Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

Chystáte se na RESHOPER 2020?

Rok 2020 otevírá jeden z největších e-commerce eventů roku. Nenechte si ujít příležitost setkat se s lídry v oblasti obchodu a online marketingu na RESHOPER 2020.

30.01.2020 – PVA EXPO PRAHA – 8:00

Základní vstupenka je zdarma.  Zaregistrujte se právě teď!

Konference  |  Poradenská zóna  | Děláte první krok k podnikání? | ReshoperNovinka  |  EXPO 100+ vystavovatelů  |  

Exkluzivní voucher -10% BALÍK PLUS 


#KONFERENCE RESHOPER

Strategický rozvoj e-shopu na základě dat je nosným tématem diskutovaným v konfereční části Reshoperu. Jedenáct expertů na e-commerce, v 9-ti unikátních přednáškách představí aktuální studie a analýzy zpracované pro účely tohoto eventu. Instagram, SEO, nákupní chování a loajalita zákazníka, světové e-shoptrendy v Čechách, best practices z vývoje e-commerce na německém trhu, řízení investic v marketingu, či jak správně řídit marketing, vývoj a rozvoj e-shopu zajisté zaujmou nejednoho návštěvníka a inspirují ho ke zvýšení výkonnosti vlastního byznysu. Více o programu

Do pozornosti také dávame večerný Organizovaný Networking s Gabrielou Mrkvicovou, tapas a dobrým vínkem 😊.

BP_blog_Reshoper_konference_930x600


#PORADENSKÁ ZÓNA

Máte problém či otázku, kterou byste potřebovali zkonzultovat? Využijte prostory této zóny a navštivte Reshoper poradce. Doporučí řešení a nasměrují Vás k vystavovatelů na kterých se můžete obrátit.


# DĚLÁTE PRVNÍ KROK K PODNIKÁNÍ?

#RESHOPER NOVINKA – PARTNER STAGE

Novinkou tohoto ročníku je partnerský stage. V rámci základní vstupenky návštěvníci získají přístup k 10tim exkluzivním přednáškám výstavci s produktovými novinkami či případové studie.

Těšit se můžete na:

  • CASE STUDY DECODOMA.CZ: OD E-COMMERCE STRATEGIE AŽ PO DLOUHODOBOU SPOLUPRÁCI
    Petr Čerbák – Project Manager, oXyShop
  • INTELIGENTNÍ RETAIL MANAGEMENT ANEB JAK ŘÍDIT KAMENNÉ POBOČKY?
    Petr Kavánek – CEO, ExTech s.r.o.
  • TRENDY BALÍKOVÝCH SLUŽEB VE 21.STOLETÍ
    Petr Horák – Managing Director PPL CZ s.r.o.
  • STUDIE: JAK NA VAŠEM E-SHOPU „VYMAČKAT“ Z VYHLEDÁVÁNÍ MAXIMUM?
    Michal Barla spoluzakladatel Luigi’s Box & Tomáš Bzirský, Performance Marketing manažér, Košík.cz
  • ZÁKAZNICKÁ PODPORA AKO SÚČASŤ ZNAČKY
    Tomáš Hyben – Technický konzultant, Daktela s.r.o.
  • JAK ZAČÍT PRODÁVAT 20 MILIONŮM ZÁKAZNÍKŮ V 9 ZEMÍCH ANEB EXPANZE DO ZAHRANIČÍ NA ZÁKLADĚ DAT Z HEUREKA GROUP
    Honza Kotek, Business Development Manager & Michal Buzek, Head of Business Intelligence
  • AUTOMATIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ V E-SHOPU. JAK SE ZBAVIT RUTINNÍ A ZBYTEČNÉ PRÁCE?
    Lubomír Veselý – Chief Sales Officer, GRiT
  • STUDIE: E-MAILING POSTAVENÝ NA DATECH O ZÁKAZNÍCÍCH A STRATEGII, KTERÁ PŘINÁŠÍ ROI 600 % A VÍCE
    Lukáš Balek – Marketing Manager, Vivmail

#100+ VYSTAVOVATELŮ

EXPO poskytne prostor více než 100 výstavcem na prezentaci svých produktů a služeb souvisejících s e-commerce. Výrobci, konzultanti či marketingové agentury, nejen z Česka jsou připraveni poskytnout informace „z první ruky“ každému návštěvníkovi. Seznamte se s firmami, díky kterým váš e-shop poroste!


#EXKLUZIVNÍ VOUCHER -10% OD BALÍK PLUS

I tento rok se BALÍK PLUS aktivně podílí na eventu jako jeden z vystavovatelů. Při této příležitosti nabízíme návštěvníkům konference elektronický Voucher se slevou -10% na produkty a služby z našeho portfolia. Už brzy ho naleznete v našem newlettru. Zastavte se u nás „na kávě“ 😊, rádi se s vámi setkáme. 

Ješte jste se nepřihlásili k odběru newslettru? Kontaktujte nás na info@balikplus.cz


KDE NÁS NA RESHOPERU NAJDETE?
BP_blog_Reshoper_map_2020_1200x510

Více info o akci na www.reshoper.cz

Nashledanou na RESHOPER-u!

  1. MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji… Komentáře nejsou povolené u textu s názvem MÖBELIX – to nejlepší pouze výhodněji…
  2. Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kupónový marketing není nástrojem pouze pro internetové obchody
  3. Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě
  4. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  5. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  6. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  7. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  8. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  9. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore