Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Kampaň e-shopu factcool.com zasáhne až 1,9 mil. on-line nakupujících

Znalcům módních e-shopů internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť představovat. Internetový obchod s více než 1000 různými značkami oblečení a obuvi toto léto spouští svou první kampaň v síti BALÍK PLUS.

O čem je spolupráce factcool.com a sítě BALÍK PLUS?

  • Typ kampaně: akvizične-brandová kampaň
  • Rozsah: CZ, SK, HU, PL, RO
  • Produkty: Slevový kupón DL formátu (jednostranný) a Kupónový katalog (podzim 2020)
  • Distribuce v síti: 6 týdnů
  • Zásah: 900.000 balíků
  • Publikum: aktivní online kupující ženy a muži ve věku od 18 – 45 let
  • Segmentace: Krása a životní styl, Domácnost, Rodina, Média a Sport, Technika

Benefity očekávané z kampaně

  • Získání nových zákazníků
  • Zvýšení tržeb z online prodeje
  • Posílení znalosti brandu a pozice na trhu
  • Zvyšování loajality zákazníků
  • Interaktivita kampaně: Slevový kód -10% na nákup v e-shopu factcool.com s platností i na již zlevněné produkty

Slevový kupón factcool.com

Fakt ještě neznáte factcool.com?

Factcool.com v E-commerce Fashion segmentu působí od roku 2015 a neustále se rozvíjí a rozšiřuje své působení napříč Evropou. V 18-ti zemích, svým klientům nabízí více než 70.000 kusů sportovního i trendového oblečení a obuvi různých světových i lokálních značek. E-shop je v Čechách známý jako cz.factcool.com.

internetový obchod factcool.com

Benefity factcool.com pro zákazníky

  • široká nabídka více než 1000 ověřených značek jako jsou TRENDYOL, PIERRE CARDIN, LEE COOPER, EVERLAST, DENIM a mnoha jiných
  • exkluzivní prémiové značky EMPORIO ARMANI, CALVIN KLEIN, DIESEL, GANT, GUESS, HUGO BOSS, LACOSTE, TOMMY JEANS
  • slevu na první nákup, akce dopravy zdarma či akciové slevové kupóny
  • garance 100% kvality a originality zboží
  • vrácení zboží až do 14 dnů bez udání důvodu
  • B2B spolupráce s individuálním přístupem

Factcool.com je univerzálně zaměřen fashion store s oblečením, obuví i módními doplňky pro ženy, muže i děti. Kromě „klasické“ prezentace produktů nabídku svých produktů zákazníkům přizpůsobuje i podle druhu oblíbeného sportu, jako jsou: Běh, Fotbal, Fitness, Tenis, Golf, Cyklistika, Box, Vodní sporty či Outdoor, ve kterém si mají možnost najít oblečení, obuv i potřebné příslušenství k danému sportu na jednom místě.

 

Jak to celé začalo?

„Factcool nestojí na jednom místě. Factcool hledá příležitosti a koná ihned.“*

Dovolili jsme si citovat z prezentace webu factcool.com, na základě čeho se domníváme, že došlo k nápadu a také i k realizaci myšlenky rozšířit stávající marketingové kanály o spolupráci se sítí BALÍK PLUS.

Po letní kampani navazujeme kampaní komunikace slevového kupónu v kupónové katalogu – podzim 2020, v níž věříme, že se naplní očekávání a ve spolupráci se bude i nadále pokračovat na všech dostupných trzích.

Držíme palce!


 

* Zdroj: https://cz.factcool.com/information/about_us

  1. Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč! Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Je radost nakupovat v Answear. Už víme proč!
  2. MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji… Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…
  3. Chystáte se na RESHOPER 2020? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Chystáte se na RESHOPER 2020?
  4. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  5. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  6. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  7. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  8. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  9. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha