Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

#COE2019 – Czech Online Expo Praha

Už za pár dní se uskuteční jeden z největších e-commerce eventů Czech Online Expo 2019. Na Výstavišti Praha Holešovice se 29.-30. března 2019 setkají významní představitelé online světa. Využijte příležitosti a s BALÍKEM PLUS buďte při tom!

BALÍK PLUS jako jeden z aktivních vystavovatelů Vám nabízí možnost získat exkluzivní zvýhodněný vstup jen za 99 Kč. Postačí pokud při online nákupu vstupenky na www.czechonlineexpo.cz zadáte slevový kód: BALIKPLUS99 do části „Slevový kupón“ a cena vstupenky se Vám automaticky upraví.

COE_voucher_80_balikplus


CO JE CZECH ON-LINE EXPO?

je to největší event v českém on-line světě. Je určen pro každého, kto má zájem o získaní nových praktických poznatků v PPC, UX&CRO, SEO, Social media, Copywritingu nebo e-mailingu či dalších oblasti e-commerce. Dá sa říct, že každý najde co hledá – začátečníci i specialisté, vlastníci e-shopů, marketéři, konzultanti i webaři.

Na konferenci budete mít možnost se dozvědet to nejlepší od PPC expertů jako sou Radek Hudák (Shoptet), Tomáš Jacko (PPC Bee), Martin Zítek (Heureka), Milan Merglevský, Jakub Kašparů (Lynt) a další. Když se zajímate o UX&CRO nenechte si ujít přednášky expertů jako jsou Jan Junek, Ondřej Ilinčev, Martin Michálek, Michal Voják, Pavel Kroupa a další. A mohli bychom takhle pokračovat ješte hodně dlouho. Vybere sami, co Vás zajíma.

PROGRAM #COE2019

Dokonalá kombinace vzdělávaní a praxe. Kromne odborných přednášek a konferencí na veletrhu budete mít prostor se setkat s více než 100 vystavovatelmi a zeptat se na vše co Vás zajíma.

COE2019_czech_online_expo

  1. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  2. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  3. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  4. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  5. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí
  6. Konference INTERNET HUNGARY 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference INTERNET HUNGARY 2018
  7. Narozeninová oslava Philips Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Narozeninová oslava Philips
  8. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase
  9. Jak efektivně oslovit nové zákazníky? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak efektivně oslovit nové zákazníky?