.09.2021 26.10.2021 05.12.2021 6 týdnu
LADIES CZ 7 (Winter 2)
(říjen – prosinec)
200 000 23.09.2021 24.09.2021 26.10.2021 05.12.2021 6 týdnu
Recent Posts

Kampaň e-shopu factcool.com zasáhne až 1,9 mil. on-line nakupujících

Znalcům módních e-shopů internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť představovat. Internetový obchod s více než 1000 různými značkami oblečení a obuvi toto léto spouští svou první kampaň v síti BALÍK PLUS.

O čem je spolupráce factcool.com a sítě BALÍK PLUS?

  • Typ kampaně: akvizične-brandová kampaň
  • Rozsah: CZ, SK, HU, PL, RO
  • Produkty: Slevový kupón DL formátu (jednostranný) a Kupónový katalog (podzim 2020)
  • Distribuce v síti: 6 týdnů
  • Zásah: 900.000 balíků
  • Publikum: aktivní online kupující ženy a muži ve věku od 18 – 45 let
  • Segmentace: Krása a životní styl, Domácnost, Rodina, Média a Sport, Technika

Benefity očekávané z kampaně

  • Získání nových zákazníků
  • Zvýšení tržeb z online prodeje
  • Posílení znalosti brandu a pozice na trhu
  • Zvyšování loajality zákazníků
  • Interaktivita kampaně: Slevový kód -10% na nákup v e-shopu factcool.com s platností i na již zlevněné produkty

Slevový kupón factcool.com

Fakt ještě neznáte factcool.com?

Factcool.com v E-commerce Fashion segmentu působí od roku 2015 a neustále se rozvíjí a rozšiřuje své působení napříč Evropou. V 18-ti zemích, svým klientům nabízí více než 70.000 kusů sportovního i trendového oblečení a obuvi různých světových i lokálních značek. E-shop je v Čechách známý jako cz.factcool.com.

internetový obchod factcool.com

Benefity factcool.com pro zákazníky

  • široká nabídka více než 1000 ověřených značek jako jsou TRENDYOL, PIERRE CARDIN, LEE COOPER, EVERLAST, DENIM a mnoha jiných
  • exkluzivní prémiové značky EMPORIO ARMANI, CALVIN KLEIN, DIESEL, GANT, GUESS, HUGO BOSS, LACOSTE, TOMMY JEANS
  • slevu na první nákup, akce dopravy zdarma či akciové slevové kupóny
  • garance 100% kvality a originality zboží
  • vrácení zboží až do 14 dnů bez udání důvodu
  • B2B spolupráce s individuálním přístupem

Factcool.com je univerzálně zaměřen fashion store s oblečením, obuví i módními doplňky pro ženy, muže i děti. Kromě „klasické“ prezentace produktů nabídku svých produktů zákazníkům přizpůsobuje i podle druhu oblíbeného sportu, jako jsou: Běh, Fotbal, Fitness, Tenis, Golf, Cyklistika, Box, Vodní sporty či Outdoor, ve kterém si mají možnost najít oblečení, obuv i potřebné příslušenství k danému sportu na jednom místě.

 

Jak to celé začalo?

„Factcool nestojí na jednom místě. Factcool hledá příležitosti a koná ihned.“*

Dovolili jsme si citovat z prezentace webu factcool.com, na základě čeho se domníváme, že došlo k nápadu a také i k realizaci myšlenky rozšířit stávající marketingové kanály o spolupráci se sítí BALÍK PLUS.

Po letní kampani navazujeme kampaní komunikace slevového kupónu v kupónové katalogu – podzim 2020, v níž věříme, že se naplní očekávání a ve spolupráci se bude i nadále pokračovat na všech dostupných trzích.

Držíme palce!


 

* Zdroj: https://cz.factcool.com/information/about_us

  1. Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč! Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč!
  2. MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji… Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…
  3. Chystáte se na RESHOPER 2020? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Chystáte se na RESHOPER 2020?
  4. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  5. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  6. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  7. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  8. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  9. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha