Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Konference INTERNET HUNGARY 2018

Ve dnech 25. a 26. září se koná jedna z nejvýznamnějších konferencí „online průmyslu“ INTERNET HUNGARY. Už od roku 1999 přináší účastníkům nové analýzy, mezinárodní informace, vládní programy zaměřené na informatizaci společnosti v Maďarsku. Organizátoři v Hotelu Azor Siófok připravili zajímavý program plný prezentací nových trendů, praktických zkušeností, case studies i výzkumů na toto téma. Během 2 dnů v šesti místnostech se bude komunikovat pro 2500 účastníků více než 25 zajímavých témat např.

  • Branding
  • Digitální komunikace
  • Obchod – Influencer Marketing
  • Ad Tech
  • Servis / Strategie
  • Design – Emocionální marketing
  • Umělá inteligence
  • Datamarketing
  • Strategie a management – Tvorba obsahu

Určitě je z čeho vybírat. Program konference

Těší nás, že i naše maďarská pobočka CSOMAG PLUSZ se aktivně zapojí do programu s tématem Propojení off-line a on-line marketingu. Naši obchodní manageři vystoupí ve středu 26.9. v 10:30 a představí efektivnost akvizičních kampaní propojení tiskové formy reklamy a online prodeje. Zájemci o detailnější informace budou mít možnost i osobního setkání během diskuzního fóra po prezentaci i v stánku CSOMAG PLUSZ přímo na výstavišti. Dozví se o výhodách jednoho z nejúčinnějších marketingových nástrojů zacílených na aktivní online-nakupující zákazníky i tajemství úspěchu již realizovaných marketingových kampaní velkých i menších e-shopů.

Těšíme se na setkání s Vámi.

  1. Narozeninová oslava Philips Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Narozeninová oslava Philips
  2. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase
  3. Jak efektivně oslovit nové zákazníky? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak efektivně oslovit nové zákazníky?
  4. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kampaň: Strauss Café Poland
  5. Péče o krásu s velkými hráči Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Péče o krásu s velkými hráči
  6. Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Využíváte slevový kód ve vašem e-shopu?
  7. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  8. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáře nejsou povolené u textu s názvem GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  9. Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018