Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Jak efektivně oslovit nové zákazníky?

Akviziční činnost je jedna z hlavních cílů marketérů. Oslovit potenciální klienty zajímavou nabídkou, získat je a následně motivovat k opakovanému nákupu, jsou aktivity, které vyžadují nemalé úsilí marketérů a prodejců ve velkých i malých firmách. A řekněme si pravdu, kolikrát jste to i zkusili a nemělo to efekt.

Koncept BALÍK PLUS je jedním z efektivních řešení náboru nových zákazníků na lokálních i zahraničních trzích. Kupónový marketing je zavedenou praktikou v marketingu renomovaných e-shopů a díky výsledkům je stále in. Tiskovou formou eshopy oslovují nové i stávající trhy, segmenty a rozšiřují portfolio aktivně nakupujících klientů. Využitím partnerské sítě BALÍK PLUS je možné oslovit kromě slovenského také český, maďarský, polský i rumunský trh.

Podívejme se na to, jak to vlastně celé funguje

 

Máte otázky? To je dobře, jsme připraveni Vám je všechny zodpovědět. Neváhejte nás kontaktovat.

  1. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kampaň: Strauss Café Poland
  2. Péče o krásu s velkými hráči Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Péče o krásu s velkými hráči
  3. Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu?
  4. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  5. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáře nejsou povolené u textu s názvem GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  6. Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018
  7. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.
  8. Příběh značky ZOOT Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Příběh značky ZOOT
  9. e-Commerce KRAKOW Komentáře nejsou povolené u textu s názvem e-Commerce KRAKOW