Poskytované služby

Využijte našich dlouholetých zkušenosti z oblasti přímého marketingu a reklamních příloh, aby váš reklamní materiál měl co nejsilnější odezvu u koncového zákazníka.
Všechny procesy a kvalitu zasílání materiálů monitorujeme vícestupňovým systémem řízení kvality.

Ke všem produktům BALÍK PLUS vám nabízíme komplexní služby

 

Poradenství a návrh konceptu kampaně

Výběr a segmentaci cílové skupiny

Grafický návrh materiálů a voucherů

Tisk a produkci reklamních příloh a vzorků

Zprostředkování vhodných partnerů při kombinovaných přílohách

Vyhodnocování a optimalizaci kampaní

 

Recent Posts

Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě

Bez ohledu na to, zda nakupujete v e-shopech, nebo v obchodních centrech, se setkáváte se slevovými kupóny. Z pohledu zákazníka zajímavá nabídka, z pohledu společnosti ideální forma propagace a získávání nových zákazníků. Kampaně BALÍK PLUS nabízejí internetovým obchodům příležitost vytvořit kampaně, v nichž jsou speciálně vytvořené slevové kupóny, v které jsou vkládány do expedovaných balíků v síti partnerských e-shopů. Tímto umožňují oslovit zcela nové zákazníky, kteří mají potenciální zájem o produkty a využití komerční nabídky na slevovém kupónu.

BP_voucher_p&c_1

Uvedená služba je určena jak velkým mezinárodním společnostem, tak i malým. Od 14. května až do 9. června 2019 polská pobočka BALÍK PLUS spustila ve spolupráci s mezinárodní značkou Peek&Cloppenburg novou kampaň. Již od roku 1990 tato značka spojuje své nejlepší prodejní a marketingové koncepce v oblasti fashion a sází na univerzálnost. S ohledem na neustále se měnící svět, nabízí svým zákazníkům dokonalou kombinaci aktivit pro podporu online i offline prodeje.

Slevový kupón Peek & Cloppenburg distribuován v polské síti BALÍK PLUS poskytuje potenciálním zákazníkům 12% slevu při nákupu nad 250PLN stejně tak i na online na www.peek-cloppenburg.pl, jakož i offline v kamenných prodejnách. Efektivnost kuponu byla podpořena dvěma perforovanými kupóny, které příjemce mohl darovat svým známým a přátelům.

BP_voucher_p&c_2

Úspěch kampaně závisí na několika faktorech, od oslovení cílové skupiny, přes samotnou distribuci slevových kupónů v síti i mimo. Všeobecně právě forma sdílení – darování slevového kupónu – ve všeobecných marketingových průzkumech zvyšuje zásah u cílové skupiny až o 18%. Věříme, že se to projeví i v kampani Peek&Clopenburg a dosažení dobrého výsledku otevře dveře další spolupráci.

  1. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  2. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  3. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  4. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  5. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  6. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  7. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  8. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  9. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí