Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě

Bez ohledu na to, zda nakupujete v e-shopech, nebo v obchodních centrech, se setkáváte se slevovými kupóny. Z pohledu zákazníka zajímavá nabídka, z pohledu společnosti ideální forma propagace a získávání nových zákazníků. Kampaně BALÍK PLUS nabízejí internetovým obchodům příležitost vytvořit kampaně, v nichž jsou speciálně vytvořené slevové kupóny, v které jsou vkládány do expedovaných balíků v síti partnerských e-shopů. Tímto umožňují oslovit zcela nové zákazníky, kteří mají potenciální zájem o produkty a využití komerční nabídky na slevovém kupónu.

BP_voucher_p&c_1

Uvedená služba je určena jak velkým mezinárodním společnostem, tak i malým. Od 14. května až do 9. června 2019 polská pobočka BALÍK PLUS spustila ve spolupráci s mezinárodní značkou Peek&Cloppenburg novou kampaň. Již od roku 1990 tato značka spojuje své nejlepší prodejní a marketingové koncepce v oblasti fashion a sází na univerzálnost. S ohledem na neustále se měnící svět, nabízí svým zákazníkům dokonalou kombinaci aktivit pro podporu online i offline prodeje.

Slevový kupón Peek & Cloppenburg distribuován v polské síti BALÍK PLUS poskytuje potenciálním zákazníkům 12% slevu při nákupu nad 250PLN stejně tak i na online na www.peek-cloppenburg.pl, jakož i offline v kamenných prodejnách. Efektivnost kuponu byla podpořena dvěma perforovanými kupóny, které příjemce mohl darovat svým známým a přátelům.

BP_voucher_p&c_2

Úspěch kampaně závisí na několika faktorech, od oslovení cílové skupiny, přes samotnou distribuci slevových kupónů v síti i mimo. Všeobecně právě forma sdílení – darování slevového kupónu – ve všeobecných marketingových průzkumech zvyšuje zásah u cílové skupiny až o 18%. Věříme, že se to projeví i v kampani Peek&Clopenburg a dosažení dobrého výsledku otevře dveře další spolupráci.

  1. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  2. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  3. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  4. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  5. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  6. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  7. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  8. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  9. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí