Bonus katalog


Marketingový koncept reklamy, určený pro vzájemně si nekonkurující klienty, prezentující ve formě 12 stránkového kupónového katalogu. Marketingový nástroj, který nabízí výhodný poměr mezi vysokým zásahem a cenou na oslovení jednoho zákazníka.

  • Přímé oslovování potenciálních i stávajících online zákazníků
  • Individuální vizualizace klienta na jedné straně s distribucí přímo v balících internetových obchodů
  • Dominující segment: ŽENY jako online nakupující zákazník
  • Garance exkluzivity inzerenta v rámci segmentu, s posílením propagace loga na titulní stránce

 

Technická specifikace

Rozměr katalogu: 190 x 93 mm nebo 145 x 145 mm
Papír:  90 – 115 ONM
Váha: 10 g – 15 g
Vazba: V1 nebo V2
Přední strana obálky je imageová, se seznamem log jednotlivých inzerentů dané edice.

 

 KATALOG LADIES CZ

  • Cílová skupina: internetové obchody se zaměřením na ženy
  • Distribuce: 6 týdnů
  • Celkový náklad: 160 000 – 200 000 ks
  • Cena: od 28 900,- CZK
  • Žádost o kalkulaciEdiční plán
  • Přihlašování do nasledujíciho vydání je již zahájeno!
LADIES CZ 3
Zobrazit katalog
LADIES CZ 1
Zobrazit katalog
LADIES CZ 2
Zobrazit katalog
LADIES CZ 3
Zobrazit katalog
Recent Posts

Slevové kupóny Peek&Clopenburg nejsou jen o slevě

Bez ohledu na to, zda nakupujete v e-shopech, nebo v obchodních centrech, se setkáváte se slevovými kupóny. Z pohledu zákazníka zajímavá nabídka, z pohledu společnosti ideální forma propagace a získávání nových zákazníků. Kampaně BALÍK PLUS nabízejí internetovým obchodům příležitost vytvořit kampaně, v nichž jsou speciálně vytvořené slevové kupóny, v které jsou vkládány do expedovaných balíků v síti partnerských e-shopů. Tímto umožňují oslovit zcela nové zákazníky, kteří mají potenciální zájem o produkty a využití komerční nabídky na slevovém kupónu.

BP_voucher_p&c_1

Uvedená služba je určena jak velkým mezinárodním společnostem, tak i malým. Od 14. května až do 9. června 2019 polská pobočka BALÍK PLUS spustila ve spolupráci s mezinárodní značkou Peek&Cloppenburg novou kampaň. Již od roku 1990 tato značka spojuje své nejlepší prodejní a marketingové koncepce v oblasti fashion a sází na univerzálnost. S ohledem na neustále se měnící svět, nabízí svým zákazníkům dokonalou kombinaci aktivit pro podporu online i offline prodeje.

Slevový kupón Peek & Cloppenburg distribuován v polské síti BALÍK PLUS poskytuje potenciálním zákazníkům 12% slevu při nákupu nad 250PLN stejně tak i na online na www.peek-cloppenburg.pl, jakož i offline v kamenných prodejnách. Efektivnost kuponu byla podpořena dvěma perforovanými kupóny, které příjemce mohl darovat svým známým a přátelům.

BP_voucher_p&c_2

Úspěch kampaně závisí na několika faktorech, od oslovení cílové skupiny, přes samotnou distribuci slevových kupónů v síti i mimo. Všeobecně právě forma sdílení – darování slevového kupónu – ve všeobecných marketingových průzkumech zvyšuje zásah u cílové skupiny až o 18%. Věříme, že se to projeví i v kampani Peek&Clopenburg a dosažení dobrého výsledku otevře dveře další spolupráci.

  1. Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Nová tvář Klenoty Aurum pro rok 2019
  2. Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pokud sluneční brýle, tak ze Smartoptika.hu
  3. Stoklasa, více než sto radostí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Stoklasa, více než sto radostí
  4. #COE2019 – Czech Online Expo Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem #COE2019 – Czech Online Expo Praha
  5. E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem E-commerce EXPO Budapešť – 24.01.2019
  6. Změna šatníku s Voucherem UrbanStore Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Změna šatníku s Voucherem UrbanStore
  7. Konference WEBTOP100 Praha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Konference WEBTOP100 Praha
  8. Na český trh vstoupil módní e-shop About You Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Na český trh vstoupil módní e-shop About You
  9. Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Online slevové kupóny při nakupování bude využívat do roku 2021 v USA více než 55% lidí