Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas

Na základě úspěchu kampaně z minulého roku PACHET PLUS Rumunsko, realizovalo jarní marketingovou kampaň pro známou značku DOUGLAS. Prostřednictvím naší partnerské sítě v Rumunsku, byl distribuován Slevový Kupón formou produktu BALIKPLUS1 (BP1).

Kampaň byla zaměřena na koncové zákazníky s cílem využít výhody tohoto Voucheru, jak při online nakupování, tak v kamenných prodejnách. Výhody spočívaly ve slevě -10% při jakémkoliv nákupu, nebo -70 RON při nákupu nad 345 RON.

Douglas je jedním z nejdůležitějších maloobchodních řetězců v Evropě. Douglas je v Rumunsku přítomen prostřednictvím své nejvýznamnější divize Parfumeriille Douglas, která Vás srdečně zve k nákupu. Získáte jedinečnou zkušenost, výjimečnou službu, nejlepší nabídku produktů, stimulující nákupní prostor a profesionální a přátelské zaměstnance.

Douglas2_700 Douglas-1_700

  1. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáře nejsou povolené u textu s názvem GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  2. Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Klenoty Aurum – nová tvář roka 2018
  3. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.
  4. Příběh značky ZOOT Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Příběh značky ZOOT
  5. e-Commerce KRAKOW Komentáře nejsou povolené u textu s názvem e-Commerce KRAKOW
  6. E-Commerce EXPO 2018 – Budapest Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-Commerce EXPO 2018 – Budapest
  7. Odměňte věrného eshop zákazníka! Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Odměňte věrného eshop zákazníka!
  8. Proč expanzovat do Rumunska Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč expanzovat do Rumunska
  9. Poděkujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho loyalitu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Poděkujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho loyalitu