Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Stoklasa, více než sto radostí

Stoklasa, přináší sezónní inspirace pro kreativní lidi, jakož i tvůrčí nápady do domácnosti. Aby upevnil leaderské pozice na českém trhu a posílil povědomí značky Prima na slovenském, maďarském a polském trhu, společnost vstupuje do jarní kampaně slevovým kupónem -20% na celý sortiment v eshopu.

Prostřednictvím sítě BALÍK PLUS a partnerských e-shopů na Slovensku, v Maďarsku a Polsku aktivně oslovuje více než 250 000 aktivní online nakupujících zákazníků. Jarní vydání Offline Bonus Katalogu, jehož voucher Stoklasa je součástí, přináší výhodnou slevu na nákup kreativních potřeb, korálků, textilní galanterie, bytových dekorací a dalších doplňků pro kreativní tvorbu v eshopu www.stoklasa.cz.

V minulém roce Stoklasa realizoval prostřednictvím sítě BALÍK PLUS podzimní kampaň, v níž poskytla prostor pro výběr nákupu krásných vánočních dárků. Jarní kampaní chce oslovit i budoucí nevěsty s množstvím doplňků a dekorací nejen v tradiční bílé, ale i mystické fialové barvě v různých odstínech.

Právě vhodnou segmentací slevový kupón oslovuje klienty podle věku a pohlaví a také preferuje kategorie MÓDA či kategorie KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL, které patří mezi nejsilnější segmenty a se zajímavou návratností investice v tomto období.

Zvolená printová forma akviziční činnosti je jen jedním z kanálů celkové marketingové strategie Stoklasa, která přispěje k získání nových zákazníků a upevní strategické místo na trhu nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku.

3_vouchers_stoklasa

  1. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  2. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  3. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  4. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  5. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  6. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí
  7. Konference INTERNET HUNGARY 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference INTERNET HUNGARY 2018
  8. Narozeninová oslava Philips Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Narozeninová oslava Philips
  9. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase