Možnosti výběru cílové skupiny

1.Umístěním vašich reklamních příloh do balíků sítě BALÍK PLUS vám nabízíme velmi přesně cílenou komunikaci na vaši cílovou skupinu na základě několika kritérií. Výběr je možné realizovat podle typu potenciálních zákazníků (např. ženy ve věku do 45 let), podle produktové skupiny (např. oblast krásy a životního stylu), nebo podle internetového obchodu, v rámci kterého chcete vkládat (např. notino.cz).

Segmentace podle charakteristik nakupujících

1. Věk

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Méně než 30 let
  • 30 – 45 let
  • 45 let a více

2. Pohlaví

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Značkové výrobky
  • Luxusní výrobky

Místo
nákupu

4.

  • 1. Jako on-line nakupující
  • Z Prahy
  • Z Brna

 

Segmentace podle afinity k produktu

1. Životní styl

  • 1. Móda
  • Dámské oblečení
  • Pánské oblečení
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módní doplňky
  • 1. Krása a životní styl
  • Krása a kosmetika
  • Zdraví a wellness
  • Sport a volný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestování a vstupenky
  • 1. Dům a zahrada
  • Domácí spotřebiče
  • Nábytek a bydlení
  • Drogerie
  • Zahrada
  • Kutilové
  • 1. Rodina
  • Miminka
  • Hračky
  • Dětské oblečení
  • Dětské zboží

2. Hobby

  • 1. Média
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svět zvířat
  • Dárky
  • Ostatní hobby
  • 1. Sběratelství
  • Mince a známky
  • Stavba modelů
  • Starožitnosti a umění

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilní telefony a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto příslušenství

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamní předměty
  • Kancelářské potřeby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentace podle zasilatelských partnerů

V rámci produktu BALÍK PLUS extra nabízíme i vkládání pouze do balíků konkrétních partnerů.

Recent Posts

E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019

Rádi bychom Vás upozornili na blížící se událost v online světě, která odstartuje rok 2019. Pokud můžete, určitě si nenechte ujít jeden z největších eventů Maďarska – ECommerce EXPO, který přinese množství příležitostí pro zvýšení efektivity začínajících i již zavedených eshopů na maďarském trhu .

O čem vlastně E-commerce EXPO je?

Už po čtvrté organizovaná, jednodenní akce nabitá informacemi, novinkami, trendy, analýzami i praktickými zkušenostmi v oblasti zakládání, provozování, správy e-shopů, prodeje a online marketingu. Událost, která přináší příležitost učit se, získat, či upevnit přátelství a partnerství a v neposlední řadě i možnost získání nových kontaktů, či zákazníků.

EXPO_012019_HU_Speakers

Více než 40 inspirujících přednášejících, více než 55 speciálních vystavovatelů a více než 2000 účastníků bude 24. Ledna v Lurdy Konferencia a Rendezvényközpont. Budete mít příležitost se setkat a inspirovat se profesionály, jako jsou marketingový poradce Kriszta Janata, z Google -Illés Vadász, jakož i expert pro online marketing András Szőke a mnoho dalších odborníků z Maďarska i ze zahraničí.

Samozřejmě naše maďarská pobočka BALÍK PLUS – CSOMAG PLUSZ – bude přitom. V roli vystavovatele je připravena zodpovědět všechny otázky účastníků a podělit se o praktické zkušenosti z off-line i online kupónového marketingu. Pokud se chystáte zúčastnit, či doporučíte akce vašim maďarským partnerům, budeme velice rádi, když se zastavíte u našeho stánku.

Více informací o programu: https://www.ecomexpo.hu/

LURDY, KONFERENCIA ÉS RENDEZVÉNYKÖZPONT
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
24.01.2019     9:00 – 19:00

CSOMAG PLUSZ stánok č. 42

EXPO_map

  1. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  2. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  3. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  4. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí
  5. Konference INTERNET HUNGARY 2018 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference INTERNET HUNGARY 2018
  6. Narozeninová oslava Philips Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Narozeninová oslava Philips
  7. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na své zákazníky i v jejich volném čase
  8. Jak efektivně oslovit nové zákazníky? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak efektivně oslovit nové zákazníky?
  9. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kampaň: Strauss Café Poland