Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Konference WEBTOP100 Praha

To nejlepší z digitálního marketingu pro Váš byznys! Už 15.11.2018 se uskuteční konferenční den nabitý novinkami a trendy online marketingu a naše česká pobočka BALÍK PLUS bude u toho. Více než 20 vystupujících, více než 370 zástupců různých firem a agentur se setká v konferenčních prostorách Národního Domu na Vinohradech v Praze a získá neocenitelné zkušenosti, případové studie, externí analýzy a inspirace řešení situací z oblasti tvorby a efektivity online marketingových kampaní, jakož i dalších témat souvisejících s online marketingem.

Z programu vybíráme přednášejících jako Michal Pastýř (ZARAGUZA), Markéta Kabátová (uLab), Petr Kurz (elem6), Ondřeje Sitta (Seznam.cz) a Michal Bláha s tématem digitalizace státu. Každý účastník si přijde na své. Detailní program Konferencie WebTop100 2018

Součástí konferenčního výstaviště je i stánek české pobočky BALÍK PLUS. Pokud se plánujete zúčastnit konference zveme Vás na kávičku. Naši manageři jsou připraveni všem zájemcům představit koncept fungování off-line marketingu při oslovování on-line kupujících, jako jednoho z nejefektivnějších nástrojů při akvizičních činnostech a náboru nových zákazníků. Formou již realizovaných kampaní renomovaných e-shopů Vám rádi poskytneme praktické zkušenosti a reálné výsledky, které mluví samy za sebe.

Těšíme se na Vás.

Organizační informácie  Termín: 15. listopad 2018 | 9:00    Místo konferencie:  NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha, Česká republika

Umiestnenie stánku BALÍK PLUS

BP_umisteni-stanku-balikplus

Zdroj: https://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100-2018

  1. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  2. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2020 v Británii více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2020 v Británii více než 55% lidí
  3. Konference INTERNET HUNGARY 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference INTERNET HUNGARY 2018
  4. Narozeninová oslava Philips Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Narozeninová oslava Philips
  5. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase
  6. Jak efektivně oslovit nové zákazníky? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak efektivně oslovit nové zákazníky?
  7. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kampaň: Strauss Café Poland
  8. Péče o krásu s velkými hráči Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Péče o krásu s velkými hráči
  9. Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu?